فارس نوشت:

سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم شعبان میلاد خجسته سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به مردم فداکار ایران اسلامی و به خصوص سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر ماه شعبان المعظم با نسیمی دل انگیز ولادت اختران عرش را مژده داد تا با ترنم جان فزایش روح و جان تشنه خدا محوران، ولایتمداران و منتظران ظهور دولت یار را طراواتی تازه بخشید و افتخار و مباهات دلیر مردان سپاهی و حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی این است که هر ساله روزشان را به عطر خوش میلاد بزرگ و آسمانی امیر قلب‌ها و دل‌های مردم آزاده جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) معطر می‌سازد و عزت خویش را در کوی دلدادگی به آن امام همام و در طریق آن سترگ مرد جهان بشریت جستجو می‌کند.

در بخش دیگری این بیانه آمده است: سپاه پاسداران شجره طیبه درخت تناور انقلاب اسلامی است همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در باره‌اش فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود. سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد و بحران‌های گوناگون به دست آورده است و لذا از آن چنان آب دیدگی برخوردار است که نه سیاست بازان و قدرت طلبان داخلی و نه دشمنان آرم دار خارجی و استکبار جهانی با هر ترفندهایی که به کار می‌گیرند قادر نیستند روند رو به توسعه این نهاد که حقیقتا رسالت خود را پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب می‌داند، متوقف سازند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیجیان جان بر کف در کنار پاسداران سلحشور همچنان خود را خادم ملت و در خدمت انقلاب و نظام می‌دانند و قاطعانه اعلام می‌کنند اجازه نخواهند داد خواب‌های پریشان خود فروختگان داخلی که از حامیان استکبار جهانی برخوردارند، تعبیر گردد.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =