یکی از مراجع تقلید قم گفت: امروز جامعه ما از مکارم اخلاق فاصله گرفته و بعضی از جوانان به دنیای غرب و به کارهای خلاف و زشت افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با جمعی از طلاب در مشهد مقدس در سخنانی با تاکید بر اینکه هیچ مقامی بالاتر از این نیست که انسان در خدمت به معارف دین، ترویج اسلام و رساندن پیام قرآن مجید به دنیای بشریت باشد اظهار کرد: ثواب‌، آثار و برکاتی که در نشستن در جلسات درس و حضور در مدارس علمیه مترتب است قابل تصور نیست.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امروز جامعه ما از مکارم اخلاق فاصله گرفته است خاطر نشان کرد: بعضی از جوانان به دنیای غرب و به کارهای خلاف و زشت افتخار می‌کنند. باید همه رسانه‌ها، نویسندگان جراید و دانشمندان فقط مکارم اخلاق را برای مردم بگویند تا این افراد از نکبت بی‌بند و باری و منجلاب فساد و رذالت نجات پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید به تشیع و ولایتی که نصیبمان شده افتخار کنیم اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در این زمان و شرایط که وظایف سنگینی بر عهده علماء و مبلغین دین است انجام وظیفه کرده و آمادگی علمی برای رساندن این معارف به دنیا و پاسخگویی به شبهات را داشته باشیم.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =