ایرنا نوشت:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با رد ادعای برخی رسانه های خارجی در زمینه ورود هواپیمای بدون سرنشین به فضای کشورمان، از پرواز پهپادهای سپاه و ارتش بر فراز ناوهای آمریکایی و تهیه عکس از آنها خبر داد.
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: پهبادهای سپاه و ارتش بر روی ناوهای آمریکایی پرواز کرده و از آنها عکسبرداری می کنند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص ادعای برخی رسانه های بیگانه مبنی بر عبور هواپیماهای بدون سرنشین از فضای ایران و انتشار تصاویر مربوط به این هواپیماها، اظهارداشت: هیچ هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی از فضای ایران عبور نکرده و تصاویر منتشر شده متعلق به سامانه های ماهواره ای است.
این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این گونه ادعاها تخصصی نیست زیرا مهمتر از هواپیماهای بدون سرنشین، سامانه های ماهواره ای جاسوسی و اطلاعاتی هستند که قوی ترین و بهترین عکس ها را می گیرند.
امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: هر کشوری که بخواهد از اطلاعاتش محافظت کند آنها را پنهان می کند، اما اگر بخواهد دشمن را به اشتباه بیندازد برخی اطلاعات را در معرض دید قرار می دهد که هیچ ارزشی ندارد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    میشه یک دونه از عکسها را نمایش بدين
    • حمید CA ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      کاش همه ما مفهوم خیانت رو میدونستیم. این حرف تو یعنی تو خائنی، چیزی رو میخوای و حرفی میزنی که به نفع مملکتت نیست.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      150 9
      ببخشید آقای حمید. متوجه نشدم. تقاضای نشان دادن عکس ناو آمریکایی که توسط پهپادهای ما گرفته شده خیانت است؟
    • حسین IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
      3 0
      آقای بدون نام چندوقت پیش شبکه مستندسیما,فیلم ناوهواپیمابرآمریکایی روکه توسط پهبادسپاه گرفته شده بود نشون دادومن خودم این مستندرودیدم.پس احتیاجی به عکس نیست چون فیلمش درآرشیوسیماهست.
  • مهدي IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    آن چيز كه عيان است چه حاجت به بيان است؟؟ فكر كنم كمتر كسي است كه از قدرت نظامي ايران خبرنداشته باشه!! ماتوهرچي ضعيف باشيم اما ازنظر نظامي ضعيف نيستيم البته به همت رزمندگان وعاشقان ميهن عزيزمون ايران
  • رضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    29 5
    آقا حمید بهتره که یکم سنجیده تر صحبت کنی آقا یا خانمی که تقاضای مشاهده عکس ناو آمریکایی رو کرده بود شاید و به احتمال زیاد از سر ذوق و شوق که ایران تونسته ازشون عکس با استفاده از پهباد رو کرده باشه . توئی که به این سادگی به دیگران تهمت میزنی مواظب باش چون افراط تفریط می یاره . به امید پیروزی ایران عزیزمان