منتخب کرمانشاه در مجلس نهم می گوید: در نشست امروز بعداز ظهر اصولگرایان شرکت نمی کند.

عبدالرضا مصری منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم و عضو فراکسیون رهپویان ولایت در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص اینکه با توجه به دو گروه شدن اصولگرایان آیا اختلاف نظرها در میان اصولگرایان افزایش می بابد، گفت: وقتی همه چیز شفاف است رابطه ها بر آن مبنا شکل می گیرد و افراد می فهمند و به سلایق یکدیگر احترام می گذارند و کار بهتر پیش می رود.
وی تاکید دارد فراکسیون رهروان ولایت، فراکسیون اصولگرایان مجلس است.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم در خصوص اولویت های کاری مجلس نهم با توجه به پیام مقام معظم رهبری به مجلس، گفت: پیام ایشان راه را برای مجلس مشخص کرد و آن این است که همه تابع قانون باشیم و فصل الخاطب همه خواست ها و سلیقه ها قانون باشد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کنونی مردم، اظهار داشت: مشکلات مردم در هر دوره ای ممکن است تغییراتی داشته باشد، و در دوره کنونی اشتغال برای جوانها یک بحث جدی است و  این امر با حمایت از سرمایه و کار ایرانی قابل تحقق است.
وی با بیان اینکه مجلس باید به دو دغدغه اصلی با همه توان وارد شود و راهی برای آن بیاید، افزود: اینکه بگوییم با گرانی ها مقابله کنیم، راهکار حل مشکلات نیست، باید یک راه روشن بر اساس واقعیت های اقتصادی ایران پیدا کنیم تا مردم بدانند چشم اندازه های اقتصادی ما در سالهای آینده چگونه است تا بتوانند خود را تطبیق دهند.
/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =