بر اساس گفته های رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران180 قلم کالا هست که مجوز واردات آن ها با ارز حاصل از صادرات صادر شده است.

شاهرخ ظهیری، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران در رابطه با موضوع قیمت گذاری های دولت به 180 قلم کالایی اشاره کرد که مجوز واردات آن ها با ارز حاصل از صادرات صادر شده است. ظهیری گفت: «این کالاها شامل مواد مصرفی و خوراکی، شامپو، کنتور گاز، انواع زیپ، مبل ، لوستر، صنایع دستی، لوازم آرایشی، آدامس، کلاه گیس و ...است».

او از این که کالاهایی چون کلاه گیس در این فهرست قرار دارد انتقاد کرد.

ابوالحسن خلیلی ، عضو دیگر اتاق بازرگانی تهران در تکمیل سخنان ظهیری به معافیت غذای سگ و گربه از مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: «خوراک سگ و گربه وارداتی است. جالب است که وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی این کالاها را شامل مواد خوراکی دام و طیور دانسته و آن ها را در زمره کالاهای معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده قرار داده که خود جالب توجه است».

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    2 1
    این سخنان جوک /قصه / یا داستانند /اگر واقعیت داشته باشند / یا مدعی العموم خواب است یا خودرا به خواب زده است 24 میلیارد واردات یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معافیت از مالیات ؟؟؟؟// باید پیدا کنیم دم خروس را