ایسنا نوشت:

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات درباره الزام استفاده از اي‌ميل‌هاي ايراني در ثبت نام و عضويت در بانك‌ها و سازمان‌هاي دولتي كه چندي پيش مطرح شده بود گفت: در حال حاضر سه اي‌ميل معرفي شده و در تدارك و طراحي اي‌ميل‌هاي ديگر ايراني هستيم.

علي حكيم‌جوادي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: امروز اين قابليت وجود دارد كه همه مجموعه‌هاي داراي دامنه دات ir هستند و اين امكان وجود دارد كه براي كاركنان و داخل دستگاه خود و يا حتي بخش‌هاي خصوصي كه با دامنه در ارتباط هستند اي‌ميلي فراهم كنند.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: تنها كافي است برروي سروري كه ميزباني مي‌دهند، فضايي را به عنوان ميل سرور اختصاص دهند و كمي هم پهناي باند خود را افزايش دهند.

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات با تاكيد بر اينكه در حال حاضر مشكل اي‌ميل داخلي نداريم در پايان گفت:‌ مشتركان براي ثبت نام در اين سايت‌ها مي‌توانند از اي‌ميل ايراني استفاده كنند كه امنيت و اعتماد بيش‌تري را در پي دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    8 0
    از یک مرورگر ملی به نام تیزبال استفاده نمودم ولی انتی ویروسم انرا ویروس و تروجان محاسبه و از فعالیتش جلوگیری نمود. خیلی مهم است که نرم افزارهای تولیدی تائید مایکروسافت را داشته باشد.
    • احسان IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
      2 0
      یعنی شما واقعا دقت نکردید؟ این مرورگر داره از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنه فقط کلیک راستش رو تغییر داده. این مرورگر یعنی توهین واقعی به ایرانی ها
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    15 0
    فکر نمیکنم بشه به ایمیل ایرانی اعتماد کرد!؟
  • ناصر IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    14 0
    قابل اعتملاد نیستید اول باید قابل اعتمادبودنتونو ثابت کنید
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    13 1
    تنها كافي است برروي سروري كه ميزباني مي‌دهند، فضايي را به عنوان ميل سرور اختصاص دهند و كمي هم پهناي باند خود را افزايش دهند. طرز تهیه: ابتدا یک dvd ویندوز سرور از میدان انقلاب تهیه کنید (قیمت آن 1500 تومان است).سپس dvd را داخل درایو قرار داده و بگذارید خوب بالا بیاید.در این مرحله نکاتی به انگلیسی گفته می شود که اصلا مهم نیست.شما یک دکمه که روی آن Next تایپ شده را بزنید وجلو بروید تا ویندوز خوب نصب شود.سپس از منوی دستورات میل سرور را انتخاب و مجدد next بزنید و به پیامهای بی خود و نامفهوم توجه نکنید.در کمتر از 2 دقیقه سرور تان آماده است.نگران هیچ چیز نباشیدچون این شیوه قبلا توسط شرکت های فوق تخصصی داخلی روی سرور های ملی و وزارت خانه ها انجام شده است.به همین سادگی به همین خوشمزگی..
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    4 0
    خدا به خیر بگذرونه !!!!