ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طی 85 روز ابتدایی سال جاری در راستای طرح های متعدد مبارزه با مواد مخدر و در پی انهدام 38 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد افیونی بیش از شش تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار " حسن کرمی " فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: طی 85 روز ابتدایی سال جاری در راستای مبارزه با قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر طرح های متعددی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به اجرا گذاشته شد. در این رابطه مقدار شش تن و 269 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این رابطه بیش از 120عملیات صورت گرفته است تصریح کرد: در این عملیات ها 38 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم و بیش از پنج هزار و 700 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
سردار " کرمی" در پایان با بیان اینکه 147 دستگاه خودروی سبک و سنگین در این عملیات ها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =