فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» در اولین روز اکران در آمریکای شمالی توفانی ظاهر شد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم جمعه در اولین روز اکران در ایالات متحده و کانادا 80.5 میلیون دلار به دست آورد و توانست پس از «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2»، بیشترین فروش روز اول نمایش یک فیلم در این بازار را به نام خود ثبت کند.
 

فروش روز اول «انتقامجویان»‌ شامل 18.7 میلیون دلار فروش در نمایش‌های نیمه‌شب پنجشنبه است.
 

این فیلم به کارگردانی جاس ودون در سطح بین‌المللی تاکنون 414.8 میلیون دلار به دست آورده که بیشترین فروش فیلمی از استودیو مارول است.
 

«انتقامجویان»‌ از هفته پیش در 39 بازار خارج از آمریکای شمالی اکران شد و انتظار می‌رود پس از نمایش در روسیه و چین به عنوان دو بازار بین‌المللی مهم به رکوردهای جدید دست پیدا کند.
 

پارسال فروش روز اول «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» 10.5 میلیون دلار بیشتر از «انتقامجویان» بود. هرچند انتظار نمی‌رود این فیلم بتواند در هفته اول اکران که نتایج آن یکشنبه شب اعلام می‌شود، رکورد آخرین «هری پاتر» را بزند، اما می‌تواند با کنار زدن «شوالیه تاریکی» (158.4 میلیون دلار) به عنوان دومین رکورددار فروش هفته اول یک فیلم در آمریکای شمالی، این عنوان را به خود اختصاص بدهد.
 

«انتقامجویان» تولید استودیوهای مارول و دیسنی است و در آن گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول برای اولین بار در کنار هم قرار گرفته‌اند.

زمانی که زمین مورد حمله لوکی (تیم هیدلستن) و ارتش او قرار می‌گیرد، نیک فیوری (ساموئل ال. جکسن) برای مقابله با او تعدادی از ابرقهرمانان سرشناس را از جمله آیرون من (رابرت داونی جونیر)، تور (کریس همسورث)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسن)، هوکای (جرمی رنر)، کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) و هالک (مارک روفالو) گرد هم می‌آورد. «انتقامجویان» با بودجه‌ای حدود 220 میلیون دلار ساخته شده است.
 

ورایتی / 5 مه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =