واحد مرکزی خبر نوشت:

عضو شورای مشورتی جنبش اخوان المسلمین مصر تاکید کرد: کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور، سند پیروزی محمد مرسی را در دور دوم این انتخابات امضا کرده است.

واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون العالم، محمد جمال حشمت تصریح کرد، با توجه به اینکه اعضای کمیته عالی انتخابات، صورتجلسه نتیجه این انتخابات را امضا کردند، محمد مرسی رئیس جمهور مصر است.
محمود عامر عضو مجلس نمایندگان مصر از حزب آزادی و عدالت وابسته به جنبش اخوان المسلمین هم با تایید این مسئله به العالم گفت، تاخیر در اعلام نتیجه این انتخابات، تصمیم سیاسی شورای نظامی است.
وی افزود: نتیجه انتخابات نهایی شده است و کمیته عالی انتخابات فقط منتظر دستور شورای نظامی است تا آن را اعلام کند، اعلام پیروزی مرسی برای شورای نظامی سردرگم کننده است، زیرا باید قدرت اجرایی را به وی واگذار کند.
شورای نظامی اگر واقعا پارلمان را منحل می داند باید قوه مقننه را هم به رئیس جمهور منتخب واگذار کند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    5 5
    الیعقوب گفت: من از مرسی در مورد شیعیان پرسیدم و او گفت که شیعیان از یهودیان برای اسلام خطرناک تر هستند. "انتخاب "
    • حقیقت گو IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      2 2
      برو عمو!!!! حنای شما دیگه واسه ما رنگ نداره. اول که تو مصر انقلاب شد، این کانال های ماهواره ای هی بالا و پایین پریدند و گفتند که کی گفته حرکت مردم مصر برای اسلامه، اونها فقط آزادی و وضع بهتر و .... می خوان!!! حالا که جریان اسلام گرا اومده رو کار می خوان ایران و مصر رو نگذارند که به هم نزدیک بشن، از این حرف ها می زنن. زنده باد مرسی، حتی اگر با مای شیعه اختلاف نظر داشته باشه، زنده باد اسلام (هم سنی، هم شیعه)، مرگ بر اسرائیل و انگلیس تفرقه انداز جهت استحضار شما هم باید بگویم مصری ها از لحاظ مذهبی خیلی باز تر و روشن تر از سنی های حوزه ی خلیج فارس هستند و از خیلی نظر ها به اونها نزدیک تر هستیم تا به سنی های عربستان و ..... فاطمیون در مصر خیلی ریشه دار هستند و غرب از همین می ترسه
  • امید NL ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    7 2
    دوستان خبرآنلاین به عنوان یک خبرگزاری وظیفه شما پوشش همه اخبار است نه گلچین کردن آن. روز گذشته صدها هزار نفر از مردم قاهره به سمت شهرک نصر و در حمایت از احمد شفیق و ارتش مصر راهپیمایی کردند ولی حتی یک خبر نیم خطی نیز درباره آن منتشر نکرده اید. همان رسانه های غربی که از آنها ایراد میگیریم لااقل اخبار را کامل پوشش میدهند چه تجمع اخوان المسلمین باشد چه سکولار ها و چه غیره !
    • حقیقت گو IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      2 2
      انتخابات همه چیز را مشخص می کند، به این لشکر کشی های خیابانی خیلی توجه نکنید