۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶

فارس نوشت:

 احسان علیخانی مجموعه نمایشی «در همین نزدیکی» را برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌کند. 


 پس از اینکه شبکه سه سیما تصمیم گرفت برنامه «ماه عسل» خود را از جدول پخش این شبکه در ماه رمضان خارج کند، احسان علیخانی برای تولید برنامه‌ای جدید که در امتداد آخرین ماه عسل وی است، ساخت و تهیه برنامه «در همین نزدیکی» را این بار برای شبکه دو سیما در دستور کار خود قرار داد.


در همین راستا روابط عمومی شبکه دو سیما ضمن انتشار خبری اعلام کرد: «احسان علیخانی» مجری توانای کشورمان بعد از اجرای برنامه ویژه سال تحویل سال 1391 در شبکه دو سیما که با استقبال زیادی هم مواجه شد همکاری دیگری را با این شبکه آغاز خواهد کرد.


مجموعه نمایشی «در همین نزدیکی» به تهیه کنندگی احسان علیخانی برای پخش در سال 1392 در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه و تولید خواهد شد.

 

این مجموعه نمایشی که شامل داستان‌های مستند و واقعی است در شهرهای مختلف کشورمان تصویربرداری می‌شود و از حضور بازیگران زیادی هم بهره خواهد برد. موضوعات این مجموعه همگی بر گرفته از داستان‌های واقعی است که می‌تواند بر جذابیت این کار بیفزاید. «در همین نزدیکی» در مرحله تحقیق است وبه زودی نگارش آن آغاز خواهد شد.

 

 «در همین نزدیکی» اسم موقت این مجموعه است و نام قطعی برنامه و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

57247

کد خبر 220980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    45 5
    مجری خوبیه ، نمیدونم صدا و سیما چرا با مجری های خوب مثله فرزاد حسنی و احسان علیخانی مشکل داره
    • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
      29 2
      صدا وسیما کلا با چیزای خوب مشکل داره!
  • عبداله خاکی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    2 45
    بسمه تعالی البته به شرطی که این مجری به قول شما توانشاءا.. با وضع و ظاهری که مانندانسان مسلمان وایرانی اصیل است ظاهر شود نه باصورتی دارای محاسن...یا موهایی آنچنانی ...که جوان های مردم گمراه شوند.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
      31 2
      شما کار به جوان های مردم نداشته باش! کلاه خودت رو محکم بگیر باد نبره...
    • بدون نام US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
      14 1
      شما راحت باش...
    • امید IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
      14 1
      پسر جان یا شما از اونایی که از اون طرف پشت بوم افتادی یا ما را سرکار گذاشتی خواستی یه چند قدمی رو اعصاب ملت بری بخندی!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    8 0
    شما چه مشکلی با احسان علیخانی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون ازمجری سال89تون اینم از91تون واقعادارید ریسک بزرگی میکنید
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    5 0
    باتمام جراتم ميتونم بگم كه توي تمام اين سالهايي كه ماه عسل پخش ميشد و احسان عليخاني مجري اون بود حرفها و برنامه هاي ماه عسل بود كه واقعا تلنگرهاي محكمي به مردم ميزد و اثرش تا اعماق قلبشون رسوخ ميكرد، اين برنامه باعث ميشد كه مردم به خيلي چيزايي كه شايد هميشه سطحي ازشون ميگذرند عميق فكر كنن و حتي اگه شده برا چند دقيقه حال و هواشون خيلي معنوي و خاص بشه، حذف كردن مجرهاي خوبي مثل عليخاني و برنامه هاي خوبش بزرگترين ظلم در حق مردمي كه به يك تلنگر نياز دارند اين بي انصافي رو هيچوقت مردم نميبخشند.