۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

ایسنا نوشت:

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، گفت: ناچاریم که فعلا برای جلوگیری از تخلفات، نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی را تعیین و در صورت اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در آینده، مجددا نرخ‌ها را اصلاح کنیم.

مهدی چمران  با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی به عنوان بخش خصوصی فعال هستند و باید بتوانند برای خدمت‌رسانی به شهروندان هزینه‌های خود را تامین کنند، اظهار کرد: شورای شهر عزم آن دارد که هرچه زودتر نرخ کرایه‌های تاکسی در سال 91 را قانونمند کند تا رانندگان و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر ترجیح می‌دهد که هر سال تنها یک‌بار کرایه‌ها را افزایش دهد و از دو وعده افزایش نرخ کرایه‌ها به دلیل تبعاتی که در پی دارد، جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اما از آنجا که هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، ناچاریم که فعلا نرخ کرایه‌ها را با توجه به آغاز سال جدید، افزایش دهیم و منتظر هدفمندی نمانیم؛ در صورت اجرای فاز دوم این قانون هم باید با اصلاح مجدد نرخ کرایه‌ها، میزان افزایش قیمت سوخت را در کرایه‌ها لحاظ کنیم.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    50 1
    یک بار شد بگید چیزی ارزون میشه؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    38 4
    وقتي فاز دوم راه افتاد شما هم گرون كنيد يعني چي علي الحساب زياد ميكنيم شما ديگه شورش رو درآورديد
  • جلیلی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    12 24
    کاش اینایی که انتقاد میکنن جای راننده تاکسی ها بودن تا میفهمیدن وقتی همه چی از شیر گرفته تا پوشک بچه گرون میشه معنی گرون نشدن کرایه تاکسی یعنی چی.
    • فرزند راننده تاکسی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      16 8
      واقعا راست می گی شما ،من نمیدونم چرا مردم هر چی گران بشه براشون فرقی نمی کنه پرداخت می کنن رانندم خارجی نیست برای همین خاکه زندگی داره خرج داره بچه داره و .... باید مجانی خدمات بده ؟مثبت بدین مردم با فرهنگ مرسی
    • علی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      9 0
      جلیلی جوون شما شغل ازادا با تورم نرختونم میکشه بالا...ما کارمندای نون بگیر دولت چه بدبختیم که جای حقوق مالیات با تورم میکشه بالا
  • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    14 4
    بیایید شهرستانها رو ببینید که مثلا همین شهر ملایربرای یک مسیراز یک مسافر150 تومان میگیرند مگر این راننده تاکسی خرج زندگی نداره مگر بنزین نمیزنه گاز نمیزنه یا روغن ماشین یا لاستیک عوض نمی کنه خرج زندگی نداره قیمت خیلی چیزهها هر روز بالا میره ولی اگر قیمت کرایه بالا بره خیلی ها اعتراض دارند از صبح تا غروب پشت فرمان ماشین باشی برای چقدر درآمد که نه میشه پس انداز کرد نه میشه خرج یه زندگی معمولی را داد
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    13 0
    اخ جون گرونی اومد بچه ها همه بریم استقبالش که هممون باید فداش بشیم
  • ایزل IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    7 0
    چقدر کرایه ها باید بالا بره.به نسبت5 سال پیش 4الی 5برابر شده.ایا حقوق کارمندها و کارگران هم 5 برابر شده؟ضمنآ هر چی بالاتر بشه تعداد مسافرها کمتر میشه!من که برای مسافتهای کم جرآت نمیکنم تاکسی سوار شم
    • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      0 0
      خوب با اتوبوس برن. چی ؟؟؟کرایه اتوبوس هم زیاد شده؟ خوب برن سوار اتوبوس شن وقتی پیاده می شن کرایه ندن. فرار کنن که ندن. پیاده روی هم که سلامتی می آره. پیاده روی کنید که ورزش هم کنید. حالا اگر خواستید گوجه فرنگی بخرید و راهتون دور شد هم عیب نداره. بیشتر ورزش کردید.
  • مقیمی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    3 1
    نرخ موصوب آزانسهای تهران : ورودی 1000 تومان و هر دقیقه حرکت در روز 50 تومان و در شب 55 تومان!!!!! بطور مثال اگر ساعت 3 بامداد از شهرک غرب به شهرری بروید حدااکثر 30 دقیقه طول میکشه که کرایه تان میشود 2650 تومان !! خداوکیلی کی حاضره همچین مسیری را برود با این کرایه. درسته هیچ آژانسی این نرخ را نمی گیره ولی با کدام منطق چنین نرخ گذاری انجام شده ؟
    • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      0 0
      هر دقیقه پنجاه تومن؟ حالا فهمیدم چرا این تاکسی های تاکسی متر دار همیشه از مسیرهای ترافیک دار می رن.
  • راننده تاکسی از کرج IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 2
    با سلام آیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی آقای افشار در این شهر زندگی نمیکنند؟ آیا از نرخ کلیهء خدمات اجتماعی وغیره مطلع نیستند؟ سازمان در سال جدید اولین خدمتی که درجهت رفاه حال تاکسیرانان کرج انجام داده بالا بردن مبلغ فیش خدمات سالیانه(که کوچکترین دلخوشی و دلگرمی که پشتوانه تاکسیران درجهت انجام وظیفه خویش باشد هیچ حرکتی انجام نمیدهد)میباشد باتوجه به مسایل تحریم ایران ما به مشکلات عدیده ای برخورد کرده ایم که تنها کاری که از طرف سازمان میتواند برای بهبود اوضاع زندگی و کاری تاثیرگذار باشد تعیین نرخ عادلانه جدید در اولین فرصت برای جلوگیری از درگیری های لفظی بین شهروندان امید است این خواسته هرچه سریعتر انجام شود.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      0 0
      اولین منفی که به شما دادم به این دلیل بود که فکر می کنید این شرایط تحریم فقط برای جنابعالی مشکل سازه و کسی که با شما درگیری لفظی پیدا می کنه به خاطر جیب پر از پولشه. شما هم خیلی احساس مظلومیت نکن برادر من. انتقام رییس تاکسی رانی و تحریم های بین المللی رو شبها و روزهای بارانی و برفی داری از ما می گیری.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    0 0
    بگید گرون میشه عیبی نداره فقط نگید ارزون میشه که آنهم براتون گرون تموم میشخه !
  • سارا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    1 1
    راننده تاکسی ها به زور فحش و دادوبیداد هم که شده حقشون رو از گلوی مسافر بدبخت بیرون می کشن..... هیچ وقت هم پول خورد ندارن، انگار وظیفه مسافرا اینه که وسیله کار اونا (پول خورد) را فراهم کنه!!!!! ما کارمندا چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حقمون رو از چه کسی و چه جوری بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام GB ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    0 0
    من لیسانس بیکارم .چی پیشنهاد میکنید؟