علی سعیدلو هنوز هم می‌گوید کاروان ایران می‌تواند 6-7 مدال طلا در المپیک لندن بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی كه پیش‌بینی كرده بود ایران در المپیك لندن با 6-7 مدال طلا، موفق‌ترین المپیك را پشت سر خواهد گذاشت می‌گوید: «من هنوز هم روی حرفم هستم. شما نگاه كنید شانس‌های مدال ما اگر درست تمرین كرده باشند و همه چیز ایده‌آل باشد، در كشتی فرنگی و آزاد بین 3 تا 4 مدال طلا می‌گیریم. یك طلای وزنه‌برداری هم داریم. از دو تكواندوكار ایرانی هم كه هر دو شانس كسب مدال طلا هستند، حتی اگر یك نفر طلا بگیرد، این‌طوری می‌شود 6-7 تا طلا. تازه این‌ها مدال‌هایی است كه واقعا حقمان هستند. غیر از این، در دوومیدانی و كشتی و وزنه‌برداری هم شانس كسب مدال داریم.»
سعیدلو ادامه می‌دهد: «با كسب 5 طلا و 2-3 نقره و چند برنز، رتبه كاروان ما تا 16 یا 17 می‌رود كه این روند مناسبی برای ورزش ایران است كه دوره قبل بالاتر از 50 بوده‌ایم. تقریبا هم موفق‌ترین دوره می‌شود از نظر مدالی.»
به سعیدلو می‌گوییم این‌طوری كه نمره ما 20 نمی‌شود. او در جواب می‌گوید: «اینجا اگر 16 یا 17 بشویم از 20 بهتر است. راستی از وقتی من رفتم، كسی در ورزش به 20 شدن فكر نمی‌كند؟»
رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در مورد كسب مدال برنز توسط كیانوش رستمی هم می‌گوید: «رستمی نشان داد تمام تلاش خود را كرده تا مدال بگیرد. جا دارد از مربیان او به خاطر انتخاب وزنه‌های خوب، تشكر كنیم. آن‌ها طوری وزنه‌ها را انتخاب كردند كه رستمی توانست به مدال برسد.»
رییس ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، در مورد شایعه جابجایی تاریخ دربی به خاطر این اجلاس می‌گوید: «من تاریخ دربی را نمی‌دانم. ما برنامه‌مان از 5 تا 10 شهریور است. ولی با این وجود از نظر ما دربی تداخلی با آن اجلاس ندارد چراكه دربی بیرون از شهر برگزار می‌شود و خیلی تداخلی با برنامه‌های اجلاس ندارد. ولی اصلا فكر می‌كنم دربی در آن تاریخ نباشد و هفته اول شهریور برگزار می‌شود.»
معاون رییس جمهور در امور بین الملل در پایان می‌گوید: «این تیم‌هایی كه تازه از شهرستان آمده‌اند به لیگ برتر، مثل گهر و آلومینیوم، چقدر فوتبال قشنگی بازی می‌كنند. ان‌شاءالله كه ورزش ما در آینده موفق باشد.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    21 0
    کاش مدال اورری به همین سادگی که می گید باشه
  • بدون نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    17 0
    خدای من...خدای من...چه کنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟
  • بدون نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    1 30
    سعید لو بهترین فرد در دولت احمدی نژاد