۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

بانی فیلم نوشت:

 رضا صادقی و محمدرضا گلزار درمجموعه «ساخت ایران»ترانه‌ای را اجرا کرده‌اند.
این سریال قرار است در 16 قسمت (هشت سری) تولید شود که سری سوم شامل قسمت‌های پنجم وششم روز گذشته 27 بهمن ماه  توزیع شد و تاکنون نیز 90 درصد تصویربرداریاین مجموعه  به پایان رسیده است.
در حال حاضرضبط تصاویر با بازی امین حیایی، محمدرضا گلزار و فرهاد اصلانی در لبنان ادامه دارد و فینال کار نیز در فرانسه ضبط خواهد شد و احتمال دارد چند بازیگر دیگر تا پایان به پروژه ملحق شوند.
منصور سهراب پور (تهیه کننده)این سریال از ترانه خوانی رضا صادقی برای این سریال خبر می‌دهد و می‌گوید گلزار نیز در دل کار بخش کوتاهی را خوانده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    34 11
    کم بود گلزار بخونه
    • محسن IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      21 9
      والا...
  • Meshkipooshan IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    8 2
    منصور سهراب پور یکی از تهیه کنندگان این سریال گفت: رضا یزدانی خواننده این سریال است و به اشتباه در یکی از رسانه ها به نام رضا صادقی درج شده است. سریال «ساخت ایران» قرار است در ۱۶ قسمت (هشت سری) تولید شود که سری سوم شامل قسمتهای پنجم و ششم طی چند روز گذشته توزیع شد. تاکنون نیز ۹۰ درصد تصویربرداری به پایان رسیده است. هم اکنون ضبط تصویر با بازی امین حیایی، محمدرضا گلزار و فرهاد اصلانی در لبنان ادامه دارد. فینال این کار نیز در فرانسه ضبط می شود. رضا یزدانی در این فیلم ترانه خوانی می کند و محمد رضا گلزار نیز در بخش کوتاهی از این فیلم خوانده است.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    4 1
    نه تورو خدا یکی از اهنگاشو گوش کردم هنوز سرم درد میکنه بازیگری رو ادامه بده به نعف همست