رئیس مجلس شورای اسلامی از خدمات و زحمات نیروهای کارآمد و خلاق وزارت اطلاعات قدردانی کرد.

دكتر علي لاريجاني كه عصر امروز در همايش سراسري بزرگداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و در ديدار وزير، معاونين، مديران و جامعه اطلاعاتي كشور سخن مي‌گفت، با تشريح نحوه تشكيل وزارت اطلاعات بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت:‌اين وزارتخانه در طول سال‌هاي پس از انقلاب اقدامات مهمي براي آسايش و امنيت مردم انجام داده است.
دكتر لاريجاني درباره خدمات امنيتي و اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) به كشور، ملت و نظام جمهوري اسلامي، گفت: وزارت اطلاعات و نيروهاي آن بعد از انقلاب در ادوار مختلف اقدامات ارزشمندي را براي آسايش و امنيت مردم انجام داده‌اند.
وي همچنين با بيان اينكه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوران جنگ تحميلي، خدمات شايان توجهي براي كشور انجام داده‌اند، ادامه داد: وزارت اطلاعات از بدو تشكيل تاكنون حتي در شرايط بسيار سخت، براي كشور تامين امنيت كرد تا ملت ايران در آسايش زندگي كنند.
دكتر لاريجاني وجود عنصر مجاهدت، ايثار و شهادت‌طلبي را به عنوان عامل اصلي در اقدامات اطلاعاتي و عملكرد سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد.
رئيس قوه مقننه با اشاره به ضرورت و تكليف همگان براي ايجاد همبستگي در بين نيروهاي وفادار انقلاب بر اهميت نقش و جايگاه وزارت اطلاعات در ايجاد فضايي امن در جامعه تأكيد كرد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با يادآوري عملكرد وزارت اطلاعات در دستگيري عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي و مقابله با دستگاه‌هاي جاسوسي صهيونيستي و غربي، تصريح كرد: ضربه نيروهاي وزارت اطلاعات به رژيم صهيونيستي از جمله كارهاي بسيار ارزشمند و موفق آنها بود و ملت ايران آرزوي توفيق بيشتر براي نيروهاي خدوم وزارت اطلاعات را دارد.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =