۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰

شرکت لاینزگیت تازه‌ترین بنر رسمی فیلم سینمایی «گوشت‌های دم توپ 2» را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، گروهی از سرشناس‌ترین بازیگران فیلم‌های اکشن از دهه 1980 تاکنون، در این فیلم به کارگردانی سایمن وست بازی می‌کنند.
 
«گوشت‌های دم توپ 2» دنباله فیلم موفق «گوشت‌های دم توپ» به کارگردانی و با بازی سیلوستر استالونه است که سال 2010 بیش از 274 میلیون دلار در دنیا فروخت.


برای دیدن بنر رسمی «گوشت‌های دم توپ 2» در ابعاد بزرگ‌تر اینجا را کلیک کنید
 

استالونه در «گوشت‌های دم توپ 2» بازی می‌کند و چاک نوریس، آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس، ژان کلود وان دام، دولف لوندگرن، جت لی، جیسن استیتم، لیام همسورث و ... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در فیلم جدید، آقای چرچ (با بازی ویلیس) گروهی سرباز مزدور یا همان گوشت‌های دم توپ را برای ماموریتی که آسان به نظر می‌رسد دور هم جمع می‌کند، اما وقتی یکی از مردان در حین ماموریت به قتل می‌رسد، باقی تصمیم می‌گیرند انتقام بگیرند و ...
 

«گوشت‌های دم توپ 2» از 17 اوت در سینماهای جهان اکران می‌شود.
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    2 0
    چاک نوریس سالهاست خبری ازش نیست یادمه خیلی وقت پیشا فیلم "نیروی دلتا فورس" رو ازش دیدم و بعد یه دفعه غیب شد... جالبه که دوباره برگشته. شایدم من ازش بیخبرم. نمیدونم... یه چیزم بگم از جمع کردن کلی هنرپیشه نمیشه یک فیلم خوب دراورد درست مثل تیم فوتبال منتخب جهان.اینا هرکدوم میخوان منی نشون بدن. بشر هم عادت کرده یک قهرمان بیشتر نبینه در هر فیلمی. همه هم که نمیتونن یکجا قهرمان باشن. اینه که میشه آش شلغم شوربای کازابلانکا درست مثل قسمت اول این فیلم. شما شاید ندونید فیلمی در تاریخ سینما هست درخصوص زندگی حضرت عیسی که بهترین بازیگران جهان از جان وین بگیرید تا چارلتون هستون توش هستند اما این فیلم هیچوقت مشهور نشد