۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

تیم کوک مدیر عامل اپل با اعتراف به این‌که اعلام آپدیت‌های ضعیف، هزارن تن از طرفداران مک پرویش را ناامید کرد گفت: مک پرو سال آینده با آپدیت‌های فراوان خواهد آمد. ما در حال کار روی ویژگی‌های بسیار عالی هستیم که تا سال آینده آماده خواهند شد.

ماندانا سجادی: با وجود گزارش‌های فراوانی که درباره مک پرو جدید اپل نوشته شده، باید گفت که چیز خیلی تازه‌ای در این دستگاه به چشم نمی خورد! در حال حاضر تیم کوک گفته که بیشتر به روز رسانی‌های جالب تا اواخر سال آینده آماده نخواهد شد.
و بالاتر از همه این که اپل در WWDC اش به مک پرو اشاره نکرد. وقتی این برچسب ویژگی‌های جدید در وب سایت اپل ظاهر شد یکی از اعضای اصلی تیم توسعه دهنده مکینتاش‌های اپل به نام اندی هرتزفیلد در گوگل پلاس خود اپل را برای بروزرسانی‌های ضعیفش مورد سرزنش قرار داد.
او در پلاس خود نوشت: به سختی تغییری در ویژگی‌های مک پرو جدید دیده می شود ، تنها یک تغییر کوچک در قدرت پردازنده که چندان مهم نیست! هنوز Thunderbolt و USB 3.0 در کار نیست، در سرعت RAM و SATA III بهبودی به چشم نمی‌خورد! و به نظر می رسد که مک در سال 2010 جا مانده است. هنوز هیچ ویژگی خیلی بالایی به آن اضافه نشده که بتواند قیمت عذاب آورش را توجیه کند.
مک پرو اپل، بسته به این که مشتری کدام مدلش را انتخاب کند قیمتی بین 2499 دلار تا 3799 دلار دارد. علاوه بر اینکه با این ارتقاها مسلما قیمتش هم بالاتر خواهد رفت. طرفداران مک پرو احساس می کنند که در تاریخ جا گذاشته شده‌اند، آنها اواخر ماه گذشته صفحه‌ای در فیس بوک برای خودشان درست کردند و روی آن نوشتند : ما یک مک پرو جدید می خواهیم. این جمله 18149 تا لایک خورد!
به گزارش MacRumors ، تیم کوک در پاسخ ای میل یکی از همین هواداران به نام فرانتز نوشت:
فرانتز‌
از ای‌میل تومتشکرم. مشتریان مک پرو مثل تو، برای ما بسیار مهمند. با اینکه شانسش را نداشتیم که در کنفرانس امروز درباره ویژگی‌های مک‌پرو جدید صحبت کنیم اما مطمئن باش که روی آن کار می‌کنیم. ویژگی های بسیار عالی که تا اواخر سال آینده آماده خواهند شد. ما حتی همین مدل فعلی را هم امروز آپدیت کردیم.
ما به ارتقا دادن فاینال کات پرو ایکس با ویژگی‌های بسیار انقلابی از جمله صنعت پیشرو چند دوربینی ادامه خواهیم داد. و بدان که فقط Aperture را با تنظیمات بسیار جالبی ارتقا داده‌ایم.
همچنین مک پرو فعلی را با صفحه نمایش رتینا که رزولوشن بسیار بالایی دارد مجهز کرده‌ایم.
تیم
40121 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =