بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی ساعت کار بانک‌ها در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

در اين بخشنامه آمده است:به موجب تصميم هيات دولت جهت بهره مندی‌ مطلوب کارکنان از فضايل و معنويات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات فراوان اين ماه شريف و نورانی، نسبت به تغيير ساعات کاری ادارات وبانک ها اقدام كنند.
بر همين اساس، ساعات کاری بانک های دولتی در طول ماه مبارک رمضان به شرح زير اعلام می‌‌شود:
1ـ ادارات و واحدهای ستادی بانک‌ها در کليه استان ها به استثنای تهران استثنای، فعاليت اداری را صبح‌ها با يک ساعت تاخير شروع و بعد از ظهر نيز يک و نيم ساعت زودتر خاتمه دهند.
2 ـ ادارات و واحدهای ستادی بانک‌های دولتی دراستان تهران، فعاليت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14:30خاتمه دهند.
3 ـ‌ کليه شعب و واحدهای اجرايی بانک های دولتی در تهران و ساير استان‌ها، نيم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار كنند.
4ـ ساعات کار کليه شعب و واحد های تابعه بانک های دولتی در روز های نوزدهم (19) و بيست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با يک ساعت تاخير نسبت به سايرروزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
5 ـ لازم است هر گونه فعاليت فوق برنامه قبل يا بعد از پايان ساعت کار انجام گيرد.

 

 

6 ـ برنامه ريزی اياب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظيم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پايان ساعت معين محل کار خود را ترک كنند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    6 53
    تشكر از دولت داريم
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    21 53
    واقعا سخت ترین و بدون مزایا ترین شغل دنیا رو دارن بانکدارای محترم!
    • فرهنگی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
      16 6
      خوب شد معنای شغل بدون مزایا رو هم فهمیدیم.پس اینهمه بن و کمک هزینه و پول اجیل شب عید و کارت هدیه های با مناسبت و بی مناسبت رو حتما به معلما میدن دیگه؟
    • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
      14 4
      بدون مزایاترین؟؟!!!!!!!!!! مزاح میفرمایید دوست عزیز؟
    • مهراد IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
      14 12
      اگه منظور شما شوخي بود ، شوخي بي مزه اي بود چون كار كارمندان بانكها فوق العاده مشكل، پر استرس و طاقت فرساست الان هم مزاياي ادارات ديگه با بانكها فرقي نداره وقتي استاد دانشگاه وام مسكن 50 ميليوني وام مسكن خبرنگارها 40 ميليوني وام مسكن يك كارمند بانك 35 ميليونه اگر يك كارمند بانك 1 دقيقه سرجايش نباشه كلي سروصدا به پا ميشه ولي در ادارات ديگه كارمندها هيچ وقت سرجايشان نيستند هر پولي هم مي گيرند نوش جان تمامي كارمندهاي بانكهاي ايران
  • بدون نام DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    4 11
    مبنای حقوق کارمندان بانک مثل بقیه کارمندان است وامهایی هم که میگیرند خیلی از ادارات دیگر بیشترش رو میگیرند کارمند اموزش پرورشی که هفته ای 5روز و هرروز 4ساعت تدریس دارد و تقریبا سالی 5ماه تعطیله ادعای حقوق و مزایای کارمند بانک با حداقل 8تا 10ساعت کار فشرده روزانه رو داره من کارمند بانکم و 7ساله دارم قسط یه کلاهبرداری که از من انجام شده رو میدم در سرما و گرما همه تعطیلند جز کارمند بانک .انصاف هم خوب چیزیه .دوستان اگه موافق باشند در ماه رمضان ما در ادارات دیگر به جای انها هم کار کنیم