محمدرضا عطارزاده، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به زودی میهمان کافه خبر خواهد بود.

با او در خصوص مسایل بخش آب کشور به ویژه سرنوشت آب در فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها گفتگو خواهیم کرد. شما هم اگر در این زمینه سوالی دارید آن را در قالب کامنت های خبر حاضر برای طرح در نشست برای ما ارسال کنید.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک الیگودرزی از لرستان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    3 0
    باسلام با اجرای طرح قم رود از سرشاخه های دز ،خسارت های جبران ناپذبری به دشت های شهر مبدا طرح یعنی الیگودرز وارد گردید.کشاورزی فعال و ثمر دهنده این منطقه با اجرای طرح از بین رفته و هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست.در ضمن خود طرح قمرود هم باشکست مواجه شده است.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    با سلام 2 پرسش داشتم 1- افزایش آب بها 91 به چه دلیل انجام خواهد شد؟(طبق اعلام قبلی در سال 90) 2-برای جداسازی کنترهای آب آپارتمانها خود سازمان اقدامی انجام نمیدهد؟
  • ابوالفضل IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    اقای معاون درموردآتامین آب برای کشاورزیدرشرق اصفهان ازجمله براان رودشتین و.......چه برنامه ایدارید؟ کشاورزان این مناطق چه بایدبکنند.مهاجرت وحاشیه نشینی دراطراف اصفهان یا؟
  • علی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    انتقال آب به رفسنجان از سرشاخه های کارون به کجا رسید؟آیا این کار عملی است یا نه؟ برای حل مشکل آب شهرهایی مثل رفسنجان چه برنامه ای دارید؟
  • شری IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    1 0
    آیا آب شرب واقعا به نیترات و دیگر مواد مضر آلوده است ؟ لطفا شفاف پاسخ دهید
  • بدون نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 1
    1-سلام چرا شركتهاي آب وفاضلاب سهم خود از درامد حاصل از آب بها برابر قانون (70درصد) از دولت دريافت نميكنند؟ 2-تكليف ادغام آبفاي شهري وروستايي بكجا رسيد؟ 3-درصورت ادغام تعرفه هاي شهر وروستا يكسان خواهد شد؟ 4-ايا اغام درسطوح پايين وشهرستانها هم صورت ميگيرد؟
  • محمد IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    با عرض سلام خدمت ایشون من برای شرکتی خصوصی در زمینه سیستم های آبی فعالیت می کنم شرکت ما خیلی هم بزرگ نیست ولی حدود یک میلیارد تومن پول از دولت طلبکار است متاسفانه دولت در مورد دادن پول به شرکت مشاور بسیار سخت گیره ما بعضی اوقات شذه تا 3 ماه حقوق بگیریم واقعا تصمیمات دولت در مورد این بدهی ها چیست
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    چرادرمورد خشکیدن دریاچه اورمیه کارنمی کنید؟چه برنامه زودبازده در این موردداریدتاچند استان را ازکویرنمک شدن حفظ کنید؟لطفا بااگر...انشاالله،و وعده های الکی پاسخ ندهید.با سپاس
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    1 1
    من نیروی انجام کار معین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان هستم بعد از 10سال که 2 سال نیروی شرکتی و8سال نیروی انجام کار معین قانون کارگری شدم امسال برای اولین بار بعد از 8 سال باید تسویه حساب کنم در صورتی که 3 درصد بیمه بیکاری من تا به حال پرداخت نشده و این قانون هم فقط در وزارت نیرو و باز فقط در آب روستای گلستان صورت گرفته شده است آیا کسی که 10سال جوانیش راگذاشته باید این در جواب کارش باشد تکیلف عدم پرداخت بیمه بیکاری و اشتباه شخص ذیحساب دستگاه را چه کسی باید جواب دهد آیا مستحق تنبیه نیست.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    0 0
    چرا براي تغيير وضعيت نيروهاي قراردادي كارمشخص در وزارت نيرو به پيماني يا رسمي بخصوص در شركت هاي تابعه اقدامي نمي شود؟ قانون مديريت خدمات كشوري بالاخره كي در وزارت نيرو اجرايي ميشود؟
  • مهدی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام 1) وضعیت نیروهای شرکتی حجمی که مدرک فوق لیسانس دارند و بیش از 5 سال سابقه دارن چه میشود ؟ 2)به نظر شما چند درصد از مدیران شرکت آب و فاضلاب با شایستگی و لیاقتشان مدیر می شوند وچند درصد با پارتی و ....مدیر می شوند ؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    0 0
    باسلام من نیروی قرارداد مدت معین در آبفار هستم و با اینکه 8سال سابقه کار دارم هنوز در بلا تکلیفی بسر میبرم و هیچ آینده ای مشخصی برای اخراج یا تبدیل وضعیت برایم وجوئ ندارد .
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام 1-آیا طرحی برای نیروهای انجام کار معین دارای مدارک و مسئولیت های کارشناسی در آبفارها که بعضا مثل بنده در پست سرپرست شهرستان با مدرک کارشناسی ارشد هستند دارید؟ 2- از نحوه ادغام آبفا با آبفار اطلاع رسانی بفرمایید
  • رضا PL ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام.خواهشمندم ایشون در مورد طرح انتقال آب بهشت آباد به استن اصفهان توضیح بدن و اینکه توجیهات فنی و اقتصادی هیچکدام از کارشناسان که اجرای طرح با ویژگی های فعلی را مقدور نمیدونند با لجبازی کامل رد میکنند اخیرا هم با برگزاری همایش در شهرکد که به منظور بررسی علمی و فنی این مسئله در شرف برگزاری است به شدت مخالفت کرده اند و مرتب سنگ اندازی میکنند. من خواهشمندم اگر واقعا اگر ایشون بیطرف هستند به مطالعات کارشناسی متخصصان فن احترام بگذارند.