کیهان نوشت:

منابع رسانه ای از هک و نفوذ کاربران ایرانی به 220 شبکه اینترنتی و مجازی رژیم صهیونیستی از جمله برخی مراکز امنیتی خبر می دهند.

روزنامه القدس العربی نوشت: گروهی از جوانان ایرانی توانسته اند به 220 پایگاه اینترنتی اسرائیل نفوذ کرده و برخی از آنها را نابود کنند. این گروه توانستند در پایگاههای مهم و حساس مجازی اسرائیل همچون پایگاه آموزش نیروهای امنیتی اسرائیل و پایگاه باشگاه اصلی اسرائیل و پایگاه تجاری بانکی مسئول محافظت از کارت های بانکی اسرائیلی ها نفوذ کنند.

همزمان پایگاه اینترنتی «آف-سیکیور» از حمله ویروسی مجدد علیه برنامه هسته ای ایران توسط یک ویروس جدید خبر داده است.

حملات ویروسی نظیر استاکس نت و دوکو با وجود پیچیدگی برنامه های آن نتوانستند راه توسعه کمی و کیفی سانتریفیوژهای ایران را سد کنند و هم اکنون قریب 11 هزار سانتریفیوژ در تاسیسات غنی سازی مشغول کار هستند.

به گزارش خبرآنلاین، این خبر در سالگرد ترور شهید رضایی نژاد از سوی برخی منابع داخلی منتشر شده بود که اکنون به تایید این روزنامه عرب زبان رسیده است. یکی از اعضای این تیم هکری که خود را "ایرانیان دیتاکدرز" می نامند به مهر گفته بود که در تاریخ 1/5/1391 سالروز ترور دانشمند هسته ای شهید رضایی نژاد، تیم ما به سرور های اسرائیلی حمله کرده و موفق به هک کردن 220 سایت اسرائیلی شدند.

سه سایت مرکز امنیتی آموزش نیروهای ویژه اسرائیل , انجمن اصلی اسرائیل و یک سایت تجاری-بانکی که کارتهای اعتباری مالی اسرائیلی ها را پشتیبانی می کرده است جزء مهمترین سایت هایی است که توسط تیم امنیتی ایرانیان دیتاکدرز هک شده است.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    35 76
    احسنت به این غیرت و علم جوانان بی همتای ایرانی
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    احسنت به این غیرت این جوانان سربلند خاک اهورایی. نباید با توهین جواب هیچ متجاوزی را داد زبان علم و دانش بهترین تو دهنی به اینهاست. تجاوز با زبان را با زبان و علم جواب دادن نشان از هوشمندیست
  • ایرانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    33 78
    دست مریزاد بزنین نابودشون کنین
  • ابوذر IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    25 34
    حال كه صهيونيستها به دنبال چنين حركتهايي هستند چرا ما پاسخ آنان را ندهيم
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    15 32
    ما خوشحالیم که عده ای ناراحتند