یحیی توره گفت که پیوستن احتمالی اش به رئال مادرید می تواند بارسایی ها را ناراحت کند .

به گزارش خبرآنلاین؛ از سال 1932 تا به حال 15 بازیکن کاتالانی در رئال بازی کرده اند .سامیتیر ، خواکین ناوارو ، آلفونسو ناوارو ، تخدا ، اواریسو ، گویوارتز ، شوستر ، سولر ، میا ، ناندو ، لائودروپ ، فیگو ، سلادس ، رونالدو و ساویولا بازیکنانی بودند که به بهانه های مختلف از بارسلونا به رئال پیوسته اند.
خوزه سامیتیر اولین نفری بود که جنجالی را برای انتقالش به راه انداخت . برخی کارش را خیانت دانستند . این اتفاق در فصل 33-1932 افتاد . آخرین نفر هم ساویلا در فصل 08-2007 افتاد . در این میان ، 13 بازیکن دیگر هم جابجا شدند که جنجالی ترین ها لائودروپ و فیگو بودند . کسی پرتاب کله خوک به نیوکمپ به فیگو را از یاد نبرده است .
از رئال نیز سیزده بازیکن به بارسا رفته اند . اولی ماریانو گارسیا در فصل 36-35 بود و آخری هم اتوئو در سال 2004 . هیلاریو ، کانال ، پردا ، مولر ، آمادور ، لوئیز انریکه ، لوپتگوی ، هاگی ، آلفونسو ، پروسینچکی و دنی ، دیگر نفرات بودند . اما عجیب ترین این انتقال ها،پیوستن لوئیز انریکه بود که بارها در پیراهن رئال ، بارسایی ها را خشمگین کرده بود . آلفونسو پرز هم گفت که "از بچگی " طرفدار بارسا بوده که جنجال شدیدی را در این زمینه به راه انداخت .

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسی هستم از بارسا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    11 8
    آقا نمیره ریال خودش بهم گفت با تشکر