یکی از خوانندگان نوشته بود که در مترو خط یک قطار ها با تاخیر حرکت می کنند اما احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت این تاخیر ها مرتب پیش نمی آید.

عباس ، یکی از خوانندگان خبر آنلاین در باره مترو خط یک نوشت: سلام، مدتی است که خط 1 مترو به سمت شمال در ایستگاه حقانی 10 دقیقه توقف اضافی دارد. در ایستگاه بعدی (میرداماد) نیز 10 دقیقه توقف اضافی دارد. بعد اعلام میکند که در ایستگاه شریعتی توقف ندارد. گاهی اوقات درهمان ایستگاه حقانی بعد از 10 دقیقه تلف کردن وقف مردم تازه اعلام می‌کند که خراب است و با واگن بعدی ادامه دهید. واگن بعدی بعد از چند دقیقه که میرسد تا خرخره بارگذاری میشود و داستان بالا در ایستگاه میرداماد تکرارمی‌شود.


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه این مشکلی که به خط یک نسبت داده می شود در مواردی در تمام خطوط هم رخ می دهد گفت:« اما اگر تاخیری هم وجود داشته را نباید آن را کلی دید.زیرا این تاخیر های مرتب رخ نمی دهد.»
احسان مقدم افزود:« بهر حال ازدحام بیش از حد در ایستگاه ها در زمان پیک حرکت مسافر باعث می شود که در قطارها بسته نشود. تاخبرحرکت قطار باعث عقب افتادن حرکت دیگر قطار ها در خط می شود. این نا هماهنگی ها در ادامه منجر به برهم خوردن زمان حرکتی یک تیریپ از قطار های خط می شود.» وی افزود :«این تاخیر ها به نفع شرکت مترو نیست. البته کمبود قطار های مشکلی است که با آن درگیر هستیم حل این مشکل به عدم در اختبار داشتن بودجه و یارانه بارمی گردد. انشالله با آزاد شدن بخشی از واگن های ما از گمرگ به یک میانگین درست برسیم.» مقدم ادامه داد:« البته با افتتاح ایستگاه آزادی خطوط 4 به 2 و ایستگاه اکباتان 4 به 5 بخش از بار ترافیکی این خط کاسته خواهد شد.» 
 45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 1
    قابل توجه مدیر محترم مترو: تمام صحبتهای شما درست ولی خواهشا این نکته رو هم پنهان نکنید که در بعضی موارد هم بی توجهی و بی مسئولیتی کارکنان مترو باعث این تاخیر ها می شود. ساعت 6:15 صبح ترافیک کجا بود که بعضی وقتها تا 20دقیقه منتظر قطار بوده ایم! در مواقع ازدحام نیز همکاران شما می توانند از ورود بی رویه مردم به داخل قطار جلوگیری کنند در حالیکه می ایستندو تماشا می کنند و تا کار به جاهای باریک نرسیده دخالت نمی کنند!
  • حسین ع IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 0
    با سلام آقا مشکل ایستگاه حقانی همیشگیه تو این ایستگاه همه قطارها 10 دقیقه توقف دارن بدون اینکه به مسافرا اعلام بشه. بعد من فکر نکنم به خاطر ازدحام جمعیت باشه چون در حین توقف درهای قطار بازه تا مسافرگیری کنند و دیگه تو ایستگاههای مثل هفت تیر مسافرا نمیتونن سوار شن و حق اونا بعضا ضایع میشه چون تا دو سه قطار بعدی هم نمیتونن سوار شن و ماهم به قطار خط 4 دیر میرسیم یعنی 10 دقیقه تاخیر قطار خط 1 به نیم ساعت تاخیر در کل منتهی میشود خواهشمندیم این معزل تاخیر در ایستگاه حقانی حل بشه من فکر کنم به خاطر کمبود قطار میباشد.با تشکر
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    2 0
    لطفا مشکلات خوانندگان را در یک بخش مجزا مانند خبرهای برگزیده و یا پربیننده ترین قرار دهید