مهر نوشت:

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور باید به دست مردم و برای مردم باشد، گفت: یکی از حوزه های مهمی که مردم باید به آن ورود پیدا کنند اقتصاد است، اقتصاد می تواند به دست مردم و برای مردم باشد به شرط آنکه همه مردم در این حوزه مشارکت داشته باشند.
  
وی به تحریم های غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: برای مقابله با این تحریم ها راهی نداریم جز اینکه مردم خود وارد صحنه شوند تا بیداری سوم رقم بخورد. بیداری سیاسی با قیام مردم و مبارزه با رژیم پهلوی آغاز شد و بیداری دفاعی در زمان هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و امروز ما برای مقابله با تحریم ها نیازی جدی به بیداری اقتصادی داریم.
 
رضایی تاکید کرد: به راحتی می توانیم اقتصاد مردمی را مقابل تحریم ها قرار دهیم و بدون شک با استفاده از نیروی مردم و اقتصاد مردمی، می توان تهدید و تحریم‌ها را به فرصت پیشرفت تبدیل کنیم.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    0 1
    یعنی چی اونوقت؟ یادم است که آقای رضایی زمانی که نامزد ریاست جمهوری بودند، در پاسخ به رسول ملاقلی پور که پرسید: آقا محسن با امریکا چی می کنی؟ فرمودند: ما باید از روی امریکا بپریم. هنوز نمی دانم منظور ایشان چه بود. عبارت «بیداری اقتصادی» را هم احتمالا نخواهیم فهمید.