سردار صفوی: به برخی از این کسانی که نمی‌دانم واقعاً چه تفکری دارند، توصیه می‌کنم که به دامن اسلام، ‌نظام اسلامی، ملت و ولایت فقیه برگردند و گرنه ملت ما با هیچ‌کس رودربایستی ندارد و چهره آنها منفور خواهد شد.

«به برخی از این کسانی که نمی‌دانم واقعاً چه تفکری دارند، توصیه می‌کنم که به دامن اسلام، ‌نظام اسلامی، ملت و ولایت فقیه برگردند و گرنه ملت ما با هیچ‌کس رودربایستی ندارد و چهره آنها منفور خواهد شد. پس بهتر است از فتنه‌گری خود دست بردارند». اینها عبارت‌های سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کشور در کرج است که تأکید کرده هرکس در مقابل ولایت ایستاد سرنگون شد و شکست خورد. چون ولایت فقیه جانشین امام زمان (عج) است و این مسئله شوخی‌بردار نیست.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه در تفکر شیعه ولی فقیه جانشین امام زمان (عج) است تصریح کرد: «ببینید کسانی که مقابل امام ایستادند به چه سرنوشتی دچار شدند. امروز هم هرکس در مقابل ولایت بر حق، مقام معظم رهبری بایستد، رسوا می‌شود و شعارهای آنها، آنها را رسوا خواهد کرد».

صفوی با اشاره به اینکه در آستانه روز 13 آبان هستیم، اظهار کرد: ممکن است عده‌ای بخواهند فتنه‌گری کنند ولی ملت ما در مقابل فتنه‌گران و کسانی که می‌خواهند آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی را زیرپا بگذارند، خواهند ایستاد. ما از مردم می‌خواهیم که صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند. عده‌ای که بعضاً در زمان امام (ره) مسئولیت‌هایی داشتند ولی امروز در مقابل قانون، ‌انقلاب، دولت و رهبری انقلاب ایستاده‌اند؛ جایگاهی در بین ملت‌مان ندارد.

صفوی با بیان اینکه «جبهه‌های نبرد محل نزول امداد الهی بود» اظهار کرد: ‌ای کاش منکران امداد الهی می‌آمدند و نزول امداد الهی را در جبهه‌ها می‌دیدند. ما دیدیم که نصرت خداوند چگونه جنود الهی را یاری می‌کند. شهدا همچون سدی مستحکم در مقابل دشمنان ایستادند و کشور و انقلاب را حفظ و از ملت ما دفاع کردند. آنها تربیت‌شدگان مکتب الهی و مکتب خمینی بودند و مقتدا و آموزگار شهیدان حسین‌بن‌علی (ع) بود.

وی همچنین به دستاورد شهدا اشاره کرد و افزود: حدود 20 سال از پایان جنگ می‌گذرد ولی آیا دشمنان ما به هدف خود دسترسی پیدا کرده‌اند؟ صدام آمد که تهران را بگیرد و دشمن می‌خواست نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند ولی سرانجام صدام و رژیم بعث عراق ساقط شد و صدام را به صورت نکبت‌بار و مثل یک کرم از درون سوراخ بیرون آوردند و اعدام کردند. شوروی که آن‌قدر به دشمن‌مان کمک می‌کرد چندین تکه شد و آمریکایی‌ها که دشمن ما را حمایت می‌کردند و بعد از جنگ به صورت نظامی وارد خلیج فارس شدند به چه بلایی دچار شدند؟ هشت سال است در افغانستان و شش سال است در عراق مدام تلفات می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 22646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    1 0
    آقای صفوی همه می دانند شما سیاسی نیستید چرا بیخودی خودتان را وارد این منازعات می کنید؟