۰ نفر
۲۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۳

عباس انصاری‌فرد ادعا کرد هیچ چکی را از دوره قبلی مدیریتش در پرسپولیس ، در دست کسی ندارد.

در حاشیه مراسم معارفه عباس انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس ، او درپاسخ به سئوال خبرآنلاین ، گفت:« دروغ است. به هیچ کس بدهی ندارم. حساب‌های مالی ام صاف است. »

 
انصاری فرد در پاسخ به این سئوال که در دوره قبلی مدیریتش ، یکی از بدترین ادوار مدیریتی پرپولیس را رقم زده بود هم گفت:« این بار شرایط تفاوت بسیاری با بار قبلی دارد. دیگر شرایط ملی تیم به آن شکل نمی شود. من باید به طور مفصل در کنفرانسی مطبوعاتی ، آنچه را که در آن دوره کوتاه بر تیمم گذشت شرح دهم تا همه به حقایق آگاه شوند. ولی این بار شرایط فرق می کند. من با اشراف کامل به اوضاع و احوال و همچنین مشکلات مالی پرسپولیس به این تیم آمده‌ام و این آگاهی ایجاب می کند که بعدا هیچ بهانه و توجیهی برای عدم موفقیتم در پرسپولیس نداشته باشم.

 
من وقتی مدیریت در باشگاه پرسپولیس را قبول کردم نسبت به تمام جوانب و اوضاع باشگاه واقف بودم و همه‌ی شرایط را می دانستم . با اطلاعات از آن مسوولیت فعلی را قبول کردم. »


انصاری فرد ادامه داد: « در دو مقطع مختلف مدیریت پرسپولیس را برعهده داشتم اما همه‌ی مردم و هواداران بدانند که نه تنها اوضاع مالی فعلی باشگاه بهتر از آن زمان است بلکه تمامی شرایط این بار فرق می کند و من می خواهم مدیریت بهتری در این باشگاه داشته باشم، بدون شک برای هدایت بهتر آن به عنوان مدیر جدید برنامه های خاصی دارم.»


مدیرعامل جدید پرسپولیس در بخشی دیگر از صحبتش گفت:« هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ایم و آن را به پس از صحبت های مفصل با مربیان فعلی و بازیکنان این تیم موکول کرده‌ام. ما هیچ بنایی برای خروج افشین پیروانی از تیم پرسپولیس نداریم و مطمئنا این مربی در جمع ما خواهد بود. »


او همچنین با تکذیب اینکه حسین هدایتی از جانب مسوولان باشگاه پرسپولیس مامور مذاکره با لوکا بوناچیچ شده است،‌ گفت: من هدایتی را برای هیچ کاری از جمله مذاکره با بوناچیچ مامور نکرده‌ام.»

 
انصاری فرد در پاسخ به این سوال که علت خروج مصطفوی تعامل نکردن هدایتی با او بوده است و آیا شما در آینده با رییس هیات مدیره تعامل بیشتری خواهید داشت یا خیر؟ گفت: «معتقدم به هیچ وجه چنین مساله‌یی نبوده است که هدایتی نخواهد با داریوش مصطفوی کار کند. حتی می دانم هدایتی در روزهای آخر مدیریت مصطفوی کمک های مالی خوبی را برای حل مشکلات باشگاه انجام داده است، اکنون هم که من به این باشگاه آمده ام هدایتی هیچ شرطی برای من ندارد و شاید تنها پیش شرط کاری ما تعامل با یکدیگر و دوستی با هم برای ادامه‌ی کار در این باشگاه باشد. »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =