ایسنا نوشت:

قائم مقام مرکز ملي فرش ايران گفت: ظرفيت‌هاي بالاي فرش دستباف نشانگر نقش بالاي آن در توليد ملي کشور است.
مهدي کاتب، در آيين افتتاح هفتمين دوره نمايشگاه فرش دستباف مشهد كه در محل تالار همايش‌هاي نمايشگاه بين‌المللي مشهد برگزار شد، اظهار كرد: توليد فرش دستباف وهمکاري همه رسته‌هاي مربوط به آن از توليد تا توزيع آن نمود عيني عملياتي شدن شعار امسال است.
وي يادآور شد: درحال حاضر براي حفظ بازار توجه و حفظ مشتريان بايد در اولويت کاري فروشنده باشد به طوي‌که فروش آخرين مرحله از حلقه توزيع فرش مي‌باشد و حفظ و ارتباط مشتري‌هاي قديمي وآشنايي با بهترين روش‌هاي طراحي، شناخت توانمندي رقبا و آشنايي با نيازهاي بالقوه و بالفعل مشتري جزو ملزومات در اين حوزه است.
وي با تاکيد بر توجه هرچه بيشتر به تبليغات، تصريح کرد: توليدکنندگان و توزيع‌کنندگان بايد بخشي قابل توجهي از درآمد خود را به اين بخش اختصاص دهند، كاري كه در دنيا در حال گسترش است.
قائم مقام مرکز ملي فرش ايران افزود: گارانتي و خدمات پس از فروش از ارکان مهم براي جذب مخاطب است که فروشده بايد براي حفظ مخاطب خود بايد اين را در نظر بگيرد.
کاتب خاطرنشان کرد: باتوجه به اينکه توليدکنندگان فرش از تسهيلات بانکي رضايتي ندارند در حال حاضر مرکز ملي فرش طي توافقاتي با بانک‌هاي ملي و کشاورزي اين قول را مي‌دهد در بحث تسهيلات ويژه توجه بيشتري به توليدکنندگان داشته باشد.
قائم مقام مرکز ملي فرش ايران بازاريابي و تبليغات مناسب و درك درست از بازارهاي هدف صادرات در آسيا و جهان، كاهش هزينه تمام شده و توجه به نيازهاي بالقوه و بالفعل را از جمله ضرورت‌هاي مورد عنايت مسوولان و فعالان توليد و صادرات فرش دستباف كشورمان دانست.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =