ایسنا نوشت:

معاون ترافیک شهردار تهران از تجهیز خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های کنترلی خبرداد و گفت: مطابق هماهنگی انجام شده با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خودروهایی که از خروجی‌های طرح ترافیک وارد محدوده شوند علاوه بر جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک جریمه ورود ممنوع نیز می‌شوند.
سید جعفر تشکری هاشمی، از آغاز عملیات نصب و تجهیز خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های کنترلی خبر داد و افزود: اجرای این طرح با توجه به این که تعدادی خودروهای متخلف از خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به شکل‌های مختلف از جمله حرکت با دنده عقب یا حرکت در خلاف جهت برای ورود به محدوده طرح استفاده می‌کنند آغاز شده است.
وی تصریح کرد: تا کنون 8 خروجی طرح ترافیک به دوربین‌‌های کنترلی مجهز شده‌اند که عملیات تجهیز سایر خروجی‌ها نیز به طور جدی ادامه دارد. از سوی دیگر برابر تدابیر اتخاذ شده هر زمانی که هر خروجی به دوربین مجهز شود به طور سیستماتیک وارد چرخه می‌شود.
معاون ترافیک شهردار تهران افزود: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور تهران خودروهایی که از مبادی خروجی وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند علاوه بر جریمه 20 هزار تومانی ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک، 50 هزار تومان برای ورود ممنوع نیز جریمه شده و 4 نمره منفی نیز در سوابق راننده متخلف ثبت می‌شود.
وی با اشاره به مصوبه شورای عالی ترافیک در خصوص تجهیز محدوده طرح زوج و فرد به دوربین‌های کنترل محدوده به ایسنا گفت: اصلاحاتی که شورای عالی ترافیک در خصوص محدوده طرح زوج و فرد مصوب کرده است مشکلاتی را برای نصب سیستم‌های کنترل الکترونیکی این محدوده ایجاد می‌کند که بر این اساس اصلاح این محدوده طی طرحی از سوی شهرداری تهران به شورای عالی ترافیک برای رفع مشکل پیشنهاد شده است.
معاون ترافیک شهردار تهران با تاکید بر این که در بخش‌های دیگری از محدوده زوج و فرد عملیات زیرسازی نصب دوربین‌های کنترلی آغاز شده و در حال انجام است خاطرنشان کرد: در صورت تصویب شورای عالی ترافیک در بخش‌های مورد ابهام نیز عملیات زیرسازی نصب دوربین‌ها آغاز می‌شود که امیدواریم در اولین فرصت ممکن با تکمیل شبکه زیرساختی، نصب دوربین‌ها نیز در این محدوده آغاز شود تا بتوانیم محدوده طرح زوج و فرد را هرچه سریعتر در تهران با تجهیزات الکترونیکی کنترل کنیم.
47232 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    77 11
    اون بنده خدایی که خونش تو طرحه و از طرح میاد بیرون چرا باید جریمه ورود ممنوع بده؟
    • غلامرضا A1 ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
      5 0
      منزل ما در ابتدای محدوده طرح ترافیک قرار دارد آیا وقتی می خواهیم ازمحدوده خارج شویم دوربین ثبت تخلفمی کند . سوال دومم اینست که برای گرفتن طرح باید چکاربکنم
  • م IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    71 6
    واقعا خجالت آور است كه دوربين در مبادي زوج و فرد نصب شود آيا شهرداري پس از اجراي طرح زوج و فرد عوارض ساليانه را نصف مي كند اين مسئولين فقط به فكر كاهش ترافيك با هر ترفندي هستند . ساكنان زوج و فرد چه گناهي مرتكب شده اند كه نه طرح ترافيك به آنها فروخته مي شود و نه اجازه خروج خودرو را دارند آيا خون بقيه تهرانيها از اينها رنگين تر است.
  • عين الدو له IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    37 1
    براي اطلاع رساني بهتر پيشنهاد ميشود تابلو هاي محدوده زوج و فرد و محدوده طرح ترافيك نصب شود تا رانندگان سر در گم نشوند و حق شهر وندي رعايت شود
  • حسین IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    32 8
    به خدا خانه ما وسط طرح ترافیک و دانشگاه من بیرون طرح ترافیکه ... ساعت 7 و نیم باید دانشگاه باشم تا بتونم به کلینیک برسم ...دانشکده ما رو هم بردن جایی که حتی اتوبوس هم نمیره ... تاکسی هم صرف نمیکنه براش بره اونجا ... خودمم ماشین دارم ... اما میشه بگید من یاید چیکار کنم ؟ من چه گناهی کردم ؟ حتما باید 1 میلیون پول بدم تا بتونم از دانشگاه بیام خونه؟ ... من دانشگاه تهران هم درس میخونم ... یعنی شهریه نمیدم ... حالا باید واسه روزهای زوج برای 2 ترم ( یک سال ) 1 میلیون پول بدم ...از کجا بیارم؟ این واقعا عدالته؟
  • زوج و فرد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    32 2
    آقا از سر کار بر می گردی خونت ، یه جا خارج طرح زوج و فرد فرض کن محل کار جاده کرج ، جاده ساوه ، جاده دماوند ، خاوران یا اینکه طرف شبکاره و فردا صبح تعطیل می شه یا از مسافرت بر می گردی و ساعت 2 ، 3 بعد از ظهر می رسی تهران ، کجا باید بری؟؟؟؟ آقای قالیباف جواب می ده؟ آقایان شورای شهر؟ کی جواب می ده؟ عوارض رو هم که برای کل سال می گیرید ، این عدالته که کسی حق نداشته باشه بره خونش اونوقت برای چی ؟؟؟ برای اینکه یه عده بیان با ماشیناشون از جلوی خونه ایشون رژه برن... این عدالته؟؟؟؟؟
  • مقیمی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    17 0
    کم کم باید برای بی برنامه گی مسئولین مربوطه آدمها را هم بر مبنای عدد سمت راست کد ملی شان به زوج و فرد تقسیم کنند تا ترافیک خیابانها کمتر بشه!!! بجای این قبیل طرح های من درآوردی بهتره درب کارخانهای خودرو سازی را ببندید تا مردم بتونند کمی نفس بکشند. وقتی این شهر گنجایش این همه خودرو را نداره چه اصراریه این همه ماشین روانه خیابان می کنید. البته دلیلش را همه می دانند ولی گویا مسئولین نمی خواهند ببینند.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    20 0
    اون از وضع تولید خودروهای بی کیفیت اونم از وضع تعرفه خودروهای خارجی اینم از طرح ترافیک و زوج و فرد.یهو بگید فقط پول بدید ماشین بخرین بزارین خونه نگاش کنید دیگه.با این وضعیت چند وقت دیگه عابرین پیاده رو هم زوج و فرد میکنن.ما خونمون تو طرح ترافیکه رفتیم طرح بگیریم گفتن برید خونتون رو عوض کنید!!!!!!!!!.دارید منطق رو
  • محمد US ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    16 0
    سه تو رو خدا لااقل کسی که منزلش در طرحه چه باید بکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سعید IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    18 0
    یادمه ، چند سال پیش به خاطر کنترل آلودگی هوا ، از مردم خواهش می کردند که طرح زوج و فرد که تازه اونم یه مدت کوتاهی واسه رفع بحران بود رو رعایت کنند و ماشین بیرون نیارند ، جالب که کم کم این شد یه قانون که همون طور که می بینیم چند ساله داره اجرا میشه و روز به روز هم با این فشارا مردم خسته تر می شن ، کسی نیست بگه خوب یه راه کار درست ارائه بدید ، فقط محدودیت ، محدویت تا به کی ؟ خدا آخر عاقبتمونو به خیر کنه !
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    9 0
    برای ورود به طرح در روزهای 24 و 26 تیر مجوز روزانه خریدم حالا میبینم که توسط دوربین جریمه شده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید باید چکار کنم؟
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    9 0
    خوب بود راهنما و رانندكي براي افرادي كه منزل آنهادر داخل طرح است مبلغ فروش طرح را براي آنها از 12000 تومان روزانه به مبلغ كمتري مثلا 1000 تومان برسانند تا حداقل افرادي كه صبحها قصد خروج از طرح را دارند با حداقل مبلغ پرداختي و با خاطر آسوده و بدون جريمه شدن از طرح خارج شوند يا لااقل اداره راهنما رانندگي يه برنامه كامپيوتري بنويسد براي رانندگاني كه قصد خروج از طرح دارند يك ساعت فرصت داشته باشند تا از محدوده طرح خارج شوند و جريمه هم نشوند
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 0
    حق بيمه ماشين هم بايد زوج و فرد شود يعني نصف گردد
  • بی نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 1
    اینا رو گذاشتن که شما پایتخت نشینا یه برگردین شهرای خودتون مثلا بقیه با خیال آسوده زندگی کنین. نمیشه هم پز تهران نشینی داشته باشین هرچند که هیچ پزی هم نداره هم مثل بقیه باشین. همه ش با همه