مهر نوشت:

مدیرعامل وقت شرکت ابنیه در جریان اعترافات خود نحوه واگذاری سهام فولاد را تشریح کرد و از قاضی خواست آقای پنج هزار میلیاردی را به داگاه بیاورد.
در ادامه دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان فساد بانکی آقای "الف - گ" در جایگاه متهمان قرار گرفت و گفت: یک میدان مینی افتاده وسط و شما فقط دارید مینهای بزرگ را جمع می کنید. من می گویم شما همه را ببینید.
وی گفت: بنده اول به مدیران دولتی می گویم که شماهایی که زیر عکس رهبری و امام نشسته اید و پایتان را روی خون شهدا می گذارید و به راحتی رشوه می گیرید و دروغ می گویید حواستان جمع باشد. هر چند امروز توانستید فرار کنید و تنها ما ماندیم. اما روزی باید پاسخگو باشید.
" الف - گ" اظهار داشت: وقتی مدیر دولتی به خودش اجازه می دهد رشوه بگیرد معلوم است که کسی دیگر کار نمی کند بعد هم همین مدیر چفیه دور گردنش می اندازد و تسبیح دستش می گیرد و یقه اش را می بندد و هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد.
متهم گفت: من این کارها را نکردم. من در گروه ملی و داماش با همین ادبیات جهادی صحبت می کردم و فردا قیامت هم همینطوری صحبت می کنم. امروز خسروی که امین خیلی از آقایان بوده اینجا نشسته است. من باخسروی صادق و سالم کار می کردم. من خسروی را از سال 85 می شناختم. حالا طرف به عنوان متهم می آید بالا آیه قرآن می خواند. بابا آیه چرا می خوانی پول گرفتی و باید جواب بدهی!
وی اظهار داشت: به خدا من نمی دانستم این پولها از کجا می آید. من مدیرعامل خط و ابنیه بودم. گرههای راه آهن جمهوری اسلامی را حل کردم و رکورد زدم. ببینید محور شلمچه خرمشهر را چه کسی احداث کرد.
مدیرعامل خط و ابنیه گفت: من صادقانه می گویم 6 محرم 89 بود که آقای "الف. ر. م" که خواهر زاده اش هم اعتراف کرد جلسه ای در هتل لاله تهران تشکیل داد و من از سوی خسروی دعوت شدم. نکته جالب اینجا بود که دفتر وی در پاستور بود اما جلسه ما در اتاق خواب برگزار شد. فکرش را بکنید در مورد بزرگترین پروژه کشور باید در اتاق خواب هتل لاله تصمیم گیری می کردیم.
خلاصه خبر دادند آقای "ال ر م " به حضور پذیرفتند. به خدا همین آقا در کل جلسه خواب بود. جلسه سوری بود و یک شرکت داشت پرزنت می کرد.
متهم گفت: پروژه هتل لاله برای خودش مک فارلن است. اما در مورد جلسه بعدی باید بگویم که جلسه دوم در نهاد کوثر انجام شد که این جلسه هم سوری بود. خسروی پیشنهاد داد که دو طبقه کردن رامسر به نور خوب است. خسروی گفت ما پول نمی خواهیم شما سهام 50 و نیم درصد فولاد خوزستان رابدهید ما جاده را می زنیم. بعدش "ر" "ق" هم که آن موقع رئیس قرارگاه خاتم بود وارد جلسه شد که آقای پاستور نشین اصلا وی را تحویل نگرفت.
جلسه بعدی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. باید بگویم که بعد از پیشنهاد خسروی عملا فولاد خوزستان به ما واگذار شد. داشت کارها به خوبی پیش می رفت اما از بعد از آمدن آقای نیکزاد به عنوان وزیر دیگر کسی نتوانست این کارها را انجام دهد که خدا خیرش دهد.
اما بعد از این جلسات صورت جلسه ای تنظیم شد تا سهام را بخریم بعدش ما را خواستند تا قرارداد بسته شود اما مبلغ قرارداد زیاد بود و خسروی گفت امضا کن بعد فهمیدیم مابه التفاوت به آقای "ی" داده شده است. خیلی ها می خواستند من را بردارند. اما قرارداد از سوی من ابلاغ نشد. من می دانم پشت کار که بود. به خسروی گفتم من پولی نمی دهم. من به آقای "الف ر میم" می گویم نگو خدایا فرج را نزدیک کن شما فرمان نایب امام زمان را اجرا نمی کنید. من یادگار کربلای 5 هستم. اگر من نبودم این فساد بیشتر می شد. رهبر گفت تو به درد این کار نمی خوری. برو، نرفتی این شد.
وی در ادامه از قاضی خواست تا آن آقای 5 هزار میلیاردی را به داگاه بیاورد.
وی اظهار داشت: خسروی یک روز می گوید پشت صحنه چه کسی هست. اما اگر من می دانستم می گفتم.
متهم گفت: به خدا دزدگیر نظام خاموش نیست. دزد گیر برخی از مسئولان خاموش است اگر خاموش بود ریگی دستگیر نمی شد و پهباد نمی نشست. اما برخی مسئولان لای سنسورهایشان یورو و دلار فته است.
آقای قاضی: پیراهن من از پشت پاره شده چون به زلیخواه نه گفتم.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    27 13
    تا چه حد بی چشم و رویی؟؟؟؟!!!!!!!!!!! کربلای پنج همه نوع آدم را به خود دید و تو هم از بد های اون روزی که زود قیامتت رسیده و رو سیاه شده ای چرا انقدر از امام و رهبری خرج می کنی؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    23 3
    پيراهنت اصلا‌ً پاره نيست
  • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    18 3
    خوب اين حرفها يعني چي؟ اينها ديگه كي هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
      1 3
      02032 323.232 32321
  • حمید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    22 1
    جلسه سوری بود؟؟؟؟ صوری! دو سه جا هم تکرار شده! تو خبر دیگه هم ایراد تایپی دارید! لطفا دقت کنید
  • 2020 IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    43 0
    پیراهن من از پشت پاره شده چون به زلیخواه نه گفتم. اولاً زلیخا نه زلیخواه دوماً باید پیراهن زلیخواه را هم دید تا نظر قطعی داد شاید پیراهن زلیخا از جلو پاره شده باشد.!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    17 1
    باز هم آموزش الفبای زبان فارسی به فارسی زبونای بی زبون مال باخته
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    10 1
    هه هه هه هه هه
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    11 1
    صوری صحیح است نه سوری
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    33 2
    چرا این الف ر میم را به دادگاه نمی برند و محاکمه نمی کنند
    • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
      8 1
      به یه جا بنده....اونو ببرن بندش هم باید بره!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    11 1
    می گن این الف ر میم کلی اطلاعات رو با وانت جابجا کرده...:) پس فعلا هیچی به هیچی!
    • بدون نام MY ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
      2 0
      با کامیون عزیز جان
  • بدون نام PK ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    2 1
    خسته نباشید
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    8 0
    پاکترین دولت طول تاریخ!!!حامیان این دولت چه پاسخی دارند؟