علی لاریجانی، رضا آشتیانی عراقی و احمد امیرآبادی فراهانی، سه نامزد پیروز استان قم برای حضور در مجلس نهم هستند.

به گزارش خبرآنلاین، مشی علی لاریجانی در طول چهار سال ریاست بر مجلس هشتم همواره به عنوان نماینده قم، این بوده و هست که در مراسم​های مذهبی بیوت مراجع – همچون دهه​های محرم، شب​های قدر و ...-  و مراسم​های ملی – همچون حضور در راهپیمایی 22 بهمن- در این شهر حضور یابد و در کنار مردم حوزه انتخابیه اش باشد.
حجت​الاسلام رضا آشتیانی هم برگزار کننده مراسم سوگواری در هیات فداییان ولایت است که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی قم برگزار می​شود. احمد امیرآبادی هم در مراسم​های عزاداری برخی مساجد شهر قم همچون مسجد فاطمیه(س) منطقه نیروگاه، مسجد 14معصوم(ع) و مسجد امام رضا(ع) سخنرانی دارد.
علی بنایی نماینده قم در مجلس هشتم هم در مجتمع فرهنگی طلوع مهر قم که متعلق به اوست، مراسم عزاداری برگزار می​کند که آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران آن است. محمد وکیلی و محسن عابدینی​پور دو نامزد مغلوب در انتخابات این دوره مجلس هم در شب​های مختلف در این مراسم حضور یافته​اند. علاوه بر اعضای جامعه اسلامی مدرسین، استاندار، شهردار، رئیس سازمان تربیت بدنی و برخی از اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین قم نیز در این مراسم حضور داشته​اند.
اما برنامه مشخصی از سود دفتر مجتبی ذوالنور دیگر نامزد مغلوب نهمین دوره انتخابات مجلس، برای این ایام در استان قم اعلام نشده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    4 0
    سلام آقاي بنايي مدت هاست اين روضه را به شكل گسترده برگزار مي كند امشب هم آقاي لاريجاني هم شركت كرد