خبرگزاری سینمای ایران نوشت:

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زمانه» گفت: خبر توقف تصویربرداری مجموعه «زمانه» شایعه بوده و تصویربرداری این مجموعه شهریورماه به اتمام می‌رسد.


او در ادامه با اشاره به شایعه بودن خبر توقف تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زمانه» گفت: اخباری که در این زمینه منتشر شده، همگی شایعه بودند چرا که تصویربرداری این مجموعه هیچ‌گاه متوقف نشده و نخواهد شد.


او در ادامه گفت: در حال حاضر تصویربرداری در لوکیشن خیابانی واقع در حوالی پارک پرواز در حال انجام است، و مراحل تصویربرداری تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد.


او در ادامه گفت: «زمانه» قصه‌ای اجتماعی دارد و داستانش حول محور دو جوان می‌گردد که اتفاقات اصلی سریال را رقم می‌زنند. 


 اسماعیل عفیفه «زمانه» را به کارگردانی حسن فتحی در 45 قسمت تهیه می‌کند و حسین محجوب، حمید گودرزی، مهرانه مهین‌ترابی، پریناز ایزدیار بازیگران اصلی این مجموعه هستند.


فتحی ساخت مجموعه‌های موفقی چون «در مسیر زاینده رود»، «مدار صفر درجه»، ‌ «میوه ممنوعه»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «چرخ و فلک» و... را در کارنامه داشته است.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیوا IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    4 0
    اگه حمید گودرزی و پریناز ایزدیار زوجِ فیلم باشن خوبه، چون از لحاظ ریخت و جنسِ بازی بهم میان. یعنی زوجِ هنری خوبی می شن. اما این یه طرفه قضیه س، امیدوارم فیلمنامه ی جالبی داشته باشه. از آقای فتحی انتظاری غیر از این نمیره.