یکی از کاربران خبرآنلاین در کامنتی به پیش بینی پس از برقراری رابطه ایران با آمریکا پرداخته است.

این کاربر خبرآنلاین که ساعت 3:10 بامداد پنجشنبه کامنتش ثبت شده در بخشی از نظرش نوشته است:
« اگه رابطه باشه، احتمال اینکه مردم ایران از همین چیزی هم که هستن تنبل تر بشن هم هست! همه چی مصرفی میشه.
روز اول بهتون قول میدم 5000 تا شعبه مک دونالد باز میشه! فرداش 15000 تا شعبه استارباکس!»
/2727
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 170
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زرشک IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    واقعا واسه این طرز فکر متاسفم. چشاتون رو بار کنید ، تمام متخصص هامون دارن میرن از کشور ، واسه مک دونالد دارن میرن یا واسه استارباکس؟؟؟؟ میتونی تایید کنی تا ببینی کیا مخالفن کیا موافق
    • بدون نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      2 10
      خطابم به خبر آنلاین: هدف از گذاشتن این به اصطلاح خبر توسط خبر انلاین چیه؟ آیا مشکل ما با آمریکا به خاطر تنبل نشدن مردمه؟؟؟ چرا اینقدر سطحی به موضوع نگاه میکنید؟ همه عزیزانی که از رابطه با آمریکا حمایت میکنند مگر نمیدونند کشوری که رابطه اش رو برای اولین بار قطع کرد آمریکا بود؟ مگه از جنایتهای آمریکا در دنیا به خصوص در حق ملت ایران اطلاعی ندارند؟ مگه نمیدونند که مشکل هر دو طرف (حتی سران آمریکا با ایران) به خاطر مسائل اعتقادیه؟ بله به نظر من نمیدونند!
    • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      3 14
      اونا که میرن متخصص نیستند اگر غیرت وتعصب داشتند که وطن به اردوگاه غرب ترک نمیکردند
    • نوید IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
      0 1
      کامنت من به صورت کامل منتشر نشده... خبر آنلاین کاش کامل میزاشتی که اینقدر بد و بیراه نخورم!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    106 3
    آيا برقراري رابطه فقط ايجاد مكدونالد يا استارباكس است ؟؟؟ ما در يك دهكده جهاني زندگي مي كنيم و هر كشوري مكمل كشور ديگر در رفع مايحتاج عمومي خود مي باشد. آمريكائيها كشته مرده ما نيستند آنها دنبال منافع خود مي باشند ما توانائي هر كاري را داريم وبه همه دنيا نيز ثابت كرده ايم . پس در يك را بطه منطقي واصولي مي توان با تمام كشورها رابطه داشت نه وابستگي . راستي سهم ما ازدرياچه خزر چي شد؟؟؟ آيا قرادادهاي زمان ناصرالدين شاه به يه نوعي ديگه تكرارنشده ؟؟؟ آيارابطه اينطوري خوب است ؟؟ خواهش ميكنم اين متن را بدون حذف ياويرايش منعكس شود آخه يه دفعه ديگه هم اين كارو كردين با تشكر
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    74 3
    واقعا جاي تاسف دارد. اگر کسي يک نظر عميق و حساب شده ميداد حتي منتشر نميکرديد. آن هم به دليل حفظ مصالح مردم!!!
  • مسعود IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    71 4
    الان این کامنت ایشون ، ارزش خبری داشت؟
  • بیژن IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    11 43
    بنظر من بهتره اینطور بپرسیم: اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم "فاقد" چه چیزهایی می شویم؟ و صلاح مملکت در این رابطه است یا خیر؟
  • بدون نام MY ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    57 7
    مگر استار باکس یا مک دی باز بشه ایجاد اشتغال برای من و تو نیست؟ این رو نمیگم که بخوام رابطه با آمریکا رو تایید کنم. فقط جواب کاربر را خواستم بدم.
    • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      1 2
      نه اشتغال برای من وامثال من نیست چون که فقط مصرف کننده میشویم
    • نوید IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
      0 0
      بی انصاف: کامنت رو کامل میزاشتی! تو اون کامنت تمام خوبی ها و بدی های رابطه با آمریکا رو نوشته بودم..
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    تنبلی بهتر از رابطه همراه با ... دادن به روسیه و چین است که در موقع لزوم پشت ما را خالی هم می کنند. مرگ بر کمونیست.
    • بدون نام TR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      51 5
      فکر کنم ساندویچ فروشی داره ها! مشکلت از بیخ و ین حل می کنیم!
    • بدون نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      ایران هیچگاه باامریکا رابطه برقرار نخواهد کرد .زیرا اساس استواری نظام مخالفت باامریکا وخصوصا اسراییل است.
    • محمد هادی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      39 4
      آقای بدون نام قبلا که میگفتید استواری به مردمه!چی شد پس؟؟؟؟؟!!!!!
  • بدون نام CH ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    136 6
    هم شما و هم خبرآنلاین با این نظر کارشناسی خسته نباشید... بهتر از فری کثییفه است که!
  • آرش IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    بد نیست یک نگاهی به دو کشور کره جنوبی و شمالی بیاندازید تا ببینید وقتی یک کشوری با آمریکا دوسته یعنی چی!
  • بهزاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    305 9
    حالا که نظر این آقا را چاپ کردید لطفا نظر من رو هم چاپ کنید. اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم می تونیم تو صنایع نفت و گازمون از تکنولوژی روز استفاده کنیم و از این ضرر چند میلیون دلاری ک هر روز از این بابت میدیم جلوگیری کنیم دیگه لازم نیست ۱۰ میلیون بدیم پراید بخریم میتونیم به جای کالاهای صنعتی چینی آلمانیشو بگیریم به جای توپولوف که سالی چندین نفر از هموطنامون را از بین میبره می‌تونیم ایرباس بخریم و دهها فایده‌ی دیگر
    • مجتبی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      6 0
      دمت گرم خوب گفتی
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    201 6
    مگه قراره بخاطر مک دونالد و استارباکس با آمریکا رابطه برقرار کنیم!؟؟؟
  • بدون نام US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    34 2
    خوب که چی....؟ الان مثلا دارین مضرات رابطه با امریکا تحلیل می کنین یا ضرهای خوردن فست فود.....؟
  • عبدالله IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    198 5
    طبق وصیت نامه حضرت امام که می گویدملاک وضعیت افرادموقعیت حال آنهاست وهمچنین براساس نظرآقای هاشمی رفسنجانی می شود باامریکا مذاکره ورابطه ی عادلانه وبرابرداشت.به نظربنده می توان باهوشیاری ازموقعیت ویژه وبرترامریکا درجهان استفاده کرد وبه منافع ملی باسیاست ودوراندیشی دست یافت.همین امریکا تاکنون انتقام ماراازصدام وطالبان افغانستان گرفته است به قول قرآن"وعسی ان تکرهواشیئاًفهو خیر لکم"
  • بدون نام AU ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    اگر میخواهید ذهن آنها را بعداز اینهمه کشمکش با ما بدانید، این است که انها از ما تایلند میخواهند... خلاصه کلام
    • بدون نام AM ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      32 3
      چرا حرفی میزنید که آدم قلبش به درد میاد.بزارین من هم نظرمو کامل بگم.خبر انلاین شما وکیل هممون. 1: آیا واقعاً حس نمیکنین که مردم ما از روسها و چین بخاطر خیلی مسائل متنفرن.خصوصاً همیشه بخاطر پول با ما بودن و همیشه پشت ما رو خالی کردن.و اینکه هیچ تفاهم و تقابل فرهنگی باهاشون نداریم.خصوصاً روسها که کاملاً سرد هستند. در صورتیکه آمریکاییها خیلی به ما نزدیکترند از نظر فرهنگی.(این رو من نمیگم.اونهایی که آمریکا زندگی میکنند میگن) 2: شما کشورهایی که با آمریکا رابطه نزدیک دارن مثل کره جنوبی که دوست عزیزمون هم یادآور شدند رو ببینین.حالا کره شمالی ررو هم ببینین که کمونیستیه و رابطه بسیار نزدیکی با روسیه و چین داره رو هم ببینین.این خودش گویای مطلبه.لطفاً بررسی بشه.ممنون
    • e IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      36 3
      استراليا كه شما اونجايي شبيه تايلنده ؟! البته من كه فك كنم وي پي ان باشه . . .
    • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      43 10
      شما که ایران نیستی نظر نده
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    35 1
    حتما پیش خود فکر کرده اید چه تئوری روشنفکرانه!! طبق این نظر با همه کشورها قطع ارتباط کنید که مردم زرنگتر بشوند
  • محمد US ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    77 1
    خوب نظرات راجع به کامنتش چطور بود؟
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    154 5
    خیلی خیلی ببخشید ها ولی استدلال این کاربر واقعا جالبه ! آدم باید همه موارد رو بسنجه ! نه که فقط .... متاسفم در ضمن یه کامنت اینقدر مهمه که براش تیتر خبری بزنین !؟
    • کاربر IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      26 0
      موضوع مک دونالد و استارباکس نیست... خبر آنلاین رندی کرده و با استفاده از متن خبری کم ارزش یک تاپیک جالب باز کرده... آفرین..
  • sina IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    101 3
    الان بخندیم یا گریه کنیم؟
    • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      59 2
      به حال چنین تحلیلی باید گریه کرد
  • امین IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    123 3
    خوب اون خواننده یک اشتباهی کرده یک چیزی گفته،حالاچه ارزش داشت که تیتر خبرش کنید؟؟؟؟ خبر جان راست میگی نظرات ما را بذار.از ده نظر قبلی ام حتی یکی را منعکس نکردی
  • آرشیتکت IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 0
    تنبلی خودمون رو نباید گردن دیگران بندازیم
  • تدبير ايراني IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 0
    از قديم گفتن هزار تا دوست كمه اما يه دشمن زياده! اگر در مقابل آمريكا سياست مناسبي داشته باشيم
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    195 2
    به نظرم از محصولات شولومو لوخوف و شرکت چینگ چانگ چونگ تومنی سنار بهتره!! البته با عذرخواهی از شرکتهای ایرانی خودمون
  • امین IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    13 0
    ایشون از دید مصرف کننده نگاه کرده اما 1- بعلت رفع تحریم ها مواد اولیه و ادوات صنعتی با قیمت حقیقی نه چند برابر وارد میشه و این باعث میشه قیمت تمام شده کالاهای تولیدی ایرانی کاهش پیدا کنه و این یعنی امکان رقابت محصولات ایرانی در بازار بین الملل 2- به علت گسترش مراودات بین المللی طراز تجاری ایران افزایش چشم گیری خواهد داشت. 3- ارتباط دو سویه اقتصادی باعث خواهد شد مزیت های نسبی رقابتی (منابع اولیه و موقعیت استراتژیک اقتصادی و نیروی انسانی متخصص) در ایران تبدیل به مزیت های رقابتی شود. 4-ایران نسبت به کشورهای عربی (به عنوان شریک تحاری) برای آمریکا جذابیت بیشتری دارد و این باعث رشد سرمایه گذاری خارجی خواهد شد 5- به علت بالا رفتن ظریب امنیت اقتصادی شاهد بازگشت سرمایه ایرانیان خارج از کشور هستی
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    خود امریکا رو هم چین گرفته اون وقت تو نگران ورود امریکایی .؟
  • بدون نام US ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    172 3
    آها یعنی این تولیدات بی کیفیت داخلی حاصل شراکت با چین و روسیه مردم ایران رو خیلی زرنگ کرده؟!...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    106 5
    کیفیت اش خیلی عالی و فوف العاده خوشمزه است
  • بدون نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    127 1
    باباااااا دور اندیش !! ....... بد نیست به این نکته توجه کنی که انسانها در سال 2012 به جز شکم ، به چیزهای دیگه هم فکر میکنن و نیاز دارن ، مثل امنیت و آرامش .....
    • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      1 32
      یعنی الان امنیت و آرامش نداری؟
  • وحید IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    154 5
    اون وقت فکر نکردی اگه این تعداد شعبه مک دونالد و استارباکس در ایران تاسیس بشه، چه اشتغالی رو واسه کشورمون به ارمغان میاره و اگه مثلاً 2-3 تا شرکت دیگه مثل مایکروسافت، گوگل و اپل هم به ایران بیان فکر نمی کنم دیگه حتی یه دونه بیکار در ایران باقی بمونه. به این جنبه اش هم تا حالا فکر کردی؟
  • ناصر IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    107 1
    نه خیر عزیز من. غیر از مکدونالد و استاریاکس, چیزهایی دیگری مثل ماشین الات صنعتی, سرمایه گذاری خارجی , توسعه میدانهای نفت و گاز و تکنولوژی پیشرفته مورد نیاز کشور نیز وجود دارند که از آنچه که براداران چینی در حال حاضر ارئه می کنند بسیار سرتر و مقرون به صرفه تر است.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    132 2
    کشور ما باید با همه کشورهای جهان بخصوص ابر قدرتها رابطه منطقی داشته باشد و اگر تمشیت امور کشور در دست افراد کاردان و خبره و واقعأ سیاستمدار و سیاست دان باشد ما از رابطه با همه کشورهای جهان می توانیم بطور عاقلانه و منطقی منافع خوبی را کسب کنیم . از جنگ و دعوا با همه کشورهای پیشرفته و ایجاد رابطه دوستی با با کشورهای عقب مانده هیچ سودی نسیب کشور ما نخواهد شد .
    • hamid IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      5 129
      خوب دوست عزیز چرا خودمون مک دونالد و مایکروسافت و گوگل نسازیم که لازم نباشه بیگاری آمریکایی ها رو بکنیم؟
    • ali IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      75 2
      فضای باز اقتصادی بیگاری نیست، باید در ابتدا والمارت و مایکروسافت و گوگل در بازار باشند تا ایرانی‌ها ضمن کسب تجربه و دانش کار در اینها با فضای رقابتی آشنا شوند و کم کم نمونه ایرانی موفق هم خواهیم داشت. مثل سامسونگ و ال جی و هیوندای در کره
    • بدون نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      16 0
      اقا حمید اولا هیچ کشوری نمیتونه همه چی رو خودش بسازه.هر کشور باید چیزی رو تولید و ساخت کنه که هزینه ای که میکنه در قبال تولید در کشور خودش به صرفه باشه.و اگر به صرفه نبود باید از کشورهای دیگر وارد کنه.وایران باید سراغ چیزهایی بره که هزینه تولیدش در کشور خودش به صرفه باشد.
  • بدون نام US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    77 7
    آره و چقد بده که مک دونالد تو ایران شعبه بزنه نههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    149 5
    خوب الام چینی ها چه گلی به سر ما زدن هر چی اشغاله بهمون غالب میکنن نفت ما رو میخوان مفت بخرن .حداقل جنس آمریکایی با کیفیته
  • ناشناس CN ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    75 8
    زیاد فکر کرذی خسته نباشی!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    73 10
    خودشو جا همه ایرانیا فرض کرده برو خودتو درست کن
  • شهروند IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    101 3
    در عوض رقابت بیشتر میشه یه مشت مفت خور از فروش دلار و طلا پولدار نمیشن شما هم میتونی مک دونالد بزن تو سراسر دنیا فروش کن.
  • م.ر IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    89 4
    همه ابعاد مثبت برقراری رابطه را ول کرده چسبیده به مکدونالد
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    79 7
    این هموطن را به مناظره دعوت میکنم.ایشان سیاست را با شکم اشتباه کرفته.
  • احمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    105 3
    ای کارش ما مردم ایران اندازه امریکائیها کار میکردیم .!!!بابا زحمت کشیدند . راه رو درست رفتند . چرا لج بازی میکنین ؟ هر کی دلش خواست مک دونالد میخوره هر کی نخواست ابگوشت میخوره .البته اگه اجازه بدین به مردم
  • majid DE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    88 4
    شاید مردم سرحال تر شدن.شاید کسب و کار رونق گرفت.شاید کارخونه هامون به جای تعطیل شدن رو به راه شدن.شاید شهدا از ما راضی شدن و هزاران شاید دیگر.ژاپن هم کمتر از ما از این امریکا ضربه نخورد ولی .......
  • بدون نام US ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    53 7
    عزت و افتخار
  • کورش IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    97 4
    اخه این مطلب ارزش خبری داره ؟!! مثلا حالا که با امریکا رابطه نداریم خیلی زرنگیم ؟! باج دادن به کشورهای ثالث مثل امارات و ترکیه و اکراین برای خرید هواپیما ، صنایع عقب مانده و فرسوده ....
  • بدون نام US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    95 4
    چه ربطی داره؟نه که الان تولیدیه!!
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    54 18
    یعنی هایدا بهتر از مک دونالده
  • امیر حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    71 2
    بد چیزی نیست این موضوع را خبر آنلاین یه نظر سنجی بذار ، موافق یا مخالف
    • بدون نام JP ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      35 1
      چه توقعاتی دارید!
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    60 4
    چی میشه اگه از این هم تنبل تر بشیم .....فکرشو میکنم میمیرم از خنده ....شایدم از گریه......
  • منصور نوین IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 92
    حق دقیقا با این کاربره، آمریکا اگر آمریکا شده به خاطر اینه که رو پای خودش وایستاد، متکی به این و اون نبود همیشه نیازاشو خودش برطرف میکرد دستش رو زانوی خودش بود ژاپن هم همینطور همه کشورهای پیشرفته همه خودشونن و خودشون، مال داریم همون راه آمریکا رو میریم اذیت هم داریم میشیم ولی پایان این راه بسیار خوشه.
    • سید IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      46 2
      بس این همه جنس بونجول چینی توبازار ایران چیه ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    72 4
    نظزات دیگه هم اینجوری مینوشتین همه ببینن. فقط اینو خوشتون اومد؟ واقعا که! اگه واقعا به نظر کاربراتون انقد اهمیت میدین چرا یه نظرسنجی و گفت و گو میان کاربرا نمیزارین در مورد رابطه با آمریکا؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    118 5
    حداقلش دوتا هواپیما که بهمون میدن؟؟؟ نمیدن؟؟؟ نفتمون مفت نمیبرن جنس چینی قالب نمیکنن بمون ...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    43 4
    متاسفانه هر کس به اندازه شناختش ارزندگی وارتباط با دنیا متوقع هست تلاش کنیم تا فرهنگ خودمون را به انها صادر کنیم تولیداتمان را با کیقیت کنیم تا نیاز به دنیای خارج کم شود وبه دنیا بتوانیم کالای با کیفیت صادر کنیم انها باید ارم تولیدات خوب ما را سردرب اماکن تجاریشون بزنن
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    75 2
    من شوخی یا جدی بودن این موضوع رو نمیدونم اما مایلم بگم که اگر بدونیم که ایران با تمام کشورهای جهان به جز دو سه مورد رابطه ای داره که مشابه اون نسبت به امریکا مطلوب خیلی هاست پس باید همه جای ایران پر از برندهای غیر امریکایی بود ولی الان میبینیم که به چند شرکت کره ای و چینی و بعضاً ژاپنی محدود شده. از نظر ایشون فرق استارباکس امریکایی یا هاگن داز آلمانی چیه؟ چه فرقی بین استارباکس با بسکین رابینز دانمارکی وجود داره؟ آبا مردم ژاپن و چینی هات و ترکها تنبل تر شدن؟ کارگرهای مکدو نالدز در ایران یا هر جای دیگه امریکایی هستن؟ تعبیر این دوست ما از رابطه با امریکا مثل
  • Ali GB ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    46 6
    آخه این هم حرف شد...خیلی‌ حرف غیر منطقی‌ هست و شما هم تاپیک زدید براش ..یعنی‌ نمی‌تونن خودشون رو کنترل کنند واقعاً این کامنت بی‌ معنی‌ هست
  • جلیل IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    83 3
    حرفهای این خواننده بسیار سطحی و فاقد اعتباره!مگر تمام کشورهای پیشرفته دنیا که با امریکا رابطه دارند تنبل شده اند؟! اتفاقا بر عکس! رابطه مبتنی بر منافع ملی و احترام دو طرفه میتواند به حل بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی و رفع تحریمها به ما کمک کند.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    68 7
    حد اقل این عربها دیگه برامون خط و نشون نمیکشیدن.
    • حمید IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      3 46
      آفرین موافقم احترام دوطرفه!! مساله دقیقا همین جاست که این آمریکایی های از خود راضی فکر می کنن تمام ملتهای دنیا نوکرشون هستن و اصلا دنبال احترام متقابل نیستن دنبال اینن که بازم اگه بتونن حق توحش و کاپیتالاسیون و ...
  • سعید IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    46 6
    به نظر میاد ایشون ساعت 3:10 شب بی خوابی به سرشون زده بود و این فرمایشات منبعث از همین موضوع هست!! سوال اینجاست که شما خبر-آنلاینی محترم کی سراغ کامنت ایشون رفتی و تصمیم گرفتی به عنوان یک خبر منتشرش کنی؟ !!!!!!
  • نوید IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    29 7
    حالا خوبه خودتونم میگید ساعت 3:10 بامداد پنجشنبه کامنتش ثبت شده بنده خدا خوابش میومده شما به دل نگیرید.
  • مسلمان ايراني IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    83 3
    ارتباط با آمريكا دنيا را از توهم تروريست بودن ايران خارج مي كنه باعث ميشه تا برچسب جنگ طلبي از روي نام ايران و ايرانيان برداشته بشه به ما قدرت مي ده تا در يك رابطه برابر با مردم دنيا روبرو بشيم ...به اقتصاد ايران رونق مي بخشه و باعث ميشه ما هم بخواييم همپاي ملت ديگر رشد كنيم فرهنگمون رو با كمك تكنولوژي اونا صادر كنيم ...بهرحال اگر تهديدي هم باشه ميشه با تدبر و تفكر اون رو به فلرصت تبديل كنيم ..فرصتي براي رشد انديشه صلح طلبي ...شايد هم اون موقع ما بتونيم يك جنگ نرم عليه فرهنگ آمريكايي رو آغاز كنيم درست مانند روش هاي اونها در برابر ما...
    • حمید IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      3 61
      اصلا بگید آمریکا چطوری آمریکا شد؟ با یه مشت کشور ضعیف و غیر مطرح رابطه برقرار کرد و چون ایالتهاش یکی یکی با استعمار در گیر شده بودن و پرچم استقلال طلبی رو تو دنیا بر افراشته بودن شدن سردمدار استقلال طلبی بعد جنگ جهانی هم از ضعف قدرتهای اروپایی استفاده کرد و استعمار نو رو پایه گذاری کرد به اسم استقلال طلبی و دمکراسی همه رو دور خودش جمع کرد اسمش شد ابرقدرت والا اصلا کشور مطرحی نبود کشورهای ابرقدرت هیچوقت رابطه برابر با ما برقرار نخواهند کرد پس ما هم می تونیم با جمع کردن کشورهای به اصطلاح شما ضعیف و هم پیمانی اونها با خودمون تبدیل به قدرت بشیم
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    65 2
    يعني ماها لیاقتمون همون جنسای چینی هست؟
  • م ب IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    41 2
    من هم به خبر آنلاین توصیه میکنم که رابطه با آمریکا را به نظر سنجی بگذارد . البته نظر شخصی من این است که در زمان حاضر که عصر ارتباطات است باید بتوانیم با همه کشورها ارتباط مثبت داشته باشیم و بتوانیم انسان دوستی را که ریشه در اعتقادات ما ایرانیان هم دارد به کل جهان نشان دهیم و تلاش کنیم که گفتگوی تمدن ها را که از طرف ریئس جمهور محبوب ایران جناب اقای خاتمی اعلام شده را ترویج دهیم .به امید صلح جهانی در راستای گفتگوی منطقی همرا با احترام متقابل و درک متقابل
  • رضا IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    47 4
    من حاضرم جنس درجه سه آمریکایی بخرم ولی درجه یک چینی رو نه!
    • صادق علی آبادی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      32 3
      هر وقت از خونه میام بیرون نمیشه یک اسم چین نخونم آخه چرا نباید ما با دیگر کشورها رابطه داشته باشیم.خوب سیاستمدارها جواب بدید؟ مگه روسیهای که اون همه به ایران ضربه زد چرا هنوز باهاش رابطه دارید؟
    • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      16 2
      جنس آمریکایی شرف داره نسبت به چینی
    • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      0 0
      شما هنوز نمیدونید که بیشترین فروش اجناس چینی به امریکا است
  • سلمان US ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    31 2
    رابطه با آمریکا و اصولا رابطه انسانی با تمام کشورها وظیفه مسلمانان است. مخصوصا در عصر اطلاعات و مخصوصا با یک کشور پیشرفته مثل آمریکا. اما اگر قرار است از رابطه با امریکا بترسیم چون ممکن است به ضررمان تمام شود(مثل عدم پذیرش قطعنامه آتش بس در زمان جنگ) دلیل بسیار بچگانه ایست. در رابطه با هر کشوری باید مواظب بود. ضمنا همین الان رابطه با بسیاری از کشورها به ضرر ملت ماست. مانند رابطه با : سوریه روسیه چین کره شمالی فلسطین لبنان بورکینافاسو و....
  • بدون نام US ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    39 2
    واقعا که .... پس همه دنیا که با آمریکا رابطه دارند تنبلند.
  • بدون نام US ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    50 2
    بگویید اگر دشمنی کنیم چه چیزی گیرمان می آید؟!
  • مهدي12 IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    7 55
    آمريكا كلا با مسلمانا مشكل داره قبل انقلاب از ما حق توحش مي گرفت ما رو حيوون حساب مي كرد و مي كنه اما مثلا با كشورهايي مثل كره كه سگ مي خورن دوست و به پيشرفتشون كمك كرده
    • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      25 1
      روسیه هم کلا با مسلمانها مشکل داره و چینی ها حتی بیشتر چطور وقتی اونا مسلمونا را قتل عام میکنن کسیصداش در نمیاد
  • بدون نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    46 2
    به جای اینکه خبرانلاین برای تیتر خودش پرسش وپاسخ بذاره روراست ازمردم بپرسه آیا بااین رابطه (امریکا ) موافق یا مخالف .؟ بله یا خیر . بعدا " زودتربه جواب میرسه >>
  • امیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    40 2
    باعث تاسفه که کامنتهای سطحی رو به عنوان یک عنوان خبری منتشر می کنید . اگه ابراز عقیده و نظر در این باره هنوز ممنوع نیست نظر شخصی اینجانب این است که در یک رابطه صلح آمیز بر اساس احترام و با حفظ منافع متقابل می توایم صاحب همان چیزهایی شویم که ژاپن و کره جنوبی و تایوان و از این قبیل در 50 سال اخیر شدند.یعنی تبادل اطلاعات و دانش فنی ، ورود سرمایه های خارجی، تکنولوژی روز و ایجاد اشتغال و توسعه و رشد اقتصادی و به تبع آن افزایش درآمد ملی و رفاه اجتماعی...البته با ادامه روند فعلی و با داشتن متحدانی چون چین وروسیه و بر اساس شواهد 50 ساله اخیر صاحب همان چیزهایی می شویم که امثال کره شمالی و کوبا و .. شده اند.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    46 2
    ما داریم به تمام کشورها حتی مخالفان سرسختمون کلی امتیاز میدیم که با آمریکا رابطه نداشته باشیم و از این بابت چقدر هزینه های کشور و مردم افزایش پیدا کرده آیا این منطقیه ؟؟؟
  • آرش DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    45 3
    خوب ما اگه با آمریکا رابطه برقرار کنیم این اتفاقا میتونه بیفته: 1- کم شدن تحریمها 2-حمایت بیشتر جامعه جهانی از ایران در مورد حفظ تمامیت ارضی و جلوگیری از پیشامدی مشابه قضیه جزیره ابوموسی 3- نوسازی ناوگان حمل و نقل و پیشرفت صادرات و کم شدن ارزش ارزهای معتبر و رونق کسب و کارهای داخلی که منجر به کاهش نرخ بیکاری هم میشود 4-از بین رفتن خطر جنگ احتمالی ///اما به جاي همه اينا ميريم زير سلطه آمريکا!! بايد ببينيم ارزشش رو داره يا نه؟
    • امیر IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      18 2
      توی شهر شما رابطه کنتزل شده رو میگن زیر سلطه رفتن . آسايش دو گيتي تفسير اين دوحرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
  • محمد DE ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    38 6
    مرگ بر جنس آشغال چینی! آمریکا اگر بیاد این نیرنگ چین تموم میشه! البته همچین آمریکا خوب نیستا!منظورم جنس آمریکایی نه سیاست ! سیاست چینی ها رو من بیشتر می پسندم،آمریکا زیاده خواهن یعنی تا سلام می دی پسر خاله میشنو سریع می خوان نفوذ کنن! اما خوب جنس آمریکایی سلامت و صحت و کیفیتش صد برابر آَشغال چینیه
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 74
    مصری ها 30 سال گذشته بهترین روابط را با آمریکایی ها داشتن چه شد ؟ آیا آمریکا مثل کره ژاپن در این کشور سرمایه گذاری کرد ....عزیز من در دنیای امروز بسیاری از اقوامت ویا حتی نزدیکترین افراد به پیشرفتت حسادت می کنند حالا می خواهی یک ملت دیگر با فرهنگ مختلف بیاید و باعث پیشرفت تو شود ؟زهی خیال باطل
    • ناصح IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      4 0
      برادرجان اگه دقيق ببيني ميفهمي كه مصرازحاكم مستبدش ضربه خوردوسي سال عقب افتادچون سبك حكومتش استبدادي وديكتاتوري بودوگرنه آمريكاكم كمك مالي بهش نكردكم حمايتش نكرداماچون غلام حلقه به گوش ودلقك آمريكابودآمريكاهم اونودرهمون حدبحساب مياوردهركسي دسترنج عمل خودشودروميكنه مابايدبه خودمتكي باشيم وسياست درست كشورداري رويادبگيريم وتعامل باهمه كشورهاچه ضعيف چه غني چه جهان سوم چه ابرقدرت بايدبراساس منافع ملي ماباهوش واستعدادماوجودداشته باشه وتفكروتلقين وتعصب ودشمن تراشي ودشمني كردن تاابدبايك قدرت علمي وتكنولوژيكي جهاني راه هوشمندانه وعقلاني نيست.فرمايش اسلام اينه كه نه باج بده ونه باج بگيرولي اين معنيش اين نيست كه بايك كشورتاابددشمني كن
  • بدون نام CA ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    5 46
    درود بر تو ايراني مسلمان.
    • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      42 2
      در ایرا ن همه جور عقیده محترم است .و به منافع ملی بستگی دارد .درود بر تو ایرانی مسلمان ...................... درود بر تو ایرانی ...فقط تو ایرانی ......شنیدی ..فقط ایران و ایرانی ...با هر عقیده و دینی
  • بدون نام US ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    43 2
    یعنی در عرض دو روز 20000 تا شعبه !!!!! اگه این اتفاق تو یک سالم بیافته خوبه !!!!!! کلیییییییییییی فرصت شغلی ایجاد میشه هااااااااااا :D
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    35 2
    مگه قراره اونا هی بدن ما بخوریم و بخوابیم
  • بدون نام PT ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    39 3
    یک میزگرد با حضور افراد خبره برگزار کنید ، حرفه ای باشید / من ۵ سال هست در اروپا زندگی میکنم . مردم دنیا فقط به فکر منافع متقابل هستند / زمان ایدئولوژی ها به پایان رسیده ، ببینیم منافع مردم ایران چگونه تامین میشه ، همین .
  • حمید IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    21 4
    چجوریه که یک کامنت تبدیل شده به تیتر خبری؟ !!!! ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    41 3
    این کسی که این نظر را داده اگر خانواده اش تو یکی از این هواپیما های قرازه روسی کشته شده بود دیگر اینقد ر فکر شکم نبود
  • بدون نام GB ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    40 5
    شما چه باور کنید و چه نکنید، آمریکا قدرت اول جهان بوده و هست و خواهد بود. حالا تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    25 2
    این که این نظر را داده راحت و با خیال اسوده این حرف ها را زده .ومتعصب بوده .و چشم را بر روسیه ترکیه و اعراب بسته است..امریکا هم مانند همه کشور ها باید رفتار بشه نه کم نه زیاد
  • فرزین IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    24 3
    همین 5000 تا شعبه که میزنن میدونی جند نفر رو شاغل میکنه چرا باید همیشه فقط دنبال حاشیه باشیم به جای کمک به جند تا کشور گدا گشنه میتونیم منافع خودمونو از امریکا تامین کنیم
    • بی نام MY ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      3 1
      خوب خودت بیا یه مک دونالد جدید با یه ایده جدید ایجاد کن چرا کشورتو محتاج مک دونالد آمریکا نشون میدی
    • اسیایی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      4 0
      تو همین خیال باش تا صبح دولتت بدمد اخه مرد حسابی هر که نان از عمل خویش خورد منت بوش پسر وباراک سیاه را نبرد
  • محمود IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    44 2
    حداقلش اينكه از ميدان گازي مشترك بين ايران و قطر (عسلويه كه 50 درصد گاز ايران رو شامل ميشه )قطر نمي تونست 10 برابر بيشتر استخراج كنه اينو به تمام اقتصاد و صنعت بست بديد ببينيد چي ميشه اگر اين منابع بهتر مديريت بشه مطمئن باشيد عربها بايد براي تفريحي به ايران بياند نه ما به دوبي و... بريم كه اينم يه نوع كار اقتصادي هست اگه بخوام بگم مي تونم يه كتاب بنويسم ....
    • ط IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      7 1
      احسنت
  • بدون نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    44 3
    این که نظر گذاشته خودش ساندویج فروشی داره نمی خواهد امریکا رودستش بلند بشه .. باشه ما از تو ساندویج می خریم ....ناراحت نکن خودتو
    • بدون نام TR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      10 1
      دمت گرم! اینو خوب اومدی! ای ول!
  • sdn IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    5 42
    بنده خدا . تا بحال نفهمیده اید که ارباب نوکر می خو ا د . نه اقا!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 2
    موافق نیستم چون اولا فعلا صحبت از ایجاد رابطه نیست بلکه صحبت از مذاکره مستقیم و بدون واسطه است. دوم اینکه ما دلمان می خواهد به شعار نه شرقی و نه غربی انقلاب نزدیک شویم و موازنه قدرت بین بلوک شرق و غرب برقرار کنیم. اگر هم شعبه این شرکت های زنجیره ای در ایران باز شد مردم می توانند به آن مراجعه نکنند. با دستبند که مردم را برای خوردن غذا نمی برند!!! شما فعلا یک تلاشی بکنید تا مردم جنس بنجل چینی نخرند و نمی خواد نگران مک دونالد و استارباکس باشید.
  • بدون نام US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 7
    ‫یک عده هستند که تا پاشون به فرنگ میرسه سر از فاضلابش در می آرن! اینها همین حالا هم ماهواره دارن و خواب فاضلاب میبینن. اما فرنگ سوای فاضلاب پیشرفته خیلی چیز ها برای گرفتن داره! علاوه بر اینکه خود اونها محتاج خیلی چیزهان که میتونن از ما یاد بگیرن. امریکای امروز هم با امریکای سی سال پیش خیلی فرق کرده!
  • سارا IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    25 10
    ما اگه نخوایم کسی برای کشورمون پیش بینی کنه کیو باید ببینیم؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 0
    اسایش دو گیتی تفصیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
  • منصور IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 9
    کمی تحقیق کافی است وبعد تفکر.آیا کشورهایی که باامریکا رابطه دارند فقیر پیدانمیشود بی خانمان وکارتن خواب ندارند آیا پیشرفت علمی دران کشورها محدودیت دارد یانامحدود است آیا می توانند بدون اجازه ارباب به ملت خود متکی بوده واز رعیتی خارج شوند ؟ کشور وملت ما از امتیاز بسزایی برخوردار است فقط نیاز به همدلی ودلسوزی مسئولین وهمیاری مردمی می باشد اگراخلاص نباشد ضعف ها رو می شود انوقت خیانت ها وتوطئه ها برعلیه کشور وملت وبه نفع دشمن ....
  • بدون نام US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    10 0
    از کسی که یک متر جلوترش رو می بینه انتظار بیش از این نمیره با شما هم هستم که چنین خبری رو چاپ می کنی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
  • بدون نام TR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 1
    فکر کنم خودت همبرگر فروشی زنجیره ای داری! نه! راستشو بگو!
  • شوندی DE ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    5 0
    در همه جای دنیا شرکتها - موسسات - فروشگا ه ها شعبه دارند این مهم ، هم کار ایجاد میکنه هم ارز به داخل مملکت میاره هم روحیه نشاط در مردم تقویت میشه ضمن اینکه ما هم میتوانیم اسلام واقعی را به آنها بشناسانیم و فرهنگ درست ایران را
  • بدون نام DE ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 0
    تا کی میخواهیم مثل بچه ها لج بازی کنیم این دنیا همه به هم پیوسته هستند هر کسی م بد کنه مطمئنا بخودش کرده
  • MEHDI IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 0
    اگر سعی کنیم مثل کشورهای اروپایی و یا چین یا ژاپن و کره جنوبی با آمریکا رابطه برقرار کنیم مطمئنا برد خواهیم کرد البته نه مثل کشورهای عربی که همگی مصرف گرا وتنبل شدن
  • م. فرج الهی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 0
    اگر پایبند به شعار نه شرقی نه غربی بودین الان نباید با روسیه هم رابطه داشتین. عدم رابطه با آمریکا تنها در راستای اراده روسیه و ترس روسها از رابطه عادی ایران با آمریکاست
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 1
    اگر به قول شما ١٥٠٠ مكدونالد باز بشه حداقل 300000 نفر مشغول بكار ميشند
    • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      1 3
      همین الان هم کار هست فقط ما میخواهیم که کار را فقط پشت میز نشستن ببینیم وبدونیم
  • بدون نام PT ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 1
    مارگارت تاچر ، نخست وزیر سابق انگلیس میگه دشمنت را هم خوب بشناس چون ممکنه یک موقع تصمیم گرفتی باهاش دوست بشی ، این فلسفه غرب هست دشمن مطلق وجود نداره ضمنا اگه شناختمون از امریکا در حد ساندویچ مک دونالد باشه مطمئن باشید کسی که ضرر میکنه ما هستیم ...
  • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 1
    بابا آخه دشمنی چرا؟ ایرانی ها در طول تاریخ با دیگر کشورها و ممالک در صورتی که به حقوق و منافع ایران تجاوز نمی شده مشکلی نداشتند. به نظر من باید سر دشمنان را باید با پنبه برید و دوستی دوستی بکنیم پوستی!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    10 1
    چطوره 1 نظر سنجی بذارید.از کامنتا و نظرات مثبت و منفی که میشه میل مردم به برقراری ارتباط رو فهمید. البته فکر کنم بازم نظر من منتشر نشه
  • بدون نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    11 2
    شاید هووو چینی(کامیون) خیلی باکیفیت چون باعث کم شدن ملت عزیزمان میشه
  • بی نام MY ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    13 1
    رابطه با آمریکا خوبه به شرط اینکه بتونه با استقلال و عزت و شرف ما کنار بیاد
  • امیر IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    17 6
    ما که ادعای مسلمونی می کنیم قطع رابطه چه سیاسی و چه ... همه جای قرآن نهی شده , من اگر پیامبر بودم رسالتم شادمانی بود بشارتم آزادی و معجزه ام خنداندن کودکان نه از جهنمی می ترساندم نه به بهشتی وعده می دادم تنها می آموختم اندیشیدن را و انسان بودن را کوروش کبیر
    • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      3 6
      یک رفرنس هم واسه ربط این نثرت به کوروش میدادی خوب میشد و میفهمیدیم که این هم از قبیل همین داستانهای ساعت سه صبحی آقایون نیست !
    • بدون نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      2 0
      این شعر بیشتر به دون کیشوت مربوط است
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    8 2
    باید با دشمن با سیات برخورد کرد و مرد سیاست می خواهد کسی با دشمنش که قوی تر و نیرومندتر است طرف نمی شود
  • بدون نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    3 18
    فعلا رابطه نداشته باشيم به دلايلي بهتر است.
    • بدون نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      12 3
      منظورت از دلایل به خطر افتادن منافعته دیگه ...وارد کننده کالا از چینی؟کی هستی؟
    • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      1 0
      فراموش نکن الان چین بیشترین طلب را از امریکا دارد به واسطه همین فروش کالاهای چینی به امریکا
  • باران IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    3 3
    یک توری انداختین هزار جور ماهی توی این توره ! این نظر سنجی ها خیلی خوبه ! منافع مردم و انقلاب نباید فدا شود و ایران در موضع قدرت و توان می تواند با امریکاهم رابطه داشته باشد . در حال حاضرتنها ما از نظر سیاست و کمی اقتصادیبا امریکا رابطه نداریم ...
  • seyed US ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    18 3
    با سلام، از تعداد نظری که به این مقاله سطحی داده شد اهمّیت رابطه با آمریکا معلوم میشود. ضمنا لطفا یک تحقیق از خانواده مسئولین محترم بلند پایه قبلی‌ و فعلی‌ نظام بکنید و ببینید چند نفر از این بستگان در آمریکا هستند یا اقامت آمریکا را دارند یا شهروند آمریکا هستند.
  • seyed US ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    8 3
    با سلام، از تعداد نظری که به این مقاله سطحی داده شد اهمّیت رابطه با آمریکا معلوم میشود. ضمنا لطفا یک تحقیق از خانواده مسئولین محترم بلند پایه قبلی‌ و فعلی‌ نظام بکنید و ببینید چند نفر از این بستگان در آمریکا هستند یا اقامت آمریکا را دارند یا شهروند آمریکا هستند.
  • seyed US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    11 3
    تا کنون حدود ۱۵۰ نفر اظهار نظر کرده اند. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. لطفاً اینو به نظر قبلی‌ من اضافه کنید..ممنون.
  • س ش IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    3 7
    بدتر از همه همين مك دونالدها استارباكس ها باعث مي شود كه از غذاهاي خودمون سير بشويم.
    • سهراب UZ ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      8 4
      شما همون کشک تیلیت بخور.چکارت به مک دونالد و....
    • بدون نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      2 2
      تازه گوشت خوک هم داخلش میکنند برای اینکه غیرت و شرم وحیا از بین بره
  • مهراب IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    23 3
    اگه رابطه برقرار بشه میشه امارات را با خاک یکسان کنیم وحق خودمان را از دریای خزر را بگیریم و بدون ویزا و بدون انگشت نگاری به تمام کشورها سفر کنیم البته اختیار خواهیم داشت غذای امریکایی بخوریم یا نخوریم از این بهتر است که از محصولات اشغال چینی و ماشینهای به درد نخور استفاده کنیم
    • رضا IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      12 3
      درود بر شما
  • حامد IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 3
    نظرات همه دوستان محترمه.ولی قبول کنید که ملت تنبلی هستیم.کار نمی کنیم.اگه ما هم مثل ملت چین کار کم پیشرفته ترین كشور دنیا میشیم.مگه آمریکا و اروپا از کسی استفاده کردن که شدن این؟؟؟؟؟/نه به خدا .کار کردن.زحمت کشیدن.ما کار نمیکنیم.به طور مثال الان دیگه کسی نمیره کارگری.چرا؟واسه اینکه منتظر یاران بریزن تا اونو بخوره.به هر حال .ما کار نمی کنیم.همین
  • بدون نام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 4
    این لیاقت یک دولت را نشان می دهد که با همه کشورها رابطه داشته باشد وبیشترین امتیازی را که می تواند از این روابط برای ملتش یه ارمغان بیاورد و تا آنجا که می توانند سیاستهای خودش را هم اجرا کند تا ما هم قدرتی شویم اقتصادی بر پایه اقتصاد زیربنایی کشورمان
    • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      1 2
      شما اشتباه میکنید که امریکا واسراییل را همه کشورها میدونید
  • روزبه IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 1
    اینکه چرا کامنت من رو نگذاشتید، واضح است. می خواهیم این جور وارد سرزمین دموکراسی و آزادیِ بیان شوید!؟
  • حامد IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 3
    اولا اگه با آمريكا دوست جون جوني نشديم حداقل مثل الان كارد و پنير نباشيم در ضمن رابطه زير سلطه رفتن نيس آمريكا بيشتر به ما ضربه زد يا روسيه و كشور دوست و همسايه عراق؟ البته لعنت بر آمريكا ولي منطق هم بد چيزي نيس آقايون
    • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
      2 3
      خیانتهای امریکا در قبال ایران انهم با کشاندن جنگ خانمانسوز هیچگاه از یاد نمیرود وگرنه همه میدونند که صدام چیزی نبود
  • مهدی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    2 3
    هاهاها...فقط همین
  • پیام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    4 27
    خیلی جالبه تقریبا همه با برقراری رابطه با آمریکا موافقند. دوستان مسلمان امریکا هیچ گاه با مسلمان شیعه دوست نمی شود. دوستی با آمریکا یعنی انهدام شیعه. در ضمن تفاوت ما با کره جنوبی اینه که ما ادعای شیعه داریم آقای آرش.سفسته نکن.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    13 3
    اگه ما مسلمانیم که زمان پیامبر (ص) هم با کشورهای ابر قدرت زمان شروع به جنگ نکرد.ما حتی اگه بخوایم انقلابمون رو هم صادر کنیم که اول باید قوی بشیم.پس اقلا الان با قدرتهای نظامی واقتصادی جهان رابطمون حسنه باشه وتکنولوژی واقتصادمون بالا بره بعد..... نه اینکه چینی ها وروسها اقتصادمون رو ورشکسته کنن که بگیم با امریکا رابطه نداریم.نه اینکه اعراب تازه بدوران رسیده برامون شاخ وشونه بکشن. اگه میزان هم رای ملته یه رفراندوم ابرومند بزارن تا نظر ملت وروشنفکرها مشخص بشه
  • بدون نام IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    12 3
    از آدمی که تا ساعت 3 صبح نشسته پای اینترنت انتظار تعبیر و تفسیری بهتر از این نمیشه داشت.
  • مسعود IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    6 2
    با سلام به همه كاربران و مسئولان سايت بنظرم رابطه با هر كشوري با رعايت حفظ حرمت و مصالح كشورمان بسيار مفيد است . ضمنا داشتن رابطه با امريكا از داشتن رابطه با روسيه تحت هر شرايطي بهتر است .
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    7 2
    سلام به همگی . پیشنهاد بنده اینه که ببینیم اسلام در این مورد چه گفته. اسلام دین صلح و دوستی است.با جنگ و دعوا ادعای غربیها را که معتقندند "اسلام دین خشونت است" ثابت می کنیم . بیائید به سیاستمداری آقای رفسنجانی اعتماد نموده و با رابطه (نه وابستگی) به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشید.به نظر شما برای این مردم وفادار باز توانی برای مقاومت مانده؟!! سیاستمداران که خدارا شکر سیرند. هیکلها همه فربه .فرزندان همه آقازاده.
  • سام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    11 2
    به این نظر ها میگن نظر های شکمی که متاسفانه همین نظر ها بوده که الان اینجاییم آمریکا دشمن ماست صد در صد درسته شک نکنید ولی مردم هم دشمن اند ؟ ما چنتا هواپیما داریم ؟ چقدر مشکل تو روابط بین الملل داریم ؟ همش به خاطر اینه که روند قهر و پیش گرفتیم اگر حرفامون صحیح است که هست باید با هر کسی صحبت کنیم بی واسطه به خاطر مردممون مردم مردم...
  • سام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    15 2
    انقدر ما باید بد بخت باشیم که کره بیاد به جای فرانسه و ... به ما قطعه ماشین بدن همین کره ایها وقتی می خواستند بیان ایران خودروی ما رو ببینند باید اجازه بگیرند حالا با این نا بلدی ما اونا شدن هیوندای فلان ما شدیم ... دوستایی که میگن رابطه با امریکا دین ما رو از بین میبره بهشون بگم مگه دین ما اینقدر ضعیفه که به این راحتی از بین بره با یه رابطه کوچیک نه ما ضعیفیم که نمیتونیم تو شرایط جدید تر خودمون نگه داریم (بی جنبه ایم ) با عرض پوزش بریم خودمون اصلاح کنیم رابطه با بقیه مشکل نیست ماییم که مشکل داریم
  • حامد IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    10 1
    خبر آنلاين لطفا نظرات رو سانسور نكن
  • اسماعیل IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    6 1
    برقراری ارتباط منطقی باتمام کشورها خوبست چون درچنین ارتباطها تبادل فرهنگ افکار صنتعت سیاست واقتصادی انجام میشود وبنفع هر کشور ی هست ولی درغیر اینصو رت به ضرر اقتصادی ملتها تمام میشود وتبعات ان نیز متوجه مردم میشود لذا درارتباط دوستانه هیچکسی متضرر نمیشود
  • بدون نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    5 9
    ببنید با کی طرف هستید ایا دولت امریکا از حقوق ملتها چیزی حالیشون هست کشوری که بزرگترین صادر کننده سلاح به دنیاست برای رهایی از ورشکستگی کارخونه های اسلحه سازی اش به چیزی جز جنگ احتیاج نداره پس باید جنگ افروزی بکنه ولی ژست بزرگترین مدافع حقوق بشر رو به خودش بگیره اما رابطه؟ چیز خوبیه ولی اول باید دونست که حساب همان ارباب رعیتیه یا حساب چیز دیگه ایست فراموش نکنیم که رابطه ای درسته که بدور از هر گونه سلطه ای باشه اما دولت امریکا هیچ وقت حسن نیتی در این زمینه نداشته خلاصه از بعد از انقلاب نتونسته با این انقلاب که اصلی ترین متحدش رو کنا زد کنار بیاد توطئه 8 سال جنگ هم زیر سر خودش بود .فعلا هم باید کشورهای عربی وحاشیه خلیج فارس را از ایران بترساند تا با فروش هواپیماهای جنگنده و .. سر کیسه شون کنه
  • رها IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    3 2
    همه ديديم شوروي چطور بعد از 70سال هرچه استفراغ كرد دوباره خورد.اخرش اون ميشن
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 4
    به نظر من زوال امپراطوری امریکا داره کم کم پیدا میشه دقیقا مثل امپراطوری روم قدیم ان هم به واسطه فساد اخلاق واگر قرار است رابطه ایجاد شود انها باید شروع کننده باشند نه ما اشتباه هاشمی هم دقیقا همین موضوع است
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    2 0
    مزایای ارتباط با آمریکا : - بالاتر رفتن ارزش ریال در قیاس با ارزهای رایج جهان. - ارتباط راحت تر ایرانیان با دنیای خارج و در نتیجه ورود علم به ایران به جای خروج مطلق در صورت مدیریت صحیح بر دانش. - امکان عرضه کالاهای صادراتی بدون محدودیت. - امکان گسترش تجارت الکترونیک آزاد و بدون واسطه بویژه در حوزه فن آوری اطلاعات. - از بین رفتن محرومیت های بی مورد فراوان در حوزه اینترنت و استفاده از خدمات بین المللی. البته اعلام نظر در این خصوص به دلیل وسعت آن نیازمند فضای بیشتری برای ارائه نظر است که فعلاً به همین بسنده میکنم.
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 0
    ورود امریکا به ایران قطعا ورود مستشاران امریکایی را هم در پی خواهد داشت ولی تبعات رابطه با امریکا از نظر دخالت آنها در امور داخلی ایران، بسیار زیاد به عملکرد حاکمیت ما بستگی خواهد داشت. اگر حاکمیت بخواهد میتواند بر رابطه نظارت کرده و بهترین بهره ها را از آن ببرد مگر آنکه به دلیل آگاهی از پتانسیل ضعیف داخلی در جذب منافع از آمریکا بطور مداوم دم از نا میمون بودن این ارتباط زند و هر بار به هر بهانه ای از برقراری آن طفره رود اما اگر ما اعتقاد داریم مشکل از ما نیست با أخذ تضمین های لازم میتوان به رابطه ای دوستانه و پایدار دست یافت و امتحانش هم ضرری ندارد خیلی راحت می شود با مشاهده اولین خطا ارتباط را مجدداً قطع کرد ولی در هر حال ارتباط با آمریکا را از ارتباط با روسیه و چین به مراتب موفق تر میبینم.
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 0
    از نظر علمی به عقیده من میشه خیلی از این ارتباط بهره برداری کرد. دعوت کردن از اساتید آنان در علوم پزشکی، پیراپزشکی، کشاورزی و فنی، هنری، صنعت(فوق العاده حائز اهمیت)، IT تا با ارائه علوم یاد شده به دانشجویان ایرانی رشد و اعتبار علمی ایرانیان را افزایش داده و در حین غنی شدن دانشگاههایمان از این آموزه ها میتوانیم نمایشگاههای بین المللی همین فن آوری ها را در کشور برگزار کرده و نو آوری ها را از نزدیک مشاهده کرده و تولید نماییم و این روند را تا رسیدن به رتبه اول جهانی ادامه دهیم. آنوقت میتوانیم با سروری به جهان خواسته هامونو دیکته کنیم. البته قبل از همه اینها باید فرهنگمونو بهبود بدیم بطوریکه رفتار درست با این اساتید را یاد بگیریم و در بکارگیری علوم در جامعه تلاش بسیار کنیم.