پرداخت مطالبات بازنشسته های فرهنگی، از جمله وعده هایی است که وزیر آموزش و پرورش در دو سال گذشته تلاش کرده به آن عمل کند. اما ظاهرا این اتفاق نیفتاده است.

دیروز، روز معلم بود و حمیدرضا حاجی بابایی از پرداخت معوقات در همان روز معلم خبر داد، اما به موازات همین خبر آقای وزیر، تعدادی از بازنشسته های فرهنگی مفابل مجلس تحصن کردندو انها خواستار پرداخت مطالباتشان بودند.

پس از انتشار خبر تحصن، کاربران خبرآنلاین، واکنش هایی به پرداخت نشدن این مطالبات داشتند.

یکی از کاربران نوشته است: "بازنشسته تو این مملکت بیچاره هست حالا بازنشسته هر جایی که باشه معلمان هم که همیشه از همه چیز محروه هستند."

و همچنین: "از وقتی سر کار رفتیم معلم شدیم تا حالا داریم جر و بحث و شکایت برای حقوق کم رو میکنیم. ما که خسته شدیم چرا دولت خسته نشده هنوز؟"

مخاطبی هم نوشته است: "آقای وزیر ،بعداز 5 سال انتظار عید امسال250 هزار تومن از معوقه های بازنشسته ها دادین، کاش شما یه پولی به این مردم بیچاره میدادین واینجوری بزحمت بعد از چند سال خوردخورد ازشون میگرفتید!!!"

کاربری هم خطاب به مسوولان نوشته است: "مسولان بدانید فرهنگیان انسانهای محترمی هستند حقشان را بدهید تا شرمنده خانواده هاشون نشوند و آبروشان پیش مردم نروند"

اما گله تلخی هم یکی از کاربران چنین داشته: "ما چه گناهی کردیم که بابامون فرهنگیه؟"

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام رای و نظر خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    5 1
    معوقات نیروهای مسلح هم پرداخت نشده .
  • پسر خوب IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    10 1
    پدر من که فرهنگی بود و عباسش آقا که یکی از اقوام بود و کارگر کارخانه بود با هم در سال 72بازنشسته شدند .البته با این تفاوت فاحش : پدر من با مدرک فوق لیسانس بازنشتسه شد و عباس آقا دیپلم هم نداشت .پاداش آخر خدمت پدر : 3 یا 4 میلیون (چون خوب یادم نیست) کم کم و طی یک دهه .عباس آقا :حدود 14 میلیون و یکدفعه (البته همه مشاغل شریف هستند و فقط خواستم عدالت را بگویم )البته می دانید که چه کسی در سال 72 رییس جمهور بود . خبر آن لاین نامردی اگر این نظر من را تو سایت نذاری
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    4 17
    عوضش خيلي هاتون رايگان تو مدرسه غير انتفاعي تحصيل كردين.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    4 20
    لطفا همش مسایل فرهنگیان را پیگیری نکنید بقیه ملت هم مشکلات دارن
  • مجید IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    8 29
    معلم ها هیچ هم مظلوم و محروم نیستند.کلی حقوق و مزایا و ... دارن.یه زمونی وضعشون جالب نبود ولی حالا مثل اینکه پول واسشون مزه کرده ای کاش به معلمها به اندازه کیفیت تدریسشون پول میدادن
    • احمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      18 2
      از کجا میدونی عزیز کلی حقوق و مزایا دارن؟ ایشالا اینکلی حقوق و مزایا نصیب خودت بشه
    • پسر خوب IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      2 0
      اگه می خواستن به اندازه کیفیت کارشون بهشون حقوق بدن در اون صورت درآمد نفت خودمون هم که هیچی کل در آمد نفت دنیا را باید بهشون می دادند
  • احمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    16 1
    12 ساله معلم هستم. در استانه دفاع از پایان نامه فوق. دریافتی من تا عید 438 هزار. خط فقر که میگن 900 هزاره. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را تا اوضاع معیشتی معلمان جامعه ما اینه، از ناهنجاریهای اجتماعی جوانان و نوجوانان که نباید گله کرد. راستی! خط فقر شدید هم 580 هزاره ها.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    6 0
    چنین به نظر می رسه که حقوق چندین میلیونی بعضی از اشخاص توجیهی برای چندصد میلیونی مدیران
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    9 0
    همین قبل از عید آقای دولت 35درصد حقوق را به عنوان حق جذب به کارمندان ادارات و وزارتخانه های زیادی اضافه کرد و به معلمین هیچ بنا به گفته یکی از این کارمندان به ازای حضور در اداره تا ساعت 16 - 120ساعت اضافه کار - حق ناهار - حق ایاب وذهاب - حق مسکن و.... به این کارمندان تعلق می گیرد. حال با فرض اینکه این جناب کارمند تمام قد کار کند در هفته 40 ساعت کار می کندودر ماه 160 ساعت که اگر 120 اضافه کار آن کم شود 40 ساعت باقی می ماند که از بابت این 40 ساعت حقوق بالاتر ومزایای بیشتری نسبت به معلم می گیرد . نوش جانش. من معلم از این عدالت کاری کیف کردم شما چطور . باز هم سانسور کن اینقدر می نویسم تا از رو بری خبر آنلاین .
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    4 0
    شما نگران معوقات هستید در صورتی که بازنشستگان ذوب آهن که از متخصصان کشور هستند در سال جدید هنوز حقوق دریافت نکرده اند .
  • mohammad IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    4 0
    این مملکت همینه! هر چی هم که بگیم فایده نداره
  • باز نشسته IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    1 0
    فرهنگی بازنشسته هستم خواستم از دولت تشکر کنم که در روز معلم هدیه ما باز نشسته ها رو داد (بیمه طلایی برای بازنشسته ها کنسل)