روزنامه جام‌جم نوشت:

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از قتل مردی به دست همسرش در پی اختلاف خانوادگی خبر داد.

سرهنگ ابراهیم سعیدی در این باره گفت: ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه ششم تیرماه با دریافت خبری از سوی پلیس 110 مبنی بر درگیری و ضرب و جرح در یکی از محله‌ها، ماموران انتظامی و آگاهی در محل حاضر شدند.
وی با بیان این ‌که پیش از حضور نیروی انتظامی در محل، زن و شوهر جوان به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده‌ بودند، گفت: مرد جوان که 26 سال داشت، قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت. فرمانده انتظامی ملایر اضافه ‌کرد: زن جوان پس از ارتکاب قتل، با طرح سناریویی مبنی بر حمله فردی ناشناس به منزلشان و ضرب و جرح از سوی وی، سعی در گمراه کردن پلیس داشت؛ اما ماموران با بررسی‌های گسترده و تحقیق از مستاجر این زوج، هنگام بازجویی از زن، به اصل ماجرا از طریق اعترافات وی پی بردند.

سعیدی، اختلافات شدید بین زن و شوهر را عامل اصلی این حادثه اعلام و عنوان کرد: زن جوان در بازجویی گفت با شوهرش اختلاف داشته و شب حادثه در پی درگیری لفظی و سپس کتک‌کاری بین آنان، شوهرش را که در خواب بوده، با چاقو کشته است. به گفته فرمانده انتظامی ملایر، متهم دستگیر شده که 21 سال دارد، پس از اعتراف به قتل همسرش و تشکیل پرونده به دادسرا و سپس زندان منتقل شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    15 6
    بابا دیگه بسه !!!دیگه آدم توی منزل و از دست عزیزترین فرد زندگیش هم امنیت نداره ؟واقعا ما کجاییم ؟!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    32 23
    حق مردی که ازدواج کرده همینه ! ازدواج = بدبختی!
  • بدون نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    8 1
    ثمره انتخاب نادرست است از طرف هردو با توجه به سنشان ازدواجشان بايد گفت عشقهايي كز پي رنگي بود عشق نبود عاقبت ننگي بود
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    7 0
    یکی از مشکلات جامعه ما همین عدم انتخاب درست شریک زندگی است. متاسفانه انتخاب همسر هم مثل بقیه پروژه های توی مملکت اول انجام میشه بعد می فهمن چه نواقصی وجود داره. یک معضل دیگه اینه که توی جامعه بحث طلاق خیلی بد جا افتاده. من با این نظر که میگن با لباس سفید بری خونه شوهر با لباس سفید برگردی رو قبول ندارم. آقا اگه تفاهم ندارین اینقدر خودتون رو زجر ندین. شاید شما مورد مناسبی برای یک نفر دیگه باشین. خداییش زندگی برای لذت بردن و شادی است نه زجر کشیدن و زجر دادن