۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

مایکروسافت اعلام کرد: ویندوز 8 نام رسمی ویندوز آینده است و این ویندوز تنها 3 نسخه اصلی خواهد داشت.

ماندانا سجادی: یک خبر خوش برای آن عده‌ای که آرزو می‌کردند ویندوز 8 به نسبت قبل نسخه‌های کمتری داشته باشد. به طور رسمی اعلام شد که نام نسخه بعدی x86/64 ، ویندوز 8 خواهد بود و این ویندوز تنها سه SKU  دارد.
این اعلامیه رسمی بدان معنا است که بالاخره مایکروسافت نام تجاری ویندوز جدید را همان Windows 8 اعلام کرد. این ویندوز در سه نسخه اصلی در دسترس کاربران خواهد بود: Windows 8 و Windows 8 Pro و Windows RT.
Windows 8 نسخه خانگی خواهد بود و دارای آخرین بروز رسانی اینترنت اکسپلورر، Task Manager، بهترین پشتیبانی چند نمایشگر، توانایی تغییر زبان که قبلا فقط برای کسانی قابل استفاده بود که نسخه سازمانی و یا نهایی ویندوز را خریداری می کردند.
اما نسخه Pro مخصوص علاقمندان فن‌آوری و سازمان‌های حرفه‌ای است که ویژگی‌هایش عبارتند از قابلیت رمزگذاری، مجازی سازی، مدیریت کامپیوتر و قابلیت اتصال به دامنه. Windows Media Center هم این بار با نام Media Pack و به عنوان ملحقات ویندوز فروخته می‌شود.
در اینجا می‌توانید نمودار کاملی از تمام ویژگی‌های ویندوز 8 را ببینید . وب سایت WindowsUnleaked.tk هم قبلا برخی از این جزئیات را اعلام کرده بود.
مایکروسافت نام نسخه  ARMاین ویندوز را ویندوز RT گذاشته است. نسخه WinRT فقط برای تبلت‌های WOA و کامپیوترهای شخصی طراحی شده است.
من حدس می زنم که این یعنی ویندوز 8 طبق دو قانون SKU اش فقط برای پردازنده های اینتل وAMD کارایی دارد. این هم در مورد ویندوز 8 است و هم ویندوزPro که هردو اواخر امسال بیرون می آیند.
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =