۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱

مهر نوشت:

تور انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا با از پای درآوردن یکی از میزبانان "باراک اوباما" کار خود را آغاز کرد.

به گزارش بخش خبری یاهو( یاهو نیوز) ، "باراک اوباما" از روز گذشته در سفری دو روزه و با یک دستگاه اتوبوس اقدام به سرکشی به برخی از حوزه های انتخاباتی کرد و در اولین ایستگاه به روستای "پولند" در اوهایو رفت و در جمع 300 نفر از هوداران خود اقدام به سخنرانی کرد.

مهمترین بخش از سخنرانی دیروز اوباما مربوط به اصلاح طرح خدمات درمانی بود که با واکش تند جمهوریخواهان همراه شده است.

رئیس جمهور آمریکا در این سخنان با اشاره به عصبانیت جمهوریخواهان از این طرح گفت : بخاطر اصلاح طرح خدمات درمانی از کسی معذرت خواهی نمی کنم.

وی سپس با اشاره به اظهارات برخی از جمهوریخواهان بویژه میت رامنی از طرح اصلاح خدمات درمانی گفت : زمانیکه مردم این شایعات را می شنوند می گویند این مالیات بوده و موجب آزار طبقه متوسط آمریکا می شود. اما اجازه بدهید من به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری و کسی که درباره این موضوع در ماساچوست آزمایش پس داده بگویم که به رغم همه تکذیب ها و مخالفت ها این طرح بخوبی عمل می کند.

اوباما خطاب به جمهوریخواهان گفت : یکی از مواردی که شما به عنوان رئیس جمهور می آموزید آن است که هر سخنی که به زبان می آورید مهم است و علاوه بر آن اصولی که بر اساس آن عمل می کنید نیز مهم هستند . بعضی وقتها شما باید برای چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید مبارزه کنید و نمی توانید به جای دفاع از آنها به موضوعات کم اهمیت بپردازید.

"میت رامنی" نامزد جمهوریخواهان آمریکا در روزهای اخیر در انتقاد از طرح خدمات درمانی اوباما گفته بود که این طرح نمی تواند از اقشار ضعیف حمایت کند. وی همچنین اظهار داشته بود که طرح خدمات درمانی اوباما یک نوع مالیات است که در پوشش خدمات درمانی از مردم گرفته می شود.

میهمان بدقدم

از سوی دیگر روزنامه دیلی تلگراف  با پرداختن به  تور انتخاباتی اوباما از کشته شدن یک نفر در آن خبر داد.

به نوشته این روزنامه، اوباما در تور انتخاباتی خود در محلی به نام "آکرون" در ایالت اوهایو توقف کرد و برای صرف شام به رستورانی با نام "قصر آن" رفت. فردی که در این رستوران از رئیس جمهور آمریکا پذیرایی کرد پیرزنی 70 ساله با نام "ژوسفین آن هریس" بود .

اوباما در این رستوران دو تخم مرغ، تکه ای گوشت، و نان تست خورد. اما ژوسفین چند ساعت بعد از خروج اوباما از این رستوان به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت و باعث شد تا اخبار انتخاباتی آمریکا با مرگ وی همراه باشد.

رئیس جمهور آمریکا پس از شنیدن خبر مرگ این پیرزن، با دختر وی تماس گرفت و تسلیت گفت.

"جی کرانی" سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید نیز در این خصوص گفت : شما می دانید که رئیس جمهور با این زن در رستوران دیدرا کرد. در زمان ورود اوباما به این رستوران ژوسفین در رستوران نبود اما بعد از اطلاع از حضور اوباما، به رستوران آمد و همراه با سایر اعضای خانواده خود با رئیس جمهور دیدار کرد. 

26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    10 3
    يعني قدرتمندترين مرد جهان تو يه رستوران معمولي غذا ميخوره؟!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    6 1
    زنده باد!
  • مجید IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    6 1
    اگر در ایران بود سرنوشت به حساب میومد!
  • بدون نام US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    2 1
    مراسم خاله شادونه یادت نره
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    2 1
    تراول بینشون پخش نکرد؟؟؟