مهر نوشت:

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این اطلاعیه اعلام کرده است: این سازمان در چارچوب اجرای گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها، ضمن ارسال پیامک از طریق شماره اختصاصی 300025 به تعدادی از سرپرستان خانوارها ، از آنان برای انصراف از دریافت یارانه دعوت کرده است.

ضروری است همه کسانی که پیامک سازمان برای آنها ارسال شده و همچنین کسانی که مبلغ مابه التفاوت فاز اول و دوم (28000 تومان) قانون هدفمند کردن یارانه ها برای آنها واریز نشده است تا دوازدهم اردیبهشت ماه الزاما به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند و از طریق کلید "انصراف/ عدم انصراف"، یکی از چهارگزینه موجود در آن را انتخاب کنند.
 
براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نکردن فرد به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.
 
پیش از این، بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با دفاع از درست بودن 95 درصد پیامک های ارسالی انصراف از دریافت یارانه ها به شهروندان، گفته بود: درصورت مراجعه مردم به سایت سازمان و تایید در خواست آنها، پیامک می زنیم که در مورد آنها اشتباه کرده بودیم.
 
وی همچنین پرداخت 45 هزار و 500 تومانی به همه افراد جامعه را مورد اشاره قرار داده بود و با بیان اینکه به هیچ وجه این یارانه قطع نشده است، از ارسال پیامک برای 5 درصد از کل افراد کشور برای عدم دریافت یارانه فاز دوم خبر داده و افزوده بود: به صورت کلی برای 500 هزار خانوار از 22 میلیون و 7 هزار خانوار یارانه بگیر، پیامک انصراف از یارانه ارسال شده بود.
 
مرادی با تاکید بر اینکه شناسایی مشمولان دریافت یارانه 28 هزار تومانی و همچنین عدم دریافت آن کار سختی نیست، تصریح کرده بود: به صورت کلی این پیامک ها باید برای دهک های 9 و 10 جامعه ارسال می شد و من می گویم 95 درصد کار ما درست بوده است و برای بررسی اعتراضات نیز مردم می توانند به سامانه مراجعه کنند و ما آماده ایم در صورت تایید اعتراضات پیامک بدهیم که اشتباه کرده ایم.
/3131
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    54 3
    وقتی به سایت مراجعه می کنیم تنها کاری که می شه انجام داد اینه که گزینه انصراف رو تایید کنی. واقعا که سایتتون شاهکاره. یعنی مردم چاره ای جز انصراف ندارن!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    32 3
    آقای مرادی الان چند ماه از زمان ارسال پیامکها گذشته و هنوز مشخص نیست بر چه اساسی ارسال شده . با توجه به صحبتهای مردم که در جامعه ما زندگی می کنند مشخص هست که شما بصورت رندوم این پیامک رو فرستادید و هیچ ملاکی ندارد.اگر بغیر از این هست اعلام کنید تا مردم بدانند چرا نباید مبلغ مربوط به فاز دو را نگیرند.فکر می کنم این کمترین حق مردم باشد که بدانند برای کدام مال نداشته (که شما می گویید دارند)یارانه نخواهند گرفت
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    40 3
    عدد و ارقام پراندن که امری عادی شده است. شما با چه تحقیقی می گویید 95 درصد پیامک ها درست بوده؟ برای من و خیلی ها که می شناسم پیامک آمده در صورتی که من بیکارم و درآمدی ندارم.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    19 1
    عزیز اقشار مرفه کدومه؟برای منی که مستاجرم و خونه ندارم و پدرم که بازنشسته دولتی یارانه 28 تومانی واریز نشده
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    18 1
    اونايي كه پيامك نيامده و 28000 تومان هم واريز نشده چهكار بايد بكنند سايت كه فقط امكان انصراف داره
    • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      1 0
      اونايي كه پيامك نيامده و 28000 تومان هم واريز نشده چهكار بايد بكنند سايت كه فقط امكان انصراف داره
  • محمدرضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    12 15
    خواهشا بیخود نظر نده و با صداقت نظرات را بنویس.من خودم یکی از دریافت کننده های پیامک بودم. به سایت مراجعه کردم و داخل فیلد انصراف/عدم انصراف شدم.و بعد از گذراندن 3 مرحله عدم انصراف کل یارانه/نصف رایانه و ماوتفاوت 28000تومان گزینه دریافت کل یارانه را انتخاب کردم.
  • محفوظ IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    15 4
    سلام. برای اینجانب پیامک آمد. از این روند واقعا متاسفم. اینجانب سرپرست خانواده 5 نفره هستم کارمند و با 26 سال سابقه کار دولتی، حساب دارایی من نزد دولت مشخص است و شفاف. مستاجر هم هستیم و ملکی هم نداریم. حال چطور من حقیر را مرفه نامیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باز هم متاسفم. خسته نباشید.
  • خان بختیاری IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    12 0
    قبل از انقلاب بهمون میگفتن خان بعد جنگ که شد شدیم عشایر غیور بعد جنگ شدیم ذخایر انقلاب بعدش شدیم مصرف کننده حالا هم که یارانه رو ندن میشیم سر بار اگه مردید اینو بزنید
  • بدون نام US ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    9 0
    این پول حق همه است و همه باید به صورت یکسان از آن بهره مند شوند. (هر چند من مخالف شدید پرداخت نقدی یارانه ام) انچه باید متناسب با درامد از مردم گرفته شود، مالیات است.
  • سید ابولقاسم آینده کوشش IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    7 0
    من یک باز نشسته هستم برای من نه اس.ام.اس امد نه تفاوت را بحسابم ریخته شد وارد ساید هم شدم جوابی در یافت نکردم دوباره وارد شدم تا جایی توانستم وارد شوم که باید حتما تایید نمایم که یارانه نمیخواهم با این گرانی روزانه و کمر شکن سیستم جوری طراحی شده که باید انصراف دهی چرا میگویید که اختیاری است بله کاملا اختیاری است ولی از طرف شما نه مردم لطفا کمتر مردم رابه تمسخر گرفته و دررسانه های عمومی نمایش بدهید از خبر آنلاین خواهش میکنم کامنت مراحذف نکند اگر با حقیقت گفتن مشگلی ندارید اگر هم طبق نظر آقایان کار میکنید که با شماو آقایان حرفی ندارم به خدا پناه میبرم واز او داد خواهی میکنم
  • مهرداد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    8 0
    امروز هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشم و مثل اینکه مردم هجوم اوردند به سایت و هنگ کرده حالا باید چیکار کنیم چونکه سایت کار نمیکنه تا فردا هم مهلت دادن پس تکلیف کسانی که نمیتونن وارد سایت بشن چیه
  • حمید US ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    7 0
    سایت رفاهی باز نمیشود.
  • بدون نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    4 0
    وقتی که سایت باز نمیشه شما تا 3 ماه دیگه هم وقت بدین. باید از قبل با یک برنامه ریزی درست یک سایت با انکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب تدارک می دیدی برای این دوره. من بنده خدا که از امروز صبح متوجه شدم تا حالا سعی می کنم که وارد سایت بشوم که هنوز نتونستم وارد سایت بشوم.
  • مسعود IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    این سایت شما ادم را یاد ماشین هندلی قدیم میاندازه به هیچ طریقی باز نمیشه
  • عباس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    0 0
    سایت از روز شنبه 9/2 به هیچ وجه باز نمیشه! ما باید چکار کنیم؟
  • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 0
    تکلیف ما چیه که کد عدم انصراف اومد و زدیم اما برامون انصراف ثبت شده و بانکها بسته بودند و مهلت تمام شده؟ من باید چکار کنم؟