فارس نوشت:

نماینده تهران ‌با بیان اینکه اگر ‌دوستان بخواهند، کاندیدای ریاست کمیسیون‌ اجتماعی ‌می‌شوم، گفت: در 13سالی که مشاور‌ ایثارگران رئیس‌جمهور بودم، ‌ذهنم پر از مسائل مربوط به ایثارگران بود که ‌حدود چندهزار صفحه طرح می‌شود.
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولویت من برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون اجتماعی است البته افراد بزرگی در کمیسیون اجتماعی هستند و به نظر من هر کدام از آنها می‌توانند ریاست کمیسیون بر عهده بگیرند و انشاالله در فضای کمیسیون بهتر می‌توان تصمیم گرفت و رئیس کمیسیون را انتخاب کرد.
وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌‌‌هایش در مجلس نهم گفت: بنده 13 سال مشاور ایثارگران رئیس جمهور بودم و در تمام این سال‌ها ذهنم پر از مسائل مربوط به ایثارگران بود لذا پس از استعفا از قوه مجریه به قوه مقننه آمدم تا این مسائل را پیگیری می‌کنم و شاید حدود 2- 3 هزار صفحه طرح در این زمینه دارم.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جایگاه ایثارگران در کشور نخستین موضوع است و برای ارتقاء دادن جایگاه آنها ابزار و عواملی مورد نیاز است و انشاالله قصد دارم روی این مسائل کار کنم.
رحماندوست همچنین ادامه داد: اگر دوستان بخواهند، برای ریاست کمیسیون اجتماعی کاندیدا می‌شوم چراکه فکر می‌کنم پیگیری طرح‌هایی که برای ایثارگران دارم، از موضع مسئولیت کمیسیون بهتر به نتیجه می‌‌رسد، بنابراین متناسب با فضا و خواست همکاران، داوطلب خواهم شد البته فضا باید به گونه‌ای باشد که احساس کنم می‌توان در آن جمع این مسئولیت را بر عهده بگیرم.
وی افزود: در حوزه مسائل مربوط به ایثارگران فکر می‌کنم نسبت به دیگران پیش‌تر هستم اما کمیسیون اجتماعی تنها مسائل ایثارگران نیست و مسائل دیگری هم دارد که باید در فضای آن قرار گرفت تا ببینم چه می‌شود.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    0 1
    شماها را بخدا دیگر بس است در کشور عملا شده شهروند درجه یک و دو بخدا ایثار گران واقعی توقع ندارند به همین هم قانع اند .اما دروغگویان حاعلان ممدرک جانبازی وحضور در جبهه دارند با همین طرحهای شما مملکت را غارت می کنند.در چند اداره حقوق میگیرند تازه با عنوان بیکار هم از بنیاد حقوق دریافت می کنند .بقیه مردم که صادقند دیگر ایرانی نیستند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    0 1
    موفق باشید فقط مواظب باش بودجه ی بیت المال محلس کورتان نکند و همه چیز را به مال بفروشید