ایسنا نوشت:

نمایشگاه عرضه کالا در ماه رمضان از 15 تیر تا 5 مرداد به مدت 20 روز 11 قلم کالای مصرفی موجود در سبد خانوار را عرضه خواهند کرد.

قاسم نوده فراهانی_ رییس شورای اصناف_ درباره ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه گفت: درخواست ما از شهرداری‌ها این است که در ساخت پاساژهای تجاری هماهنگی بیشتری با هیأت عالی نظارت انجام شود تا ضوابط اعطای مجوز به ساخت مجتمع‌های تجاری با ضوابط قوانین صنفی هماهنگی داشته باشد.

وي با بيان اينكه اصنافی که تاکنون کالای خود را صورت برداری و به تأیید اتحادیه‌ها نرسانده‌اند تخلف انجام داده‌اند، گفت: بازرسی و نظارت کالای آنها را توقیف خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه بیان مشکلات تولیدی اصناف یکی از اهداف شورا در روز ملی اصناف است، اظهار كرد: برخی از خواسته‌ها و مشکلات اصناف تولیدی کارشناسی شده و خواسته‌ها بیان خواهد شد.

رییس شورای اصناف ابراز كرد: اصناف دارای حدود 800 هزار واحد تولیدی هستند که باید حمایتهای لازم از سوی دولت از این بخش به صورت جدی صورت گیرد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    0 0
    یعنی چی مایحتاج مردم رو گرون می کنید بعد تو بوق می کنید که نمایشگاه عرضه مستقیم در چند نقطه از سطح شهر برگزار میشه ، ای بابا همه که وسیله یا امکانش رو ندارند برای مایحتاج همیشگی شون از این سرشهر بروند اون سرشهر برای خرید کردن. خوب مثل زمان آقای خاتمی این مایحتاج کوفتی مردم درست به دست شون برسونید . بابا زمان جنگ هم اینجور نبود که حالا هست .
  • مجید SE ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 1
    درخصوص نمایشگاه کالا برای گرفتن آدرس با روابط عمومی وزارت بازرگانی تماس گرفتم ،گفتند همچین نمایشگاهی فعلا وجود ندارد وهیچ دستور کاری در این مورد صادر نشده وامروز20تیر ماه است.لطفا پیگیر وجوابگوی اخباری که منتشر میکنید باشید.تشکر
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    0 0
    کاهش ساعت اداری ضروری است.