یک طراح معروف فرانسوی به طور سر پوشیده و در لفافه گفت که در حال طراحی محصولی انقلابی برای اپل است و این کمپانی تا 8 ماه دیگر از آن رونمایی خواهد کرد.

ماندانا سجادی: فیلیپ استارک، طراحی فرانسوی است که در مصاحبه با روزنامه فرانسوی فیگارو و رادیو فرانسه مدعی شده که او و تیمش به اپل برای تولید محصول جدید کمک خواهند کرد که نتایج آن اواخر امسال معلوم خواهد شد.
سایت Hardmac هم اینطور گزارش داده که استارک به هر روشی برای جذاب‌ کردن کار خود متصل شده اما به نظر می رسد که بسیاری از جزئیات را مسکوت باقی گذاشته است.
او خود مدعی شده که به مدت 7 سال ماهی یکبار برای دیدن استیو جابز به کالیفرنیا می رفت و پس از مرگ او هم این سفرها را ادامه داده است.
بسیاری از تحلیل گران معتقدند به احتمال قوی تلویزیون اپل همین محصول انقلابی است که شایعات فراوانی مبنی بر رونمایی از آن تا آخر امسال وجود داشت. اما Hardmac نظر دیگری دارد، در این وب سایت نوشته شده که با توجه به تخصص استارک و تیم طراحش احتمال دارد که  محصول انقلابی اپل ریموت کنترل این تلویزیون باشد.
البته که 8 ماه دیگر درست می شود پاییز و در واقع ماه اکتبر، یعنی همان ماهی که همه منتظر آی فون 5 هستند.
آی فون اپل تغییر و تحولات زیادی کرده اما نه تا حدی که بتوان آن را یک محصول انقلابی خواند، اگر چه که با رقابت شدیدی هم از سوی آندروییدی ها و سامسونگ به طور خاص مواجه شده است. با همه این احوال در مورد آی‌فون همیشه می توان منتظر یک سری تغیرات ارگونومیکی عمده بود!
استارک به خاطر طراحی وسایل الکترونیکی متنوعی از صندلی و مسواک الکترونیکی گرفته تا خودرو و رستوران های الکترونیکی معروف است. سبک طراحی او ساده و ظریف است که بسیار با طرز فکر حاکم بر اپل همخوانی دارد. او حالا با طراحی محصولاتی مثل اسپیکر، هدفون و هارد اکسترنال پا به عرصه جهان فن آوری گذاشته است.
بعید به نظر می رسد که طراح معروفی با سابقه و پرستیژ استارک بخواهد بدون اینکه واقعا محصولی در کار باشد ادعایی این چنینی کند.
ولی فعلا باید صبر کرد و دید در ماه اکتبر چه پیش می آید.
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =