دبیر هیأت مؤسس فراکسیون رهروان ولایت گفت: دومین جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در روز شنبه ساعت 2 بعدازظهر در محل تالار مجلس قدیم در میدان پاستور برگزار خواهد شد.

كاظم جلالي در گفت و گو با خبرآنلاين با اشاره به اينکه در جلسه فراکسيون رهروان ولايت اعضا در خصوص هيأت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي تصميم‌گيري خواهند نمود افزود: فراكسيون رهروان ولايت با ليست واحد در رقابت شركت خواهند كرد.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا نشست فراگير اصولگرايان برگزار خواهد شد يا خير، گفت: ما خواهان وحدت اصولگرايان هستيم و در قالب 3 فراكسيون اصولگراي رهروان ولايت، پايداري و رهپويان مي‌توانيم ساز‌ و كاري براي وحدت و تصميمات كلي مجموعه اصولگرايي بينديشيم.
كاظم جلالي افزود: در روزهاي گذشته اينجانب به نمايندگي از طرف هيأت مؤسس فراكسيون رهروان ولايت و آقايان زاكاني و زارعي از طرف مجموعه رهپويان و پايداري مذاكراتي را جهت نشست فراگير اصولگرايان داشته‌ايم و فردا پنج‌شنبه نيز جلسه نهايي را خواهيم داشت.
دبير هيأت مؤسس فراكسيون رهروان ولايت گفت: ما قائليم فعلاً فوري‌ترين دستور كار نمايندگان مجلس نهم انتخاب هيأت‌رئيسه است و جهت اينكه رئيس و هيأت‌رئيسه با رأي بالا انتخاب شوند، بهترين مسير دعوت همه منتخبان در يك اجتماع و انتخاب اعضاي هيأت‌رئيسه و نهايتاً نامزدي همان افراد در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي مي‌باشد.
وي افزود: متأسفانه دوستان پيشنهاد منطقي ما را نپذيرفتند لذا ما راهكار دومي ارائه كرده‌ايم و آن اينكه در مجموع 9 منتخب غيراصولگرا در مجلس حضور دارند كه ما مي‌توانيم نشست فراگير اصولگرايان منهاي اين 9 نفر را تشكيل دهيم و هيأت‌رئيسه را انتخاب كنيم و هرچه خروجي اين نشست بود به آن در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي ملتزم باشيم.
وي افزود: نقطه اختلاف ما و دوستان در اين است كه آنان قصد حذف تعداد بيشتري را جهت حضور در نشست اصولگرايان فراگير دارند و اين منطقي نيست و به ذهن متبادر مي‌كند كه در اين قضيه دلسوزي از موضع اصولگرايانه وجود ندارد و بيشتر نگاه سياسي و انتخاباتي غلبه دارد.
كاظم جلالي اشاره كرد: چنانچه دوستان بپذيرند كه به‌جز اصلاح‌طلبان همه اصولگرايان شركت نمايند و در اداره جلسه نيز شفافيت وجود داشته باشد و دعوت‌كنندگان به اين اجلاس سه فراكسيون رهروان، رهپويان و پايداري باشند و در جلسه نيز موضوعي جز انتخاب هيأت‌رئيسه وجود نداشته باشد؛ در آن صورت نشست فراگير اصولگرايان برگزار خواهد شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CH ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    0 0
    جناب جلالی مگراصلاح طلبی وجودداره که میگویید بجزاصلاح طلبان همه باشند