فارس نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مباحث مربوط به اهل بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.

سیدمحمد حسینی در سومین کنگره ملی شعر فاطمی که پنجشنبه‌شب در تالار قدس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از گذشته به مسئله شعر آیینی پرداخته شده و این امر در جشنواره شعر رضوی نیز دیده می‌شود.

وی افزود: هر جا که حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مثمر ثمر باشد این امر صورت می‌گیرد تا از زحمات دست‌اندرکاران جشنواره‌های گوناگون ادبی و آیینی تقدیر شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سخن گفتن درباره حضرت زهرا(س) بسیار دشوار است گفت: مباحث مربوط به اهل بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند «درباره حضرت زهرا(س) هرچه بگوییم کم گفته‌ایم» و دلیل این امر نیز عمق و ژرفای شخصیت آن حضرت است.

حسینی با اشاره به روایات اسلامی در رابطه با شرافت اهل بیت(ع) و فاطمه زهرا(س) در روز قیامت افزود: زبان از بیان فضائل آن حضرت عاجز بوده و قلم توان ثبت جایگاه رفیع او را ندارد.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =