بنیاد حکمت اسلامی صدرا، در نظر دارد همچون سال‌های گذشته به‌مناسبت روز ملاصدرا (اول خرداد‌ماه)، همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین شیرازی را برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین در این همایش یک روزه، جوانب مختلف آراء و آثار اندیشمند و محدث بزرگ ایرانی، صدرالدین شیرازی پیرامون موضوع «انسان و جهان» بررسی خواهد شد.همایش، با سخنان آیت الله خامنه‌ای، رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا آغاز و پس از آن اساتید برجسته‌ و بزرگان فرهیخته فلسفه کشور سخنرانی خواهند داشت.

در شانزدهمین همایش بزرگداشت ملاصدرا، اساتید حوزه و دانشگاه، اندیشمندان و پژوهشگران فلسفه، کلام، عرفان و همچنین دانشجویان و گروههای علاقمند به فلسفه از سراسر کشور شرکت دارند.مقالات ارسالی برگزیده توسط کمیته ارزیابی پژوهش‌ها، در مجموعه مقالات مربوط به این همایش و همچنین در مجلات علمی ـ پژوهشی خردنامه صدرا و تاریخ فلسفه به چاپ خواهد رسید.

این همایش رأس ساعت ساعت 8:30 فردا اول خردادماه در محل مجموعه همایش‌های بین‌المللی نیایش واقع در سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه نهم آغاز خواهد شد.علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه این همایش با روابط عمومی بنیاد با شماره‌های 88153381 و 88153220 تماس حاصل کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    0 0
    اگر می شه یک سازمانی متولی تهیه فیلم از بعضی همایش ها بشه تا ما هم از نظرات اساتید استفاده کنیم. گرچه شغل ما به این علوم ربطی ندارد اما شخصا علاقمند به این حوزه ها هستم.