۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۸

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان، یک کودک 10ساله ظرف 48 ساعت از چنگ آدم ربایان نجات یافت و به آغوش خانواده اش بازگشت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: به دنبال شکایت فردی به نام
مهدی-الف به کلانتری 17 شهرستان اصفهان مبنی بر ربوده شدن فرزند 10 ساله اش به نام احسان به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ حسین حسین زاده افزود: در ادامه آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک ربوده شده خواستار تحویل مبلغ یک میلیارد ریال در ازای آزادی کودک شدند.
وی گفت: پدر کودک ربوده شده، از موقعیت مالی خوبی برخوردار بود و عده ای نیز از موفقیت های اقتصادی وی مطلع شده بودند که این عده شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند و در پایان مشخص شد گروگانگیر اصلی این پرونده فردی بنام سجاد-ع می باشد که مدتی پیش با پدر کودک رفت و آمد داشته است.
به گزارش کیهان سرهنگ حسین زاده افزود: طی چندین بار تماس با آدم ربا و بکارگیری از شیوه های روانی، وی مجاب به رها کردن گروگان خود شد و سرانجام پس از گذشت 48 ساعت از این آدم ربایی، فرد آدم ربا در تماس با پلیس اعلام کرد کودک ربوده شده را در یک ساختمان مخروبه واقع در شهرستان اردستان رها کرده است که ماموران کودک را در حالیکه هراسان و مضطرب بود شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به خانواده اش تحویل دادند.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: پلیس سجاد-ع و محمد-ق دو نفر از متهمان اصلی این پرونده را که دارای سابقه کیفری هستند را در مخفیگاه خود شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 22935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =