مطالعه‌ زندگی انسان‌های موفق نشان می‌دهد که این دسته از افراد یک سری تجربه‌ها، اصول و باورهایی را کشف کرده‌اند که پایبندی به آن‌ها برای رسیدن به موفقیت لازم است.

 به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سیته دو کتاب پرمخاطب با عناوین «100 راز ساده‌ موفقیت در کسب‌وکار»، «قلب عشق» و «خودخواهی سالم» را در شاخه های موفقیت و روانشناسی با قیمتی مناسب روانه بازار نشر کرد.
 

کتاب «100 راز ساده موفقیت در کسب و کار» را‌ دکتر دیوید نیون نوشته که با ترجمه دکتر احمد روستا و محمود حمیدخانی با قیمت 5هزار تومان منتشر شده است. در شرحی برای این کتاب می خوانیم: «تغییرات ممکن است، ولی آسان نیست. در دنیای کنونی که پر از چالش و مبارزه است، هیچ کس به شما کمک نخواهد کرد تا موفق باشید. همه چیز به خودتان بستگی دارد، تنها به خودتان. مطالعه‌ زندگی انسان‌های موفق نشان می‌دهد که این دسته از افراد یک سری تجربه‌ها، اصول و باورهایی را کشف کرده‌اند که پایبندی به آن‌ها برای رسیدن به موفقیت لازم است آنان تجربه کرده‌اند که:
- شروع و خاتمه‌ همه چیز دست خود شماست.
- جایی که قرار گرفته‌اید، به نوع نگاه شما وابسته است.
- هدف‌های شما، زندگی شما هستند.
- به سرتاسر تپه‌ مرتفع فکر کنید، نه فقط رأس آن.
- مسیر خود را ترسیم کنید.
- به هر شکل ممکن تجربه کسب کنید.
و ...»


ناشر معتقد است کتاب 100راز ساده‌ موفقیت در کسب‌وکار نشان‌دهنده‌ تلاش انسان‌های موفقی است که رموز موفقیت را در تمام جوانب زندگی خود به کار گرفته‌اند و به دنبال آن، مثال‌های واقعی از اشخاص حقیقی و همچنین نصایح مفیدی که باید آن‌ها را کاربردی کرد تا شانس موفقیت را در زندگی بالا برد.
 

 

بنابراین گزارش، این ناشر کتاب «قلب عشق» را با زیر عنوان «چگونه برای یافتن یک ارتباط حقیقی به آن سوی خیال برویم» نوشته دکتر جان اف. دیمارتینی با ترجمه رویا گذشتی و قیمت 4000 تومان نیز در شاخه موفقیت و روانشناسی  منتشر کرده است.


 

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «روح همه‌ انسان‌ها نغمه‌ عشق را سر می‌دهد. همه‌ ما برای درک احساسی به نام عشق خلق شده‌ایم؛ احساسی که نه آغازی دارد و نه پایانی. نه مالک او هستیم نه او مالک ما. بدون تعصب و غرض ورزی است. چیزی را از ما دریغ نمی‌کند و خود به هیچ حد و مرزی محدود نمی‌شود. اما احساسی که چنین ویژگی‌هایی نداشته باشد، عشق نیست. درک مفهوم عشق، تنها از راه پذیرش آن امکان‌پذیر است.

قلب عشق بر این باور است که هدف از برقراری ارتباط با دیگران شاد شدن نیست، بلکه رسیدن به نوعی تعادل منطقی با خود و دنیای اطرافمان است. یعنی شما باید بتوانید که از طریق کسانی که با آن‌ها در ارتباط هستید به کمال برسید و به آنچه دارید، عشق بورزید.

روزی روزگاری ده خرافه درباره‌ روابط آدم‌ها وجود داشت، رهایی از خیال‌های ذهنی برای رسیدن به اغنای درونی، بیایید بین آنچه خودمان دوست داریم و آنچه دلخواه اطرافیانمان است، پلی بزنیم،‌ داستان واقعی جستجو برای یافتن جفت روحی، پایان یک رابطه؛ غلبه بر احساس یأس و حرمان، قوانین اصلی ارتباط و ... موضوع‌هایی هستند که در کتاب قلب عشق درباره‌ آن‌ها سخن گفته شده است.»

 

بر اساس این گزارش، این ناشر همچنین  کتاب «خودخواهی سالم» نوشته دکتر راشل هلر و دکتر ریچارد هلر با ترجمه منیژه شیخ جوادی را با قیمت 5500 تومان منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «اگر قرار است اتفاقی بیفتد، من باید بخواهم این یک جمله می‌تواند زندگی شما را کاملاً عوض کند. اما چگونه؟ این قدرت درمان بخش، خودخواهی سالم است؛ همان روش غیرمتداولی که شما را به زندگی‌ای می‌رساند که سزاوارش هستید. خودخواهی سالم روشی خالص از تفکر و عمل است که در آن شما نسبت به خود مهر می‌ورزید، قدردانی عمیقی دارید و نگران خودتان هستید. روانشناسان خودخواهی سالم را به عنوان سطح بالاتری از فعالیت‌های ذهنی تعریف می‌کنند که شما را برای رسیدن به توانایی‌های کامل بالقوه‌تان یاری می‌رسانند، و برای شما شور زندگی‌ای را به ارمغان می‌آورد که شگفت انگیز است. اما برای آن که خودخواهی سالمی داشته باشید باید محدودیت‌هایتان را بشناسید، بپذیرید و به آن‌ها احترام بگذارید. این کتاب شامل سه بخش می‌باشد: بیداری، زندگیِ مطابق میلتان را بسازید و زندگی رویایی. اینک نوبت شماست تا آزاد زندگی کنید.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاوش IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    8 0
    این صد راز ، یک راز اساسی دارد و آنهم استفاده از رانت و دسترسی آسان به آن است که 99% جامعه ما از آن محروم است.
  • طراحی سایت IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    ممنون از مطالبتون