معاون پارلمانی رییس جمهور از عزم روسای قوای مجریه و مقننه برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی و همکاری بیشتری بین قوا خبر داد.

بنا بر خبري که پايگاه اطلاع رساني دولت منتشر کرده است لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: چندی پیش روسای قوای مجریه و مقننه تاکید کردند تا برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی همکاری بیشتری بین قوا وجود داشته باشد و جلسات مشترکی در این خصوص برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا نشست مشترکی بین وزرای اقتصادی دولت و رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیونها و اعضا هیئت رئیسه برگزار شد تا برای رفع مشکلات موجود چاره اندیشی شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: بخش اعظم موانع و مشکلات در مسائل اقتصادی مربوط به تحریم ها و فشارهای اقتصادی استکبار است که در این راستا ان‌شاءالله مجلس و دولت و همچنین ملت شریف ایران با مدیریت و برنامه ریزی صحیح عبور خواهند کرد.
جلسه مشترك دولت و مجلس براي بررسي مساله گراني‌ها برگزار مي‌شود.
در همين حال سخنگوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي از برگزاري جلسه مشترك روساي كميسيون‌هاي مجلس با تيم اقتصادي دولت و هيات رئيسه مجلس براي بررسي مسائل اقتصادي و گراني‌ها خبر داد.
عبدالرضا مصري در در گفت و گو با ايسنا، اظهار كرد: در اين جلسه مشترك كه قرار است روز دوشنبه برگزار شود با همكاري و تعامل بيشتر مجلس و دولت براي مشكلات اقتصادي چاره انديشي خواهد شد.
وي همچنين گفت كه قرار است كميته‌اي در مجلس براي مهار گراني و تورم تشكيل شود كه دولت نيز در برخي جلسات اين كميته حضور خواهد يافت.
سخنگوي هيات رئيسه مجلس درباره‌ي تغيير ساعت كاري مجلس در ماه رمضان نيز گفت كه هنوز تصميمي در اين باره گرفته نشده است.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =