نماینده انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در ائتلاف اصلاح طلبان راهبرد آینده اصلاح طلبان را بررسی شرایط موجود با نگاهی به آینده ارزیابی کرد.

سیدرضا رئیس کرمی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره فعالیت های تشکل متبوعش به تشریح نشست اخیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران پرداخت و گفت: در آخرین نشست شورای مرکزی که پنج شنبه اول تیرماه برگزار شد بیشتر دغدغه های حقوقی جامعه پزشکی از جمله عدم ابلاغ دستمزدها و مالیات ها مورد بررسی قرار گرفت زیرا این اقدامات موجب افزایش خودسرانه دستمزدها می شود که در نهایت فشار آن بر مردم وارد می شود همچنانکه مقرر شده بود که مردم سی درصد هزینه درمان را بپردازند که محقق نشد .
وی افزود: در جلسات شورای مرکزی که همواره برگزار می شود و موضوع خاصی به جز شرایط کشور مطرح نشد. البته اصلاح طلبان تلاش دارند ضمن بررسی شرایط موجود، نگاهی به آینده داشته باشند.

اصلاح طلبان تلاش دارند تا به راهبردی واحد برسند

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی نیز تلاش اصلاح طلبان را معطوف به تدوین یک راهبرد واحد دانست.
فرج کمیجانی در تشریح آخرین وضعیت تشکل متبوع خود در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: نشست های مجمع فرهنگیان مرتب برگزار می شود. هیچ مشکلی هم وجود ندارد هرچند از میزان این فعالیت کاسته شده است.
کمیجانی مهمترین معضل را نداشتن رسانه برای انعکاس فعالیت حزبی و محدودیت رسانه های اصلاح طلب برای انتشار نظرات حزبی عنوان کرد .
وی ضمن تبیین راهبرد نهایی از سوی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان درصدد هستند تا به یک تصمیم واحد برسند و آن را به اطلاع عموم برسانند بنابراین در حال حاضر راهبرد جداگانه ای از سوی احزاب عضو گروه های اصلاح طلب مطرح نمی شود بنابراین تا زمانی که این راهبرد تدوین نشود بحثی در مورد انتخابات ریاست جمهوری انجام نمی شود.

جلسات برون داد خاصی ندارد

دبیر کل حزب جوانان انقلاب اسلامی نیز فعالیت سیاسی تشکل متبوع خود را منحصر به برگزاری جلسات دانست.
مهدی علیخانی دبیر کل حزب جوانان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: جلسات شورای مرکزی مرتب ماهانه برگزار می شود. البته از تعداد جلسات کم شده در حالیکه پیش تر جلسات بیشتر برگزار می شد اما بعد از برگزاری انتخابات 88 شرایط چندان مساعد فعالیت ما نیست .
وی با بیان اینکه این جلسات برون داد خاصی ندارد گفت :جلسات شورای مرکزی با حضور اعضای شورای مرکزی که نه نفر اصلی و سه نفر علی البدل است ،مرتب برگزار می شود.اما در حال حاضر خروجی خاصی وجود ندارد و صحبت در مورد کلیات است .
وی رسانه ای شدن هر برون دادی از جلسات شورای مرکزی را به آینده موکول کرد .


/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =