وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتقاد دارد باید به سمت کاهش قیمت تمام شده ، بهبود کیفیت محصولات و بهبود خدمات پس از فروش حرکت کنیم که دراین صورت بهبود فضای کار،سرمایه و تولید فراهم می شود.

وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت تبيين اهداف سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت : بايد امسال را بهار تببين ها، تعالي انديشه ها، بكارگيري تكنيك هاي كاهش قيمت تمام شده، فهم دقيق از صادرات و حذف موانع كسب وكار بدانيم.
به گزارش خبرآنلاین مهدي غضنفري  در ديدار با مديران موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني با بيان اينكه بايد مرتبا مفاهيم توليدي، تجاري صنعتي و معدني در سال توليد ملي تبيين شود، گفت: لازم است تمامي مفاهيمي كه در نامگذاري امسال وجود دارد، با نگاه نظريه پردازانه تبيين شود.
وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش پژوهشگران در تشريح اهداف سال توليد ملي گفت : بايد به سمت كاهش قيمت تمام شده ، بهبود كيفيت محصولات و بهبود خدمات پس از فروش حركت كنيم كه دراين صورت بهبود فضاي كار،سرمايه و توليد فراهم مي شود.
وي در ادامه افزود: بايد امسال، سال تاريخي در مسير توليد باشد و با حمايت از توليد با كيفيت ، فرصت بازار داخلي را براي توليد كننده داخلي حفظ كنيم.
وي تلاش بيشتر در جهت بهبود فضاي كسب و كار، جهت گيري تسهيلات ريالي و ارزي به سمت توليد را از جمله برنامه هاي عمده اي برشمرد كه درسال توليد ملي بايد پيگيري شود و تاكيد كرد : ما نيازمند جهت دادن سياست هاي پولي و مالي به سمت توليد هستيم به گونه اي كه پشتيبان بيشتر توليد باشند.
 غضنفري در ادامه گفت: براي تحقق اهداف موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي در سال توليد ملي بايد، همه دستگاه ها، نهادها، بنگاه ها و تشكل هاي مرتبط با امر توليد و سرمايه گذاري برنامه مشخصي را به طور عملي براي اين سال به اجرا بگذارند.
وي با تاكيد بر مديريت واردات و پشتيباني جدي از صادرات در سال توليد ملي افزود: براي تحقق منويات مقام رهبري دراين سال بايد هدف نهايي توليد را صادرات قرار دهيم.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =