جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در خراسان جنوبی گفت: "نیروی انتظامی در رابطه با امنیت اخلاقی همواره به دنبال روش‌ها و مدل‌های بهتر بوده و تا زمانی که امنیت به طور کامل برقرار نشود این بحث دنبال خواهد شد."

به گزارش خبرآنلاین، سردار احمدرضا رادان ارتقای امنیت اجتماعی را یک بحث جدانشدنی از مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: "در این زمینه اجرای طرح بازآمایش انتظامی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در طول برنامه پنجم این طرح را با تمام مصوباتش به اتمام برسانیم."

او با اشاره به مبارزه با بدحجابی گفت: "با همراهی مردم و حمایت مسئولان در برابر بدحجابی شاهد بهبود سیمای جوامع در استان‌های هدف هستیم."

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: "در راستای مبارزه با بدحجابی رویکرد نیروی انتظامی این است که برخورد قضایی در حداقل ممکن باشد. در حال حاضر درصد کسانی که در بخش بدپوششی و بدحجابی مورد تذکر و دستگیری پلیس قرار می‌گیرند، نسبت به افرادی که عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند اندک است و قابل قیاس نیست."

 

کشف 100 تن مخدر از ابتدای سال

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کشف هفت درصد موادمخدر کشور در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 100 تن انواع موادمخدر در کشور و هفت تن در خراسان جنوبی کشف شده است.

رادان وضعیت مرزهای خراسان‌جنوبی را بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: مرزبانی خراسان‌جنوبی توانسته با استقرار مناسب در جایگاه‌ها و سنگرهای کمین پی درپی از سال‌های گذشته تاکنون مرزها را در کنترل و اشرافیت کامل درآورد. از اولویت‌های نیروی انتظامی، تامین امنیت مرزهای جنوب شرق در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از اولویت‌های امنیت بعد از دریا در استان‌های هرمزگان و بوشهر، شمال‌غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی تا کرمانشاه است.

رادان اظهار امیدواری کرد: با نگاه مستقل نیروی انتظامی به مرزها و اختصاص بودجه‌های مناسب روند رو به کنترل مرزها را بیش از گذشته دنبال کنیم چراکه تمامی اعتباراتی که در مرزها برای کنترل هزینه می‌شود در حقیقت یک درآمد و سود برای کشور است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رادان از اجرای طرح پایش کویر در استان‌های کویری مانند: خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد خبرداد و تصریح کرد: این طرح در ارتقای امنیت نقش بسزایی دارد.

وی از رشد 13 درصدی کشفیات موادمخدر در کشور از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد: "افزایش آمار کشفیات موادمخدر نشان از هدف‌گذاری در برابر برخورد با موادمخدر و اقدامات دستگاه‌های قضایی در برابر قاچاقچیان موادمخدر صنعتی و سنتی است."

به گفته رادان  بیشتر کشفیات را موادمخدر سنتی به ویژه در استان‌های شرقی به خود اختصاص می‌دهد: اما میزان کم موادمخدر صنعتی تخریب بیشتری دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =