رضا عطاران کارگردان «خوابم می‌آد» به همراه مریلا زارعی و ویشکا آسایش بازیگران این فیلم چهارشنبه 14 تیر مهمان کافه خبر می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، «خوابم می‌آد» اولین تجربه کارگردانی عطاران در سینما است.

این فیلم داستان رضا، معلمی ساده و درستکاری است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است. او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست.

 

عطاران، اکبر عبدی، مریلا زارعی و ویشکا آسایش بازیگران «خوابم می‌آد» هستند. این فیلم در بخش مسابقه سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای اکبر عبدی در پی داشته باشد.

 

«خوابم می‌آد» بر خلاف دیگر فیلم‌های اکران شده در سال 91 با اقبال عمومی مواجه شد و توانست به باشگاه میلیاردی‌ها بپیوندد. ایده جالب عطاران در استفاده از اکبر عبدی به جای مادر شخصیت رضا به فروش فیلم کمک کرده است.

 

کاربران محترم خبرآنلاین می‌توانند پرسش‌های خود را زیر همین مطلب در بخش کامنت‌ها مطرح کنند.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IS ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    28 2
    سلام آقا رضا.دلمون برای سریال های طنزت تنگ شده.چرا دیگه سریال کار نمی کنی؟
  • یک استاد دانشگاه IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    8 8
    عطاران دوستت دارم. اما این که یک جا گفته بودی که هر چی بزرگتر شدی، فهمیدی که زدن حرف های بد اشکالی نداره را نمی تونم درک کنم. چرا همچین حرفی میزنی؟
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    26 1
    از آقای عطاران بپرسید که چرا دیگه سریال نمی سازن ؟!
  • بدون نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    15 2
    عاشق رضا عطاران هستم سریال های بی نظیرش مثه خانه به دوش ، متهم گریخت ، ترش و شیرین هیچ وقت فراموش نمیکنم اتفاقا همین الان داشتم سریال خانه به دوش که ifilm گذاشت میدیدم کلی خندیدم از رضا عطاران عزیز میخوام بپرسم که ایا دیگه سریال برای تلویزیون نمیسازه ؟ به خدا دلمون تنگ شده واسه سریالای قشنگش چند سالیه طنز قشنگی تو تلویزیون ندیدم
  • وحید IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    11 2
    باسلام ضمن تبریک به اقای عطاران برای فیلم خوبشون اگه میشه بپرسید که چرا رضا عطاران اون رضای همیشه گی با شوخی های جذاب نبود...
  • مرجان GB ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    11 3
    لطفا بپرسید در اون صحنه ای که خانم زارعی از ماشین پریدند بیرون، چرا در راننده باز نمی شد، چرا ترمز کار نکرد، چرا سنگ جلوی لاستیک نگذاشته بودند، چرا پنجره رانند باز نمی شد؟ چرا ماشین عقبی به پیکان زد؟ آخه یعنی چی؟
  • Mehdi Arsenali IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    13 2
    سلام در مورد اتفاقی که برای خانم زارعی در پشت صحنه افتاد بخواهید که کمی توضیح بدهند ممنون
  • amir IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    13 1
    با سلام. می خواستم از آقای عطاران بپرسید آیا بعد از چند سال دوری از تلویزیون قصد ندارن دوباره سریالهای طنز بسازن؟
  • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    9 1
    نظر خانم مریلا زارعی درباره اظهارات افرادی که سینمای ایران را با معانی بدی مقایسه میکنند چیست؟
  • armita IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    10 3
    سلام... از خانم مریلا زارعی بپرسید چرا به نسبت اینکه خیلی هنرمند و محبوبن فیلم های کمی بازی می کنند یا اگه بازی میکنند نقش اول نیستند؟!!!
  • لل IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 3
    اقای رضا منم استعداد دارم تو این زمینه (سینما) ولی یکم جامون بد بود شانسم نداشتم یهو دیدم دزد شدم.داستان چیه ؟
  • مریم IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    8 1
    سلام رضاعطاران اگر بدونی توغربت وقتی عزیزم روازدست داده بودم فقط تو بودی که خنده راروی لب من وبچه هایم می نشاندی اجرت باخدا..
  • نقابداز IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 1
    سلام اقای عطاران ما دلمان برای بازی های شما در تلوزیون تنگ شده حالا اگه با صدا وسیما مشکل دارید لااقل به خاطر مردم به تلویزیون بییاید
  • خانم رضايي IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    3 2
    با سلام خدمت مدير محترم سايت خبرآنلاين...... لطفا از خانم زارعي بپرسين كه رابطشون با خاله شادونه چطوره؟ چرا هيچ وقت با هم نيستن.... من از فيلم واكنش پنجم و خروس جنگي واقعا راضيم، خانم زارعي بسيار تو اين دو فيلم باحال ، با زحمت فراوان نقش آفريني كردند
  • سروش IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 0
    سلام کار جدید سینمایی در دست دارن؟
  • امير IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 4
    من از آقاي عطاران توقع فيلم بهتري رو داشتم. ديروز "خوابم مي آد" رو تماشا كردم ولي بي اغراق بجز سه چهار صحنه جذاب و خنده دار ذاتي از خود كارگردان چيزي باعث خنده مردم نشد. از خانم آسايش هم بعيد بود همچين نقش كمرنگي رو بازي كنن...راوي گري عطاران جالب و نو بود.......... در كل موقع تيتراژ واسه خودم و رضاي عزيز ناراحت شدم.بيشتر از اينا بهش اميدوار بودم
  • علی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    2 2
    من یکی ازطرفداران مریلا زارعی هستم تشکر میکنم که مریلا رو دعوت کردید
  • مهدي ترابي IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 1
    آقاي عطاران با سلام شما خيلي خوب با قشر ضعيف جامعه ارتباط برقرار مي كنيد و اين حس نزديك بودن به آن ها در كار هايتان مشهود است خود شما قبل از معروف شدن چقدر اين مسئله(فقر و نداري ) را لمس كرده ايد و هدف شما براي آينده چيست . خانم زارعي در حال حاضر مشغول انجام چه كاري هستيد .
  • آرش IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    8 1
    نظر این دو عزیز رو در باره آقای سلحشور و افاضاتش!! لطفاً بپرسید.
  • عاشق IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 3
    با سلام سئوال من از آقاي رضا عطاران راجع به فيلمهايي هستش كه بيننده بخاطر رضا عطاران ميره سينما اما يك داستان بدون محتوا ضعيف گسسته رو ميبينه مثل اسب حيوان نجيبي است كه بخاطر شكل بازي و بخاطر خود رضا عطاران ديدم اما بعدش واقع پشيمون شدم چقدر اين فيلم با فيلمهاي رضا عطاران متفاوت بود يا فيلم ديگه اي كه اسمش خاطرم نيست اما پوسترش رضا عطاران با مقنعه مشكي در آْن پوستر بود و نقش زن و شوهري كه بچه دار ميشن رو بازي مي كرد كه واقعا بي مزه ترين و يكي از نقات ضعف رضاعطاران قبول اين دو فيلم است براي بازي در آنها چرا كه رضا عطاران جنس بازيش وحالت صورتش وطرز حرف زدنش وقتي حالت عاميانه ميگيره مثل بازي در ورود آقايان ممنوع يا سريال هاي ايشان بسيار موفق هستش اما دو فيلم ذكر شده چهره قابل قبوليا ز وي نداشت
  • حميدحقيقي ازمشهد IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    6 1
    دلم برات تنگ شده
  • حمید IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    6 1
    هم خانم آسایش هم خانم زارعی در فیلمهای آقای عطاران قبلا درخشیدند (ورود آقایان ممنوع و خروس جنگی) از هردوشون سوال دارم وجه مشترکی و جنبه ای که باعث شد مجددا در فیلم آقای عطاران کار کنند چی بود؟ از آقای عطاران هم ضمن عرض ارادت ویژه و خالصانه نسبت به تک تک کارهای خاصشون بپرسین تجربه کارگردانی سینما براشون شیرینتر بود یا بازیگری با کارگردانی شخص دیگه در سینما؟ برام جالبه بدونم چرا در خیلی از کارهای طنز سینمایی که بازی کردند کارگردانی نکردند
  • بیننده IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    3 1
    سلام آقای عطاران. امیدوارم با کارگردانی فیلمی برای سینما، سینما زده نشین و از تلویزیون فراموش کنین..... ای کاش برای ماه مبارک امسال هم سریال طنز میساختین. از ساعت خوش.......تا.......... خوابم میاد، همه نقش آفرینیهاتونو دوست دارم. موفق باشین.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    8 1
    آقای عطاران سلام. من و خانواده بدون اغراق بالای 10 بار خانه به دوش و متهم گریخت و ترش و شیرین را تماشا کرده ایم. تقریبا آن ها از بر هستیم! اما اصلا سریال های به اصطلاح طنز چند سال اخیر را تا آخر هم دنبال نکرده ایم.برایتان آرزوی موفقیت روزافزون دارم اما سوال چرا تلویزیون نمی خواهد / نمی گذارد شما سریال بسازید؟ چرا برای شبکه خانگی سریال نمی سازید؟ چرا در سریال هایتان حتی خشونت علیه کودکان هست؟ ( ترش و شیرین و مرتبا توی سر پسرک زدن) چرا با یک دختر سندرم داون در متهم گریخت هم شوخی تحقیرآمیز کردید؟( کل دیالوگ در.. صحنه ای که پسر خانواده جلوی در منزل از الهه می پرسد :"... تک چرخ هم می زنی؟"
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 1
    سلام اقای عطاران چرا برای تلویزیون سریال نمی سازند؟ خواهشا دوباره سریال بساز هنوز ما خانه به دوش ومتهم گریخت یادمون نرفته. خبرانلاین خواهش می کنم این سوال رو بپرس همونطور که در نظرات هم می بینی این سوال خیلی هاست.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    2 2
    آقای عطاران یک ماه رمضان دیگر را باید بدون سریال شما سر کنیم و بعد از اذان مغرب تلویزیون را خاموش کنیم. آخه برادر این رسمشه؟ البته فکر می کنم تلویزیون اصرار داره سریال های بی مخاطب بسازه و برای همین هم به شما و آقای مدیری و آقای قاسم جعفری ( در ژانره خودش البته ) فرصت سریال سازی نمی ده. سریال های شما ، آقای مدیری و آقای جعفری ( خط قرمز ، کمکم کن ...) واقعا تکرار نشدنی اند. موفق و سلامت باشید.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    5 1
    خوابم میاد سبک جدیدی از کمدی بود که تا حالا تو سینمای ایران نداشتیم. در کل فیلم شباهت های زیادی به اولین ساخته وودی آلن (پول را بردار و فرار کن (1969))داشت. آیا این شباهتها اختیاری بود یا اتفاقی؟