۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

شبکه یک سیما دو سریال را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در دست تولید دارد و هنوز مشخص نیست کدام یک از این سریال‌ها به عنوان گزینه ‌نهایی شبکه یک روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «راه طولانی خانه» یکی ازاین گزینه‌هاست که کارگردانی آن را رضا کریمی به عهده دارد.  «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم دیگر گزینه این شبکه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان است.
 

سریال «راه طولانی خانه» نخستین کاری است که در آن رضا کیانیان و افسانه بایگان مقابل هم بازی می‌کنند.


صحنه‌ای از سریال «راه طولانی خانه»

افسانه بایگان با سریال «سربداران» به یکی از چهره‌های سینما و تلویزیون بعد از انقلاب تبدیل شد. آخرین سریال این بازیگر که از تلویزیون پخش شد، «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله بود. سریال «مختارنامه» هم آخرین سریالی بود که با حضور رضا کیانیان روی آنتن رفت.

روزنامه بانی فیلم گزارش داده سریال «راه طولانی خانه» در حال حاضر‌ روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می‌کند. تهیه‌کننده این سریال محمدرضا تخت کشیان است.

جدا از رضا کیانیان و افسانه بایگان، بازیگرانی چون خاطره حاتمی،‌ شهرزاد کمالزاده ، مهروز ناصرشریف، پرویز پورحسینی،‌ صادق هاتفی،‌ پیام دهکردی، مریم کاویانی،‌ مهرداد مینایی، امید روحانی، خسرو امیرصادقی، بیژن بنفشه‌خواه، فریبا نادری،‌ سعیده عرب و ... در «راه طولانی خانه به ایفای نقش می‌پردازند.


رضا کیانیان و پرویز پورحسینی در «راه طولانی خانه»
 

دو سریالی که شبکه یک برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته در ردیف آثار معناگرا قرار دارند.

 «راه طولانی خانه»  داستان مردی عائله‌مند و گرفتار به نام مرتضی تفرشی است که با وجود عشق و علاقه‌ به خانواده‌اش ، از پس تأمین هزینه‌های زندگی و درخواست‌های آنان را برنمی‌آید. فشار این مسئله چنان روی دوش او سنگینی می‌کند که به‌ناچار پیشنهادی غیرمنطقی و عجیب را برای دریافت پولی قابل توجه می‌پذیرد. او باید مسئولیت یک پرونده قتل را به عهده بگیرد تا قاتل اصلی نجات یابد. همین اتفاق، زندگی او را دگرگون می‌کند.

علیرضا مسعودی و مصطفی زندی فیلمنامه این سریال را نوشته‌اند و امیر عربی و حسین تراب‌نژاد با مشاوره رضا میرکریمی آن را بازنویسی کرده‌اند.

5857 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    4 1
    وقتی میگن معناگرا یعنی دیدن نداره. کاش لااقل طنز بود.