گاهی آن قدر قوانین سخت و پیچیده می شوند که حساب کار از دست مان در می رود.یکی از سازمانهایی که معمولا زود به زود قوانین خود را تغییر می دهد ،سازمان راهنمایی و رانندگی است .

خرید طرح ترافیک روزانه یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند .هادی یکی از کاربران ما در این مورد نوشته:من کارت طرح تراقیک روزانه داشتم اما با این حال باز هم جریمه شدم ،گاهی اوقات با دوربین ها هم جریمه می شوم.در این مواقع باید به کجا مراجعه کنیم؟من فکر نمی کنم که تخلف کرده باشم.

سردار رحیمی(رئیس راهنمایی و رانندگی استان تهران)در پاسخ به سوال مطرح شده می گوید:فردی که کارت طرح ترافیک روزانه دارد می تواند به طور قانونی به محدوده طرح ترافیک وارد شود اما نکته ای که وجود دارد عدم آشنایی افراد با خرید طرح ترافیک روزانه است .به این معنا که افرادی که این کارت را خریداری می کنند باید بلافاصله اطلاعات مربوط به خودروی خود را به صورت پیامک به سامانه ما ارسال کنند تا اطلاعات خودروی مربوطه وارد سامانه ما شود بدین ترتیب خریدن کارت طرح ترافیک به تنهایی کافی نیست.

سردار رحیمی در ادامه می گوید:گاهی فروشندگان طرح ترافیک روزانه افراد را درست راهنمایی نمی کنند که همین موضوع مشکلاتی را برای خریداران ایجاد می کند.با این حساب وقتی اطلاعات خودرو در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شود دیگر خبری از جریمه شدن و اتلاف وقت نیست.

45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    4 0
    آیا بعد از ارسال پیامک، جوابی از طرف مرکز ارسال میشه که بدونیم شماره پلاکمون ثبت شده یا نه؟ یا اگه صرفا پیامک تحویل مرکز داده بشه یعنی ثبت شده؟ چرا درست توضیح نمی دن خودشون هم؟ بعد انتظار دارن که مسئول فروش طرح درست راهنمایی کنه؟
  • یک شهروند IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    2 0
    فروشنده این برگه ها باید در کنار توزیع این برگه ها به مشتریان اطلاعات خودروها را هم به مراکز مربوطه اعلام کند تا کسی جریمه نشود. گویا همیشه عادت داریم تا وظیفه و مسئولیت های خودمان را به گردن شهروندان بیاندازیم؟